Citat:
Ursprungligen postat av
nodraketen
Nej som saht jag har varit med förut och det är inte första gången jag ser en åklagare göra såhär, skulle fö inte förvåna mig om den har ännu mera teknisk bevisning.
Det här borde du känna till om du är den mest kunnige på forumet som har ett högt uppsat jobb inom det här. Jag var säker ifrån början åklagaren hade mera och då troligtvis teknisk bevisning på jag inte tror den v¨gade chansa med inte höra ett vittne före om det hade varit sådan bevisning.
Jag sa åklagaren har mer och jag tror han blir fälld, du sa åklagaren har bara dna på gerds fotöeder inget mera överhuvudtaget och stödde den tesen med en stämningsansökan, du har fö sagt du är heöt säker på jj blir friad.
Jaha okej. Är det några fall du kan referera till? ...hur lät diskussionerna när detta skedde?...och hur blev eftermälet? Måste varit ganska uppseendeväckande tänker jag...
Jag uppfattar det som att vi (eller snarare du) just nu har en diskussion om huruvida jag för 1,5 vecka sedan kunde veta att åklagaren, satt på hemlig bevisning och, skulle utföra en komplott ala´justitiemord. Svaret är: Nej, det visste jag inte...och det kunde jag aldrig tro! Men det är ju superbra att vi har dig i denna tråden som både besitter fingertoppskänsla och någon slags spåkula. Så all cred till dig!
Är det så att du sitter på mer sådan här "förhandsinfo" så berätta gärna det för oss andra här i tråden, så slipper vi bli överraskade igen :-)