2026-07-24, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Googlade det här precis då en kommentar om Aron Granditsky som våldtäktsman kom upp i flödet på Facebook. Fanns inga som helst sökresultat på Google. DuckDuckGo däremot hittade tråden direkt. Så dessa judar har lyckats få bort sökresultaten snabbt.

När man googlar så står det också. Hur lyckades enligt GDPR får bort resultaten på bara ett par dagar? Tråden är färsk.
Föräldrar/släkt är väl täta? pengar fixar mycket
Citera
2026-07-24, 20:47
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Föräldrar/släkt är väl täta? pengar fixar mycket

Jag tror jag kan hittat förklaringen. Hans mamma Anna Granditsky är VD för Sverige Mediebyråer och har förmodligen bra kontakter direkt till Google.

https://www.sverigesmediebyraer.se/kontakt/
Citera
2026-07-25, 15:45
Medlem
Citat:
Jag tror jag kan hittat förklaringen. Hans mamma Anna Granditsky är VD för Sverige Mediebyråer och har förmodligen bra kontakter direkt till Google.

Precis, Makt och pengar kan fixa en hel del
Citera
2026-07-25, 16:27
Medlem
Nyfikenpalasts avatar
Stockholms tingsrätt
Gärningsperson:
Aron Granditsky
DOM
Meddelad i Stockholm 2026-06-10

Tilltalad
ARON Linton Granditsky, 20070711-
Domslut
Brott som Aron Granditsky döms för:
-Grov våldtäkt, 2025-11-01, 6 kap 1 § 1 st 1 men och 4 men 1 p och 3 st brottsbalken
-Misshandel, 2023-10-20, 3 kap 5 § brottsbalken
-Våldtäkt, 2025-11-01, 6 kap 1 § 1 st 1 men och 4 men 2 p brottsbalken
-Våldtäkt, mindre grovt brott, 2025-11-15, 6 kap 1 § 1 st 1 men och 4 men 2 p och 2 st brottsbalken
De flesta av brotten utförda på Torkel Knutssonsgatan 39, Stockholm.

Åtal som Aron Granditsky frikänns från:
-Våldtäkt, 2024-04-01, 6 kap 1 § 1 st 1 men brottsbalken
-Våldtäkt, 2024-08-11, 6 kap 1 § 1 st 1 men och 4 men 1 p brottsbalken

Påföljd
Fängelse 6 år 6 månader
Skadestånd:
-Aron Granditsky ska betala skadestånd till Sekretess A med 370 000 kr.
Aron Granditsky ska också betala ränta på beloppet från den 1 november 2025 till dess betalning sker.
-Aron Granditsky ska betala skadestånd till Sekretess B med 170 000 kr.
Aron Granditsky ska också betala ränta på beloppet från den 15 november 2025 till dess betalning sker.
-Aron Granditsky ska betala skadestånd till Gry Hjälmheden med 14 000 kr.

På Aron Grandistkys begäran har vittnesförhör hållits med hans mamma Anna Granditsky avseende åtalspunkterna 1–3 och med Calle Ekstedt avseende tilläggsstämningen.
Aron Grandistky nekar till samtliga åtalspunkter.

Mrkoll
https://mrkoll.se/person/Aron-Linton-Granditsky-Torkel-Knutssonsgatan-39-Stockholm/bTAQmcYfrcYfrdYQakyqRaQkyqRaQdYQamUxauerAuerAbTAQm uerA
Senast redigerad av Nyfikenpalast 2026-07-25 kl. 16:53.
Citera
2026-07-25, 16:29
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpalast
Stockholms tingsrätt
Gärningsperson:
Aron Granditsky
DOM
Meddelad i Stockholm 2026-06-10

Tilltalad
ARON Linton Granditsky, 20070711-
Domslut
Brott som Aron Granditsky döms för:
-Grov våldtäkt, 2025-11-01, 6 kap 1 § 1 st 1 men och 4 men 1 p och 3 st brottsbalken
-Misshandel, 2023-10-20, 3 kap 5 § brottsbalken
-Våldtäkt, 2025-11-01, 6 kap 1 § 1 st 1 men och 4 men 2 p brottsbalken
-Våldtäkt, mindre grovt brott, 2025-11-15, 6 kap 1 § 1 st 1 men och 4 men 2 p och 2 st brottsbalken

Åtal som Aron Granditsky frikänns från:
-Våldtäkt, 2024-04-01, 6 kap 1 § 1 st 1 men brottsbalken
-Våldtäkt, 2024-08-11, 6 kap 1 § 1 st 1 men och 4 men 1 p brottsbalken

Påföljd
Fängelse 6 år 6 månader
Skadestånd:
-Aron Granditsky ska betala skadestånd till Sekretess A med 370 000 kr.
Aron Granditsky ska också betala ränta på beloppet från den 1 november 2025 till
dess betalning sker.
-Aron Granditsky ska betala skadestånd till Sekretess B med 170 000 kr.
Aron Granditsky ska också betala ränta på beloppet från den 15 november 2025 till
dess betalning sker.

Grov våldtäkt och misshandel. Mysig snubbe det där.

Hammarby bör väl sparka honom omedelbart?
Citera
2026-07-25, 17:13
Medlem
Nyfikenpalasts avatar
Här ett utdrag från Tingsrätts-domen av den grova våldtäkten av gärningspersonen Aron Granditsky:

"Sekretess A har sammanfattningsvis berättat att Aron Granditsky mitt under samlaget sade att han ville slå henne. Hon blev chockad, men när han kort därefter frågade om han skulle slå henne sa hon att han kunde testa. Han slog henne ett par gånger med öppen hand i ansiktet. Det var inte några hårda slag.
Aron Granditsky sa att han ville slå henne ännu hårdare, vilket hon sa okej till, varpå Aron Granditsky slog till henne hårdare i ansiktet med öppen hand. Aron Granditsky sa ånyo till henne att han ville slå hårdare. Den här gången sa hon
nej. Trots det slog Aron Granditsky till henne igen i ansiktet, men den här gången med knuten näve. Hon blev jättechockad av slaget. Aron Granditsky sa att han ville trappa upp våldet och att det slag han nyss utdelad endast var ”runt 60 %” och att han kunde ”steppa upp” om hon ville.

Aron Granditsky fortsatte att utdela knytnävslag som blev hårdare och hårdare mot hennes högra kind samtidigt som han hade vaginalt samlag med henne.
Vid ett tillfälle avbröt Aron Granditsky samlaget för att säga till henne att leta rätt på hans mobiltelefon. Hon letade en stund men när hon slutade sa Aron Granditsky aggressivt till henne ”har jag sagt till dig att sluta leta” och att hon skulle säga förlåt.
Efter att Aron Granditsky själv hittat telefonen sa han till henne att lägga sig på mage i sängen och att hon skulle ligga still och sa därefter till henne ”sa jag inte till dig att ligga still”. Han ville se att hon skulle suga av honom vilket hon gjorde. Han tog ett hårt tag i hennes hårbotten, höll fast hennes huvud och körde sin penis långt ner i hennes hals.
Aron Granditsky filmade med sin mobiltelefon samtidigt som han hårt höll fast hennes huvud; hon kunde se att blixten var på på mobilen. Efter det gick Aron Grandistsky ”ner” på henne. Han höll fast hennes ben så att hon inte kunde komma loss. Därefter fortsatte de ha vaginalt samlag i olika ställningar och han höll fast hennes underarmar.
Aron Granditsky fortsatte att slå henne med knytnävsslag. Vid ett av slagen blixtrade det till i hennes ögon. Aron Granditsky sa att han ville att hon skulle svimma på vilket hon svarade att hon
inte tyckte det var en bra idé. Aron Granditsky svarade ”jo, jag tar hand om dig”. Vid det sista slaget han slog följde hon med i slaget och låtsades vara lite avsvimmad.
Aron Granditsky fortsatte ett tag till med det vaginala samlaget men slutade efter ett tag och somnade.
Samlaget var till en början frivilligt men samtycket försvann när han efter ca 10–15 minuter började slå henne med knuten näve. Det var fråga om ca 15 knytnävslag som blev successivt hårdare. De fem sista slagen var riktigt hårda och det bultade i ansiktet. Det sista slaget var 9 av 10 i smärta. Under händelseförloppet, som varade runt en timme, spottade han på henne runt 20
gånger.

Även hon somnade, men vaknade av att Aron Granditsky låg väldigt nära henne. Hon låg längst in mot väggen och kände att han började ta på henne. Han spottade på sin hand, tog den mot hennes underliv och började därefter ett
vaginalt samlag med henne. Hon ville inte ha sex med honom. Aron Granditsky lade armen runt hennes hals i ett stryptag. I början gjorde det inte
ont men efter några sekunder tryckte han till med armen och då gjorde det ont. Hon drog aggressivt bort hans arm. Vid något tillfälle tog han tag i hennes ansikte, vilket gjorde så ont att hon började gråta
Aron Granditsky bad henne att hon skulle onanera åt honom, vilket hon gjorde. Efter ett tag tog Aron
Granditsky över själv. Han tog även hennes hand och tryckte mot hans hals. Till slut fick han utlösning.
När hon skulle lämna lägenheten såg hon sig själv i spegeln och såg att hon hade skador i ansiktet frågade hon Aron Granditsky vad hon skulle säga till sina föräldrar men han ryckte bara på axlarna.
Hon var svullen och öm på kinden och på läppen efter händelsen. Smärtan varade i två veckor. Hon besökte sjukhuset dagen efter till följd av skadorna"

Sekretess A är 18 år gammal.
Senast redigerad av Nyfikenpalast 2026-07-25 kl. 17:19.
Citera
2026-07-25, 23:07
Medlem
Han är en solklar psyko men hennes beteende är förvånande.
Men hon anmälde honom iallafall trots att hon låg kvar i
sängen med honom efter upprepade övergrepp. Jag tänker
att hon inte riktigt förstod vad som hände henne förrän
hon kommit hem.
Citera
2026-08-03, 22:28
Medlem
Nyfikenpalasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dandielion
Han är en solklar psyko men hennes beteende är förvånande.
Men hon anmälde honom iallafall trots att hon låg kvar i
sängen med honom efter upprepade övergrepp. Jag tänker
att hon inte riktigt förstod vad som hände henne förrän
hon kommit hem.
Tjejen hade dessutom druckit under kvällen.
Citera
2026-08-03, 22:37
Medlem
Mullrets avatar
Citat:

Hjälper föga när han numera figurerar på denna site. Blev fett skadestånd. Men, ok numera.
Citera
2026-08-04, 10:46
Medlem
Farbaute666s avatar
Hans presentation från Yepstr. Speciellt att läsa, när man också läst resten i tråden...

"Hej! Jag heter Aron Granditsky och söker jobb inom barnpassning. Jag går inriktningen barn och fritid på gymnasiet och på min fritid ägnar jag största delen till att träna och spela handboll. Jag är en person med mycket energi och även väldigt noggrann, det väldigt viktigt för mig att hålla tider. Jag har 3 äldre syskon och har hjälpt till flera gånger att ta hand om min äldsta systers två barn".
Citera
2026-08-19, 18:35
Medlem
Baertlings avatar
Någon som vet hur det gick i Hovrätten?

Lite pikant att Hovrättsrådet Rakel Granditsky var ordförande i Svea Hovrätts mål när Nytorgsmannen dömdes för några år sedan. Efternamnet är ju inte direkt jättevanligt så rimligen en faster eller något liknande?
Citera
2026-08-19, 19:57
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Garanterat en helsvensk. Detta måste följas!
Nu är det ju inte en fin fotbollskille...

Finns det alls någon arab som väljer handboll?

Jodå. Jag har sett några ungdomar som är från MENA men den generella handbollsspelaren är en etnisk svensk eller om inte annat adopterad och heter Stina eller Karl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in