2026-08-18, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bangaranga
Valet vinns inte av dumsvennar utan avgörs i förorterna. Dumsvennarna röstar som de alltid har gjort ungefär och Tidö skulle vinna om de fick rösta själva.

Det är flera hundra tusen nya medborgare sedan valet 2022. De yngre väljare som får rösta för första gången har en stor andel från andra generationens invandrare.

Framtiden har hijab.
Är det fetade verkligen så dumt som det framstår?
Citera
2026-08-18, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Hahahaha fatta hur korkad man måste vara om du tycker att Israel är en demokrati

Inte konstigt Sverige ser ut som det gör när vi delar luft med folk som dig

Hm, du kanske själv ska fundera över hur korkad och fanatisk man måste vara om man i en tråd som handlar om det kommande SVENSKA valet sitter och dillar om Mellanöstern/ hat mot Israel. Fokusera nu! Börja tänk på Sverige istället. Diskutera gärna debatten som var igår.
Citera
2026-08-18, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CenturyVoltaire
Jag har inget till övers för någon form av religiösa extremister, varken islamska sådana, judiska, hinduistiska eller kristna osv. De kan gärna stanna i sina egna länder. De har inget bra att tillföra världen.

Men nu är det strax val i vårt eget land, Sverige. Och då bör fokus ligga på frågor som gäller vårt land. De i politiska trådar som återkommer med vad jag tyvärr bedömer är sjukligt judehat behöver sansa sig och kanske söka vård? Om man är så fanatiskt fokuserad på judar/ Israel att man inte förmår tänka på vårt eget land i dessa valtider kanske man inte egentligen bör bo här? Hur kan man må bra av att bo i ett land som aldrig kommer acceptera judehat? Bättre då att flytta till något "Mellanösternparadis" där sådant accepteras.

Du kan inte dribbla bort det här med fisljummen "alla sidor har extremister" retorik. Mohamsson provocerar med Davidsstjärnan. Medvetet. Sionister gillar att provocera fram mer antisemitism själva. Styrker ju offer-narrativet de vill hålla i liv.

Jag gillar inte vänsterns Palestina vurmande heller. Till skillnad vill jag faktiskt genuint och ärligt hålla oss utanför någon sida av det där.
Citera
2026-08-18, 09:39
Medlem
Vilken jävla shitshow. Dessa klåpare ska alltså styra sverige?
Citera
2026-08-18, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bangaranga
Valet vinns inte av dumsvennar utan avgörs i förorterna. Dumsvennarna röstar som de alltid har gjort ungefär och Tidö skulle vinna om de fick rösta själva.

Det är flera hundra tusen nya medborgare sedan valet 2022. De yngre väljare som får rösta för första gången har en stor andel från andra generationens invandrare.

Framtiden har hijab.

Man kan hoppas att Tidö-sidan, om de vinner valet, framöver får igenom lagstiftningen om att dra in medborgarskap för sådana som inte egentligen någonsin borde ha fått sådant. Det gäller t ex sådana som avskyr Sverige och allt svenskt. Jag brukar kalla dessa "losers" eftersom de är svaga och dumma nog att bo kvar i ett land de inte gillar. Sånt gör väl bara cucks och losers?

Valet är nu bara några veckor bort och många debatter kommer följa på den igår. Hoppas vi kan växla bort från dessa Mellanösternspår som numer undantagslöst uppkommer i politiska tråder. Men om inte annat kanske SÄPO får lite uppslag om vart de ska leta efter fanatiker?
Citera
2026-08-18, 09:47
Medlem
Pungsvings avatar
Svensken tror att han finns till för att tjäna staten. Svensken behöver vakna upp.
Citera
2026-08-18, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Och uppenbart är SOSSE

När får vi se Carl Eos som tyckare i studion?

Det var vidrigt att beskåda Magda och fläskberget Sumonen när de var osminkade och man riktigt såg Magdas fyllemosiga ansikte oförblommerat motbjudande. Ljög så hon tappade andan så fort hon öppnade brödfittan också.
Citera
2026-08-18, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UschKlisterssonIII
Du kan inte dribbla bort det här med fisljummen "alla sidor har extremister" retorik. Mohamsson provocerar med Davidsstjärnan. Medvetet. Sionister gillar att provocera fram mer antisemitism själva. Styrker ju offer-narrativet de vill hålla i liv.

Jag gillar inte vänsterns Palestina vurmande heller. Till skillnad vill jag faktiskt genuint och ärligt hålla oss utanför någon sida av det där.

En snabb titt på din posthistorik gjorde mig faktiskt lite mörkrädd. Du verkar inte må helt bra och jag hoppas du finner något som kan ge dig lite frid i livet.

Jag kvarstår vid min åsikt att Mohamsson gjorde helt rätt igår som bar en Davidsstjärna vid debatten. Det sjukliga judehatet är tyvärr numer ett reellt problem i Sverige och bör vara en vattendelare för såväl väljare som politiker. Gillar man judehat bör man inte bo i detta land, alternativt söka hjälp hos psykolog.
Citera
2026-08-18, 09:56
Medlem
6 kärringar, inte konstigt att det är ett så sjukt tråkiga och tjattriga debatter..
Fyfan
Citera
2026-08-18, 09:57
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Av 8 partier är det 2 män.

Det är feministisk jämställdhet.
Hönshus....
Citera
2026-08-18, 10:01
Medlem
Väldigt lam debatt med små fåniga "dramauppträdanden".

Den rödgröna geggan låtsades som att de var både för militären och mot massinvandring "det kommer så få" . Märkligt. Enligt dreadlocks skulle vi ta emot fler "kvinnor och barn". Mm inte så det ser ut i Ceuta tex.
Falsk marknadsföring helt enkelt. Med rödgrönt får vi klart ökad massinvandring, brottslighet, ekonomin åt helvete. Ett försvar som fokuserar på feminism och hbtq.

Daggosten pratade med dramatisk röst om att "bygga ihop nationen", inga konflikter skulle få råda. Men hucklen och moskéer går bra, och folkutbyte.
Folkutbyte och nån annan betalar, det är kärnan I vänstern.

Tanden ser ut som jokern utan smink och verkar ha ett talfel. Hon skryter om sin företagsledarbakgrund, men det företaget gick ju i konken? Hur hon ska driva företag med islamkommunister och miljödårar är ett mysterium. Det kommer gå lika bra som Northvolt och Stegra.

Det hela avslutas med ett långt patetiskt dramautspel från Dagosten om hur tufft hon haft det som invandrare.

Lite skrämmande också att bara 2/8 partiledare är män. !? Jämlikhet?
Citera
2026-08-18, 10:05
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Vinner vänstern så kommer Ebba 100% att byta sida

100%

Jag är inte lika säker.
Jag tror det är ett utstuderat sätt att locka till sig röster, men frågan är om det inte skrämmer bort lika många?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in