2026-08-18, 18:16
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Om det nu var så att Sverige var Israels vassalstat, varför samarbetar Sverige med Palestina öht? Varför tar inte Sverige tillbaka erkännandet av Palestina? Varför betalar Sverige pengar till martyrfonden? Varför har Sverige betalat ut mångmiljardbelopp till en terrororganisation som Hamas? För att Israel vill det?
Det har funnits ett motstånd mot Israels härjningar som sakta har brutits ner, Israel är väldigt offensiva nu som du märker. Och SD för deras kamp. Precis som de, vill du att vi ska fokusera på muslimerna istället för Israels och USAs förehavanden.

Varför är du så mån om Israel, är du inte svensk och vill Sveriges bästa.
Du behöver inte svara, du är en av förrädarna för mig.
Citera
2026-08-18, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Det är bara att ställa sig frågan: vad händer om jag skämtar om Mohammed och islam!

Alla vet att den som skämtade skulle kunna bli mördad…och ingen muslim skulle fördöma mordet.

Detta bryter mot allt vi kämpat för och dessutom i vårt egna land. Vi inte bara låter detta hända utan betalar dessutom för att det ska ske! Samtidigt är våra politiker så jävla fega att de inte vågar göra något åt det!

Det är ju ganska enkel egentligen.

Varför flyr ingen muslim till något av världens alla muslimländer istället för till väst, som de uppenbart hatar av hela sitt hjärta?

För i muslimländerna så kan man inte bete sig som som en flock med apor.
Citera
2026-08-18, 18:17
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Det har funnits ett motstånd mot Israels härjningar som sakta har brutits ner, Israel är väldigt offensiva nu som du märker.

Nej jag har inte märkt det alls. Jag hade bekanta som strök med 7e oktober och jag tycker Israel hållit tillbaka alldeles för mycket. Jävla getknullar-älskare.
Citera
2026-08-18, 18:19
Medlem
Det är redan helt normalt att hata Aftonbladet, och islam.

Européerna har hatat islam i minst 1000 år och slängt ut dem allihop varje gång de inkräktat. Inte av nån jävla slump utan på grund av hur muslimer beter sig.
Citera
2026-08-18, 18:26
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Det behövs inte, 99% av allt hat mot islam produceras av muslimerna själva. Om ni bara började bete er som alla andra religioner så skulle vi inte ens ha den här diskussionen.
Skriver du för en större publik? Jag skrev i mitt inlägg att jag är ateist, men du försöker ändå kalla mig muslim. Jag kan tydliggöra att jag har varit ateist hela mitt liv. Vad förväntar du dig att få ut av att påstå att jag är muslim, att jag konverterar?

Tittar du på historien hos andra religioner så kommer du finna att många krig och annat våld har motiverats med dessa. Kristendomen eller kärlekens religion, som den ibland har kallats, dess historia är särskilt blodig. Man kunde dömas till döden för ateism i delar av Europa förr. Kristendomen dyrkar blod, till den graden att de kristna dricker det.

Jomshof ger i sin bok en beskrivning av islams historia, men väljer vad jag förstår bort många andra religioner i sin skildring.
Citera
2026-08-18, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Skriver du för en större publik? Jag skrev i mitt inlägg att jag är ateist, men du försöker ändå kalla mig muslim. Jag kan tydliggöra att jag har varit ateist hela mitt liv. Vad förväntar du dig att få ut av att påstå att jag är muslim, att jag konverterar?

Tittar du på historien hos andra religioner så kommer du finna att många krig och annat våld har motiverats med dessa. Kristendomen eller kärlekens religion, som den ibland har kallats, dess historia är särskilt blodig. Man kunde dömas till döden för ateism i delar av Europa förr. Kristendomen dyrkar blod, till den graden att de kristna dricker det.

Jomshof ger i sin bok en beskrivning av islams historia, men väljer vad jag förstår bort många andra religioner i sin skildring.
Fast det är väl inte blodet i sig de dyrkar? Och när du skriver att de dricker blod är det väl i själva verket nattvardsvinet som de dricker, det är symbolism eller vad det kallas.
Citera
2026-08-18, 18:39
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:

Om du är ateist och vurmar för islam betyder det bara att du är en sån som kommer att konvertera till islam för att inte bli dödad av muslimerna när de islamiserar Sverige. För de kommer inte låta ateister leva, det är inte förenligt med islam.

Citat:
Tittar du på historien hos andra religioner så kommer du finna att många krig och annat våld har motiverats med dessa.

Ja, men kristendomen håller inte på så nuförtiden. Islam däremot gör det och jag fattar inte hur du kan opponera dig mot det.
Citera
2026-08-18, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snylt-off
Feta bokstäver JA absolut - vi svenskar är födda utan islam <-----
https://www.aftonbladet.se/ledare/a/M7a24E/richard-jomshof-sager-att-han-hatar-islam-kan-fa-ministerpost

Absolut inget att fundera på
Jomshof ska ha ministerposten som chef för hemvisitation i islamisters hem inom sveriges riksgränser.

Jag håller med er.

Dessutom är det muslimerna själva och deras beteenden och sätt att leva, kulturen, kriminaliteten, egoismen, och hatandet mot de "otrogna" oss, som gjort att jag inte vill ha de alls i Sverige eller i Europa.
Citera
2026-08-18, 18:58
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpen2000
Fast det är väl inte blodet i sig de dyrkar? Och när du skriver att de dricker blod är det väl i själva verket nattvardsvinet som de dricker, det är symbolism eller vad det kallas.
Kristi kött och blod till minne av Jesus sista måltid med apostlarna.

Judarna tror att Jesus brinner för evigt i avföring.

Vill tillägga att det finns falska judar, Melange är troligen en sådan. Alla judar är inte onda, precis som alla muslimer inte heller är det.

Att Jomshof gör ett sånt här utspel med en månad till valet är under all kritik, vad vill han uppnå. Inbördeskrig? Är det instruktionerna de fick när de var i Israel?
Senast redigerad av Pripps0.0 2026-08-18 kl. 19:11.
Citera
2026-08-18, 19:00
Medlem
Grits-and-Gravys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Hemtjänst taxirörelse etc, etc fungerade oändligt mycket bättre innan massinvandringen.
Unga tjejer vågade åka taxi själva och hör och häpna dementa tanter slapp överraskningssex.

OK tack då vet jag.

Kan du svara på min fråga nu? Du vet att ingen "etnisk" svensk vill ha dessa jobb. Finns mycket negativt att ta fram i Sverige som utomlands som med religioner. Jag skiter i hur vissa tänker men man kan inte dra alla över en o samma kam!
Citera
2026-08-18, 19:16
Medlem
Vem vill att Sverige ska bli ett muslimskt land? Finns ingen svensk som vill det, inte ens en miljöpartist.

Tyvärr har inte SD gjort något åt det. Om det är att försämra A-kassan är SD helt fel ute.
Citera
2026-08-18, 20:03
Medlem
Wotans avatar
Citat:

Varför skulle vi prata om andra religioners historia? Det finns ett enda stort hot mot Sverige, Europa och alla frihetsälskande människor i världen: islam. Om något så skulle vi anamma kristendomens blodiga historia och göra processen kort med alla muhammedaner, pålspetsa dem och deras avkomma längs Europas gränser och sen ta tillbaka både Konstantinopel och Jerusalem.

Vad är det för självhatande attityd och sitta och prata slaveri, häxprocesser, holocaust, kolonialism och annat vita ska skämmas för? Erkänn istället att vi är skapelsens krona, satta att styra gyttjeraserna efter vårt eget tycke. Allt vi ser runt oss av värde är skapat av vita män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in