Citat:
Ursprungligen postat av
Menea
Han får jättegärna komma in i riksdagen, det hade behövts. Men i längden tror jag att hans attityd och de adhd-liknande utbrott man har sett skulle bli ganska påfrestande i längden, och säkert väldigt jobbigt för honom själv också. Ingen person som klarar mycket stress skulle jag tro. Han verkar ha svårt att kunna hålla ihop.
Alltså gud vad jag är less på denna aversion mot "ADHD" och "autism". Ni neurotypa har nu fått styra Sverige i decennier och det har bara blivit mindre och mindre "ADHD" samtidigt som det blivit mer och mer galet, korrupt, förljuget, falskt, polariserat och rent korkat.
Det är tråkigt att ni är så rädda för ärlighet och autentiska känslor, autencitet överhuvudtaget, att ni föredrar det ni kallar "vuxet" som i själva verket är en personlighetstyp med starka narcissistiska försvar, många lager av maskering, som är opportunistisk, vänder kappan efter vinden, aldrig tappar ansiktet, ljuger, förskingrar skattemedel, sysslar med vänskapskorruption, låtsas bry sig om Sveriges bästa men använder politiken som ett verktyg för makt och personlig ära, berömmelse och rikedom.