2026-08-17, 21:07
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Nu får ni fräscha upp mitt minne här. En gädda som bodde med en tysk tanta, och tantan skrev i grupper på fb och hade sig. Har för mig att gäddan jobbade i ett familjeföretag, dök upp i en firmabil och sprang. Och att han var rätt så förkrympt. Jag vill få det till en ort i mitten av vårt land, eller så. Jag undrar verkligen hur det gick här? För hon var så förgrömmad vet ni hon skrev i grupper och han hade ju gamla föräldrar som ägde företaget. Anyone?
Du tänker inte på fleshlightyear?
Citera
2026-08-17, 21:35
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Du tänker inte på fleshlightyear?

Bingo!! #442
Citera
2026-08-17, 21:35
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det måste vara Fleshliteyear #442 du tänker på.

Det är han Tack för hjälpen
Citera
2026-08-17, 21:53
Medlem
Nationalromantiks avatar
Skrev fel

Det hade vart kul med en lista på gäddor med högst fallhöjd.

Jag har just nu recency bias så 813 är den jag tänker har högst fallhöjd.

Men jag vill minnas att där fanns en rektor på typ en fin gymnasieskola i Stockholm samt en kille på i Saabs ledning.

Men med fallhöjd tycker jag inte bara man ska ta det ekonomiska. Det var en gädda som hade en startup som omsatte väldigt mycket. Men han verkade vara en riktig kuf, bortsett från pengarna var han inte avundsvärd.

Det var en man i Göteborg som ertappades på Sahlgrenska, (#442) han hade stort socialt nätverk, tre barn, ordförande i en roddklubb.

Ps. Skandal att Robinson gäddan (återfallsförbrytare) bara får lov att fortsätta, ur ett samhälls perspektiv.
Senast redigerad av Nationalromantik 2026-08-17 kl. 21:54. Anledning: Skrev fel
Citera
2026-08-17, 22:02
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik

Men jag vill minnas att där fanns en rektor på typ en fin gymnasieskola i Stockholm samt en kille på i Saabs ledning.

Men med fallhöjd tycker jag inte bara man ska ta det ekonomiska. Det var en gädda som hade en startup som omsatte väldigt mycket. Men han verkade vara en riktig kuf, bortsett från pengarna var han inte avundsvärd.

Det var en man i Göteborg som ertappades på Sahlgrenska, (#442) han hade stort socialt nätverk, tre barn, ordförande i en roddklubb.

Ps. Skandal att Robinson gäddan (återfallsförbrytare) bara får lov att fortsätta, ur ett samhälls perspektiv.
Vore en intressant lista. Spontant kom jag att tänka på Ola Bjurman, minns dessvärre inte gäddnumret. Edit. #647
Citera
2026-08-17, 22:03
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag kan meddela att #813 har ansökt om skilsmässa, så en flytt till stugan är väl det rimliga ett tag.
Är du säker på att det är rätt person med namnet A du har uppgifter om?
Den man som har bott i Sandared men nu bor på Orust är redan ogift, men bor i en stuga där lagfarten delas med en ogift kvinna med samma efternamn som A. Två tonårstjejer med samma efternamn som A bor kvar på adressen i Sandared som A tidigare bodde på. Dessa två, samt kvinnan på Oruststugans lagfart är de enda i Sandared som har samma efternamn som A.
Citera
2026-08-17, 22:04
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik

IT-konsulten #795 har väl hyfsad fallhöjd också? SAAB-gäddan vill jag minnas endast var facklig representant i styrelsen och hade inte så värst mycket att säja till om. Det fanns en läkargädda i Göteborgsområdet som var medlem i Rotary. Minidildomannen #446 hade stor fallhöjd också. Det finns nog fler, men det är dom jag kommer att tänka på just nu.
Citera
2026-08-17, 22:10
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Är du säker på att det är rätt person med namnet A du har uppgifter om?
Den man som har bott i Sandared men nu bor på Orust är redan ogift, men bor i en stuga där lagfarten delas med en ogift kvinna med samma efternamn som A. Två tonårstjejer med samma efternamn som A bor kvar på adressen i Sandared som A tidigare bodde på. Dessa två, samt kvinnan på Oruststugans lagfart är de enda i Sandared som har samma efternamn som A.
Ja, jag är helt säker. I mina källor är han fortfarande gift. Det kanske har någonting med hur olika system uppdateras eller att #813 gjort sej osynlig i söktjänsterna, men jag kan lova att källan som jag har är tillförlitlig. #813

Edit: Den person du hänvisar till är inte relaterad till #813. Det stämmer dock att kvinnan, 37 år, är ogift, men det är alltså inte #813s partner.
Senast redigerad av MisterClueless 2026-08-17 kl. 22:20.
Citera
2026-08-17, 22:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Vore en intressant lista. Spontant kom jag att tänka på Ola Bjurman, minns dessvärre inte gäddnumret. Edit. #647
Ja, och då kan vi lägga till flamencogäddan Katkinky också.
Citera
2026-08-17, 22:20
Medlem
I samma andetag som jag undrat varför Eivor inte levererat någon krigsanalys på länge så damp den ned i skärmen, lika grälll och rörig som
vanligt
Senast redigerad av Florman 2026-08-17 kl. 22:22.
Citera
2026-08-17, 22:24
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
I samna andetag som jag undrat varför Eivor inte levererst någon krigssnalys på länge så damp den ned i skätmrn, lika gröll och rörig som
vanligt
När man talar om trollen... Fanskapet har väl haft semester och nu är det back to reality som gäller. #367
Citera
2026-08-17, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdDefiant6971
hahaha nej inte bara han utan några fler som jag nämnde fick även en eller två mellanhänder mellan sig

Du PÅSTÅR det ja. Utan några bevis är det bara snack från dig, och inget annat. hahaha. Ingen annan än DU tror på mellanhänder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in