2026-08-17, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Verkar som folk missförstår det här med ”nej” hela tiden. Så tröttsamt.
Man är så långt ifrån incel som det går att komma ifall man respekterar ett nej. Kvinnor känner sig trygga med sådana män och man har större chans att få till det när/om hon är redo vid ett annat tillfälle.

Mycket kloka ord!
Citera
2026-08-17, 20:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är givetvis bara en väldigt liten klick kvinnor som skriver beundrarbrev till interner.

Men du som kvinna borde väl ändå känna ett kollektivt ansvar för hur många av dina svenska systrar beter sig när de letar män. Om de väljer kriminella fängelsekunder istället för ostraffade incels så måste du erkänna att det finns ett problem här.

Citat:
Och att denna lilla klick producerar mängder av brev är inte förvånande.

Du vet inte hur liten eller stor denna klick är.

Citat:
Tycker du på allvar att det är ett "utbrett samhällsproblem?" På viket vis menar du att denna lilla klicks brev till interner ställer till med problem för samhället?

Kvinnorna stöttar och uppmuntrar helt uppenbart männen att fortsätta vara kriminella genom att ge dom uppmärksamhet. Ser du inte problemet här?

Citat:
Finns väldigt många män som varken är kriminella eller incels. Dessa vanliga, hederliga, charmiga män är de mest eftertraktade bland den absolut största majoriteten av kvinnor! Både kriminella och incels får skärpa till sig, om de vill ha ett stort utbud av kvinnor.

Fast nu diskuterar vi incels och varför många kvinnor istället väljer att dejta, umgås och ligga med interner och fd fängelsekunder. Du är kanske själv en sån där kvinna som "attraheras" av tatuerade kriminella män som kan ha begått hemska brott?
Citera
2026-08-17, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Snälla lilla vän, män i allmänhet eller incels är knappast intresserade av alla kvinnor, det kan ju faktiskt vara så att kvinnan ser inte ut som på sina bilder utan är en besvikelse IRL eller så har hon dålig andedräkt eller dricker för mycket alkohol.

Vi kan istället anta att många singelkvinnor är femcels eftersom de har stora problem att finna en partner pga olika anledningar. Femcels är den kvinnliga motsvarigheten till manliga incels.

Se där, nu fick du lära sig ett nytt ord! 😂

Om en incel tackar nej till en kvinna som vill ha honom, så är han inte incel, utan volcel (i frivilligt celibat). Som denna stiliga man så fint berättar om det (hur han gick från incel till volcel). Verkar väligt trevlig i övrigt! Och komikern som intervjuar honom, riktigt rolig och stilig! Verkar också trevlig! https://www.youtube.com/watch?v=bMbSptvORcI

Jag vet vad femcel är. Men många gånger handlar det mer om att de är volcels. Även de.
Citera
2026-08-17, 20:49
Medlem
SanfordClarks avatar
Citat:

Jag är övertygad om att dessa kvinnor inte ville ha dessa våldtäktsförövare.

Hela poängen är ju dock att ingen har brytt sig om vad kvinnor tyckte om saker och ting. Kvinnor hade bara alternativet att "gilla läget" och så var det inte mer med det.

Citat:
Hade du själv velat ha en kvinna som regelbundet våldtog dig med diverse attiraljer analt? Nej, jag tror inte det du.

Nej, men något sådant har ju heller aldrig förekommit historiskt. Det är män som har agerat och gjort saker och ibland tagit det de vill ha med våld. Män har överlag också en mycket högre sexdrift än kvinnor och den är dessutom mer konstant medan kvinnors sexdrift går väldigt mycket upp och ner.

Citat:
Historiens folk ville inte heller det. Kvinnorna led givetvis. Och detta ser man ju även i patriarkala samhällen: kvinnorna blir slagna och våldtagna och lider, men har inget annat val än att stanna kvar. Hemskt är bara förnamnet! Så nej. Detta var inte kvinnornas val, inte.

Återigen så var det ingen som brydde sig om vad kvinnorna ville ha. Detta gällde i mångt och mycket fram tills för bara några decennier sedan, även i Europa.

Män i en traditionell kultur får frågan om kvinnor kommer tillåtas som politiker och annat framöver. De börjar bara skratta. Så här har det varit nästan överallt genom hela världshistorien.

https://www.youtube.com/watch?v=II5CGK8NzVA

Citat:
Jädrigt omanligt att våldta. Jädrigt omanligt.

Det är bara män som har en penis och ens kan våldta, i ordets vanliga betydelse, vilket gör att det per definition är en manlig aktivitet. Förr i tiden så krävdes det nog också ofta att man slog ihjäl eller jagade bort män från en annan stam, innan man fick möjlighet att våldta, så det är definitivt en väldigt urmanlig aktivitet. Att säga att det inte är manligt att våldta är lika dumt som att säga att det inte är manligt att slåss. Huruvida det är bra, önskvärt eller något du tycker är otrevligt är en annan femma.
Citera
2026-08-17, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men du som kvinna borde väl ändå känna ett kollektivt ansvar för hur många av dina svenska systrar beter sig när de letar män. Om de väljer kriminella fängelsekunder istället för ostraffade incels så måste du erkänna att det finns ett problem här.

Du vet inte hur liten eller stor denna klick är.

Kvinnorna stöttar och uppmuntrar helt uppenbart männen att fortsätta vara kriminella genom att ge dom uppmärksamhet. Ser du inte problemet här?

Fast nu diskuterar vi incels och varför många kvinnor istället väljer att dejta, umgås och ligga med interner och fd fängelsekunder. Du är kanske själv en sån där kvinna som "attraheras" av tatuerade kriminella män som kan ha begått hemska brott?

Återigen: vad är det "stora samhällsproblemet" med att en liten klick kvinnor skickar kärleksbrev till dömda mördare? Kan du definiera vad för "stora samhällsproblem" det ställer till med? Tack.

Det är en liten klick. En jädrigt stor majoritet kvinnor vill absolut inte ha med dömda våldsverkare att göra.

Oavsett om jag är man eller kvinna, så kan jag ju berätta att samtliga mina ex samt min nuvarande partner aldrig har begått några brott. Ja, någon felparkering med bilen, det har ju hänt. Men inget grövre än så. Och min nuvarande partner har inte en enda tatuering (inte jag heller).

Har de begått grova brott och sitter inne länge, så kan de ju inte begå nya brott. Så på vilket vis blir de "uppmuntrade att begå nya brott"? De sitter ju där de sitter.

Jag har i övrigt varit förälskad i en incel. Jag var väldigt intresserad, då denna person verkade snäll, hade vackert hår och fylliga kyssvänliga läppar. Vi hånglade och pratade om framtiden, hade nog kunnat bli något där! Men jag blev akut sjuk och behövde åka hem. Sedan sågs vi aldrig mer...

Så. Jag skulle vilja påstå att du har rätt fel angående mig. Kanske rentav har du fel gällande min könstillhörighet.
Citera
2026-08-17, 21:12
Medlem
Citat:
Joe88, är du ledsen för att jag inte hyllar dig mer, eller vad vill du med ditt inlägg?

Kritisera dina idiotiska inlägg och din dubbelmoral.
Senast redigerad av Joe88 2026-08-17 kl. 21:19.
Citera
2026-08-17, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Verkar som folk missförstår det här med ”nej” hela tiden. Så tröttsamt.
Man är så långt ifrån incel som det går att komma ifall man respekterar ett nej. Kvinnor känner sig trygga med sådana män och man har större chans att få till det när/om hon är redo vid ett annat tillfälle.

Suck. Ännu en dåre som ska hitta på egna definitioner på vedertagna ord och begrepp.

Incel betyder att man lever i ofrivilligt celibat. Varken mer eller mindre. Spelar ingen roll om han respekterar ett nej eller inte. Det hör inte till definitionen överhuvudtaget.
Citera
2026-08-17, 21:22
Medlem
Citat:
Återigen: vad är det "stora samhällsproblemet" med att en liten klick kvinnor skickar kärleksbrev till dömda mördare? Kan du definiera vad för "stora samhällsproblem" det ställer till med? Tack.

Ja vad fan tror du? De ger t ex incels och andra män med inget att förlora incitament att bli kriminella, att begå brott och hemska dåd.
Citera
2026-08-17, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen

Och fortsatt: en gubb-hebifil kommer bli incel. Så är det. En gubb-hebifil kommer inte få de underårig 10-17 åringar han vill ligga med. För de vill inte ha gubb-hebifilen. Och han vill inte ha jämnåriga tanter. Så. Han slutar som incel.
Citera
2026-08-17, 21:51
Medlem
Citat:

Och fortsatt: en gubb-hebifil kommer bli incel. Så är det. En gubb-hebifil kommer inte få de underårig 10-17 åringar han vill ligga med. För de vill inte ha gubb-hebifilen. Och han vill inte ha jämnåriga tanter. Så. Han slutar som incel.

Låter bra. Skönt att du inte kan sprida din jävla dynga på det här forumet ostraffat.

Slänger du ur dig skit i inlägg efter inlägg får du också räkna med att bli ifrågasatt, kritiserad och sågad. Känns det för jobbigt är det fritt fram att logga ut

Och en incel är ju någonting bra nu har vi fått lära oss av dig och dina kompisar. En mycket manlig person som respekterar ett nej. Så det är väl bara positivt med gubb-hebefiler då. Enligt din logik.
Citera
2026-08-17, 21:52
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:

Jag är inte insatt i den här hebefil grejen och har noll intresse för det personligen.
Jag tycker bara att om du ska vara PK och mobbas gå till en syjunta. Det är OT. Mods på flashback verkar ha gett upp.
Citera
2026-08-17, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Jag är inte insatt i den här hebefil grejen och har noll intresse för det personligen.
Jag tycker bara att om du ska vara PK och mobbas gå till en syjunta. Det är OT. Mods på flashback verkar ha gett upp.

Jag mobbar inte folk. Jag värnar om barn. Läs min spoiler i övrigt, där får du ju historiken serverad.

Och det är väl klart att en hebifil kommer sluta som incel. Logik handlar det om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in