2026-08-18, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Och Nej, Israel håller inte alla sina avtal!

Jag skrev "fredsfördrag". Du är en gravt oärlig person som hela tiden kör med halmgubbar.
Citera
2026-08-18, 09:55
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
För att de är den typen av land som skulle attackera ett annat mitt under pågående förhandling. Vid två separata tillfällen dessutom.

Det finns inga regler som säger när man får attackera efter att den andra parten brutit mot ett fredsavtal. Iran har levt rövare över hela världen sen 1979.
Citera
2026-08-18, 09:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jag ställer nu för tredje gången frågan till dig om du anser att Israel har rätt att existera i sin nuvarande form som ett nationellt hem för judar. Svara Ja/Nej.

Svarar du nej är du nazist och förespråkare av en andra förintelse. Det är inte svårare än så.

Att du fegt vägrar svara och gömmer dig bakom desperata ultimatum visar bara att du har förlorat.

Ingen stat i världen har en "rätt att existera i sin nuvarande form" om den formen innebär permanent apartheid, illegal ockupation och fördrivning av miljoner människor baserat på etnicitet.

Att kräva folkrätt och demokrati och lika rättigheter för absolut alla har ingenting med nazism att göra och varför vägrar du svara på min raka fråga om du anser att palestinierna i Palestina har rätt att existera som ett fritt folk med samma mänskliga rättigheter som alla andra?

JA/NEJ och du vill uppenbarligen inte svara eftersom dina egna inlägg om att "bomba bort" folk och be dem dra till "jehannam" redan har avslöjat din extrema människosyn.

Du kan skrika i versaler bäst du vill men dina billiga härskartekniker biter inte längre.
Citera
2026-08-18, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokki89
Svammel

Jag ställde frågan till dig om huruvida du anser att Israel har rätt att existera i sin nuvarande form som ett judiskt nationellt hem. Det är en enkel fråga som alla personer som inte är nazister och hatar judar lätt kan svara JA på.

Du vågar inte svara.
Citera
2026-08-18, 10:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 2026debatt
Det är inte en etnisk rensning att erbjuda dem bättre boende och generöst startkapital långt från Gazamisären som hamas har orsakat. Extremvänstern och stolpskottsmuslimerna får lägga ner sitt ondskefulla cyniska utnyttjande av dessa inavlade missfoster till mänskligt avskräde som de tvingar att bo i sin egen avföring.

Att kalla ett helt folk för ”missfoster” och ”mänskligt avskräde” visar bara på ett totalt moraliskt haveri.

Den typen av grov, dehumaniserande retorik hör hemma i historiens mörkaste kapitel och att flytta en hel befolkningsgrupp bort från sitt territorium genom militärt tryck eller tvång är den exakta, juridiska definitionen av etnisk rensning och utgör ett grovt krigsbrott.

Befolkningen i Gaza har laglig rätt till sin mark och att tvinga bort miljoner civila kan aldrig gömmas bakom förskönande ord om ekonomiska bidrag och tror du på allvar att ett generöst startkapital gör det lagligt enligt internationell rätt att rensa ut ett helt folk från deras hemland?

Eller inser du helt enkelt inte att din så kallade lösning är ett fullbordat krigsbrott?
Citera
2026-08-18, 10:02
Avstängd
Citat:
Jag ställde frågan till dig om huruvida du anser att Israel har rätt att existera i sin nuvarande form som ett judiskt nationellt hem. Det är en enkel fråga som alla personer som inte är nazister och hatar judar lätt kan svara JA på.

Du vågar inte svara.

Varför duckar du nu för fjärde gången för min korta och enkla fråga: Anser du att palestinierna i Palestina har rätt att existera som ett fritt folk med samma mänskliga rättigheter som alla andra?

JA/NEJ eller är du så feg att du inte vågar svara eftersom ett ”JA” skulle fälla dina egna våldsfantasier om att ”bomba bort” folk medan ett ”NEJ” skulle bekräfta att det är du som är den verkliga fascisten här?
Senast redigerad av Bokki89 2026-08-18 kl. 10:06.
Citera
2026-08-18, 10:05
Avslutad
Citat:
Att kalla ett helt folk för ”missfoster” och ”mänskligt avskräde” visar bara på ett totalt moraliskt haveri.

Den typen av grov, dehumaniserande retorik hör hemma i historiens mörkaste kapitel och att flytta en hel befolkningsgrupp bort från sitt territorium genom militärt tryck eller tvång är den exakta, juridiska definitionen av etnisk rensning och utgör ett grovt krigsbrott.

Befolkningen i Gaza har laglig rätt till sin mark och att tvinga bort miljoner civila kan aldrig gömmas bakom förskönande ord om ekonomiska bidrag och tror du på allvar att ett generöst startkapital gör det lagligt enligt internationell rätt att rensa ut ett helt folk från deras hemland?

Eller inser du helt enkelt inte att din så kallade lösning är ett fullbordat krigsbrott?

Förklara hur dessa drygt 2 miljoner inavlade missfoster (se bara på barnen de låtsades vara svältande som visade sig vara missfoster från inavel) ska försörja sig på den lilla ytan? Vad ska de leva av? Vad ska de producera som "stat" och vad ska ge sysselsättning till alla?
Citera
2026-08-18, 10:06
Medlem
Citat:
Varför duckar du nu för fjärde gången för min korta och enkla motfråga: Anser du att palestinierna i Palestina har rätt att existera som ett fritt folk med samma mänskliga rättigheter som alla andra?

JA/NEJ och är du så feg att du inte vågar svara eftersom ett ”JA” skulle fälla dina egna våldsfantasier om att ”bomba bort” folk medan ett ”NEJ” skulle bekräfta att det är du som är den verkliga fascisten här?

Varför jag duckar din motfråga? Jo, därför att det är just en motfråga. Du svarar först på min fråga. Har Israel rätt att existera i sin nuvarande form som ett nationellt hem för judar? Din fråga har inget med frågan om Israels rätt att existera som ett nationellt hem för judar i sin nuvarande form att göra. Att du inte vågar svara på frågan beror på, som alla vet, att du vill förinta den judiska staten.

Det är inget normalt tillstånd att vilja förinta den judiska staten och döda alla judar. Du är inte en person som förtjänar respekt, bara förakt. Du är skräp. Dina textväggar där du utropar seger i dina påhittade debatter förändrar inget i den verkliga världen. I den verkliga världen är du en liten lort som hatar judar.
Citera
2026-08-18, 10:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 2026debatt
Förklara hur dessa drygt 2 miljoner inavlade missfoster (se bara på barnen de låtsades vara svältande som visade sig vara missfoster från inavel) ska försörja sig på den lilla ytan? Vad ska de leva av? Vad ska de producera som "stat" och vad ska ge sysselsättning till alla?

Tror du på allvar att lösningen på en olaglig militärblockad är att fördriva ett helt folk genom etnisk rensning?

Eller förstår du helt enkelt inte att det är ockupationen och blockaden som måste bort för att människor ska kunna bygga upp sitt samhälle i stället för att tvingas leva under permanent belägring?
Citera
2026-08-18, 10:08
Medlem
Citat:

Du vågar inte svara.

Jag vill ställa en konkret ja eller nej fråga. Anser du att palestinierna har rätt till självbestämmande i en egen stat bredvid Israel, baserad på 1967 års gränser?
Citera
2026-08-18, 10:09
Avstängd
Citat:
Varför jag duckar din motfråga? Jo, därför att det är just en motfråga. Du svarar först på min fråga. Har Israel rätt att existera i sin nuvarande form som ett nationellt hem för judar? Din fråga har inget med frågan om Israels rätt att existera som ett nationellt hem för judar i sin nuvarande form att göra. Att du inte vågar svara på frågan beror på, som alla vet, att du vill förinta den judiska staten.

Det är inget normalt tillstånd att vilja förinta den judiska staten och döda alla judar. Du är inte en person som förtjänar respekt, bara förakt. Du är skräp. Dina textväggar där du utropar seger i dina påhittade debatter förändrar inget i den verkliga världen. I den verkliga världen är du en liten lort som hatar judar.

Varför fortsätter du att ljuga och fantisera ihop lögner om att jag vill mörda människor, samtidigt som du är för feg för att svara på om palestinierna har rätt att existera?

Tror du på allvar att dina patetiska personangrepp och lögner döljer det faktum att du vägrar svara eftersom ett ”JA” krossar dina egna inlägg om att ”bomba bort” folk medan ett ”NEJ” bevisar att det är du som vill utplåna ett helt folk?
Citera
2026-08-18, 10:09
Avslutad
Citat:
Tror du på allvar att lösningen på en olaglig militärblockad är att fördriva ett helt folk genom etnisk rensning?

Eller förstår du helt enkelt inte att det är ockupationen och blockaden som måste bort för att människor ska kunna bygga upp sitt samhälle i stället för att tvingas leva under permanent belägring?

Hur ska fler än 2 miljoner analfabetiska inavlade missfoster kunna bygga någonting som alla kan leva på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in