2026-08-19, 12:17
Medlem
Vi har fått en bild av mgm hur han var som vuxen, i relationer, på jobbet. Men har det kommit fram något om hur han var som ung och som barn? I vilka sammanhang befann han sig, umgänge, personlighet etc
Citera
2026-08-19, 12:24
Medlem
Nu har aset bytt advokat.
Citera
2026-08-19, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy

Detta synes mig vara en gammal nyhet, käre vän. Begäran om byte har ju varit känd och dryftad här sedan tidigare.

Men om ni nu sitter inne med den glada underrättelsen att bytet faktiskt är beviljat och verkställt, får ni gärna visa varifrån uppgiften kommer.

Jag vill gärna se en officiell källa innan vi låter ännu en uppgift fara genom tråden som en höna utan huvud.

Tackar på förhand. Härtill är jag nödd och tvungen.
Citera
2026-08-19, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiskopHansBrask
Detta synes mig vara en gammal nyhet, käre vän. Begäran om byte har ju varit känd och dryftad här sedan tidigare.

Men om ni nu sitter inne med den glada underrättelsen att bytet faktiskt är beviljat och verkställt, får ni gärna visa varifrån uppgiften kommer.

Jag vill gärna se en officiell källa innan vi låter ännu en uppgift fara genom tråden som en höna utan huvud.

Tackar på förhand. Härtill är jag nödd och tvungen.
Bytet skedde igår, så du kan gå och lägga dig om att det är en gammal nyhet.
Citera
2026-08-19, 12:31
Medlem
Master63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laternan
Vi har fått en bild av mgm hur han var som vuxen, i relationer, på jobbet. Men har det kommit fram något om hur han var som ung och som barn? I vilka sammanhang befann han sig, umgänge, personlighet etc
Även värnplikt hade varit intressant att få reda på.
Citera
2026-08-19, 12:55
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Master63
Det hade varit intressant ja!
Citera
2026-08-19, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonnyKennyLenny
Märkligt att inte media har uppmärksammat TNs begäran om byte av advokat och lämnat spekulationer om orsaken.
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av BiskopHansBrask

Citat:
Nu är jag ingen biskop, men jag undrar också om det är någon av tidningarna som vaknat och i så fall vilken?
Citera
2026-08-19, 13:36
Medlem
Citat:

Har det kommit fram något om obduktionen o hur BO Å.a blivit mördad?

Ytterligare vittnesmål? Eller nåt mer från förhör?
Citera
2026-08-19, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master63
Om han ens gjort värnplikten. Han ser dock ut som en sån som kanske vapenvägrat eller nåt liknande.
Citera
2026-08-19, 14:30
Medlem
Citat:
Det går snabbt på Flashback. Det hade redan nämnts vid minst två tillfällen innan du skrev ut det. Tror det är det han menar att det är en gammal nyhet i denna tråd.
Citera
2026-08-19, 14:57
Medlem
Master63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Om han ens gjort värnplikten. Han ser dock ut som en sån som kanske vapenvägrat eller nåt liknande.
Kan mycket väl vara så, eller vapenfri tjänst.
Citera
2026-08-19, 15:34
Medlem
Ser ut att ha hållits tre förhör med den misstänkte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in