2026-07-22, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Testa att läs rubriken långsamt och noggrant. Det står att han dömdes till 6,5 års fängelse vilket innebär att han som tidigast blir villkorligt frigiven om 58,5 månader. Dvs nästan 5 år.

Skadeståndet lär inte skrivas av utan det blir framtida löneutmätningar om inte skulden kan betalas av på en gång.

Det blir tom 62,4 månader från häktningsdatum om inte HR sänker straffet. Om han inte betalar bums ökar skulden med f.n. 10% per år, dvs sammanlagt 55.400 kr/år från brottsdatum (lite olika för de tre skadestånden). Hinner bli en bra slant till.
Senast redigerad av Refraktor 2026-07-22 kl. 00:27.
Citera
2026-07-22, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Det blir tom 62,4 månader från häktningsdatum om inte HR sänker straffet. Om han inte betalar bums ökar skulden med f.n. 10% per år, dvs sammanlagt 55.400 kr/år från brottsdatum (lite olika för de tre skadestånden). Hinner bli en bra slant till.

Dessutom räknas räntan från när brottet begicks. Så det hade växt rejält redan när rättegång var
Citera
2026-07-22, 07:54
Medlem
Kennethkvartings avatar
Ville tydligen jobba med barnpassning:

https://www.yepstr.com/se/yeppar/a/aron_granditsky_cABUoEl2gQ

Jag erkänner: Jag är en antisemitisk konspirationsdåre, som sådan har jag hört att judiska pedofiler och våldtäktsmän i USA brukar dra till Israel så fort det börjar osa indictment.

Snyggt jobbat av bylingen att nypa honom innan han stack.
Citera
2026-07-22, 09:16
Medlem
Rikskrim08s avatar
Det är inte sångerskan Hel. S som är plastmamma till våldtäktsmannen. På vilket sätt är han "kändisbarn"? Snacka om att förstöra sitt liv redan vid 19års ålder
Senast redigerad av Rikskrim08 2026-07-22 kl. 09:28.
Citera
2026-07-22, 09:26
Medlem
Hoppas han får det tufft, vidriga pissråtta!
barnpassningen på yepstr då hade han väl kladdat på kidsen oxå...
Citera
2026-07-22, 09:26
Medlem
Blir intressant om PrimeCrime lägger upp detta, då VDn för Prime Crime är tidigare handbollsspelare i den klubb som spelaren spelat för.
Citera
2026-07-22, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Det är inte sångerskan Hel. S som är plastmamma till våldtäktsmannen. På vilket sätt är han "kändisbarn"? Snacka om att förstöra sitt liv redan vid 19års ålder

Släkten Granditsky består ju av kända skådisar bland annat, Tove och Palle.
Citera
2026-07-22, 09:50
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:

Jag gissar att Hel S är gift med hans farbror.

Pappan till denna delinkvent heter M*ke och verkar vara nån slags postpunkare från Gävle. Jag har duckduckgoat och denna M*ke är lik Hel S man utseendemässigt, därför antar jag att de är bröder.

Jag tror vi kan släppa Hel S och hennes man hädanefter.
Citera
2026-07-22, 09:59
Medlem
Citat:

Kanske inte kändisbarn, men hans mamma är relativt högt uppsatt inom Bonnier-sfären. Hon var tidigare försäljningsdirektör inom Bonnier News och fick senare i september 2023 rollen "head of partnerships" på Fastighetsnytt.

https://www.dagensmedia.se/tidningar-och-tidskrifter/tidskrifter/har-ar-anna-granditskys-nya-uppdrag/
Senast redigerad av kretinsky7 2026-07-22 kl. 10:02.
Citera
2026-07-22, 10:54
Medlem
Målet kommer att prövas i Svea hovrätt den 11 och 17 augusti. Målnummer: B 10026-26.
Citera
2026-07-22, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NTranceElectronic
Målet kommer att prövas i Svea hovrätt den 11 och 17 augusti. Målnummer: B 10026-26.
Härligt. då kanske man kommer på besök i hovrätten!
Citera
2026-07-24, 13:57
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Googlade det här precis då en kommentar om Aron Granditsky som våldtäktsman kom upp i flödet på Facebook. Fanns inga som helst sökresultat på Google. DuckDuckGo däremot hittade tråden direkt. Så dessa judar har lyckats få bort sökresultaten snabbt.

När man googlar så står det också. Hur lyckades enligt GDPR får bort resultaten på bara ett par dagar? Tråden är färsk.
Citat:
Some results may have been removed under data protection law in Europe. Learn more
Senast redigerad av Orcinus-orca 2026-07-24 kl. 14:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in