2026-08-17, 15:28
Avslutad
Man märker att SDs ledning är livrädd för Allard, dom går verkligen på offensiven för att attackera honom.
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag tycker han kan plocka bort alla dessa uttryck. Jag har svårt tro han får väljare pga det, möjligen specifika väljare som gillar det, men nettoutfallet måste vara mycket negativt, skulle jag tro:

"det vete fan"

"du har väl typ koll"

"Det blir syntax-error..."

"äckliga kaos-blattar och springer runt och pissar svenska ungdomar i munnen"

"vi skulle inte haft den här jävla tortyrbabben som"

"Vad fan håller du på med politik för, din jävla åsna"

Allard får ni SDare att förvandlas till Annie Lööf.

"HUJ UTTJYCKER DU DÄJJ!"
Citera
2026-08-17, 15:30
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deballerur
Han lär sig säkert med tiden var gränserna går, även om det är via den hårda vägen.
Donald Trump är 80 år gammal och han har inte lärt sig något om gränser.

Markus har likheter med Donald.
Citera
2026-08-17, 15:37
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twitterturken
Man märker att SDs ledning är livrädd för Allard, dom går verkligen på offensiven för att attackera honom.

Allard får ni SDare att förvandlas till Annie Lööf.

"HUJ UTTJYCKER DU DÄJJ!"

Eller hur, jag förstår inte argumentet att det skulle spela någon roll hur man väljer att prata, Allard säger ju själv att han väljer ett sätt att prata beroende på vem han pratar till, det är liksom inte DNs läsare han pratar till när han använder grovt språk och svordomar. ¨
Men förvånande vilka prinsessor det verkar finnas här som är lite fina i kanten
Citera
2026-08-17, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Åsikterna är inte problemet, även om DN såklart kommer tycka att han är en Hitler där. Men låt dem hålla på.

Problemet är hur otrevlig, osympatisk och oprofessionell han framstår. Det är DET som är det pinsamma.

Han kommer ifrån vänstern
Det är där han lärt sig skrika och huffla och höffla.
Citera
2026-08-17, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Donald Trump är 80 år gammal och han har inte lärt sig något om gränser.

Markus har likheter med Donald.

Fler olikheter än likheter skulle jag säga.. men förstår att det är populärt att använda Trump som politisk boogieman
Citera
2026-08-17, 15:44
Medlem
Otroligt pinsamt och bevis på att han inte har några lösningar överhuvudtaget. Bara snack och noll verkstad.
Citera
2026-08-17, 15:51
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuckaKaos
Otroligt pinsamt och bevis på att han inte har några lösningar överhuvudtaget. Bara snack och noll verkstad.
Komplett är ju inte hans partiprogram, men att säga att han inte har några lösningar är att överdriva.
Citera
2026-08-17, 15:57
Moderator
Meijis avatar
Citat:

Allard har lämnat vänstern och insett: Det finns inga lösningar - det finns enbart kompromisser.

Allard är stark motståndare till, att svenskarna får kompromissa och acceptera, att alltför många i den nya befolkningen förnedringsrånar barn och ungdomar samt våldtar i hemtjänsten och äldrevården.
Senast redigerad av Meiji 2026-08-17 kl. 16:02.
Citera
2026-08-17, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Komplett är ju inte hans partiprogram, men att säga att han inte har några lösningar är att överdriva.

Roligaste frågan: "Vad har du åstadkommit?". Noll kan han redovisa. Noll sedan 2018. Och han kommer fortsätta få igenom noll.
Citera
2026-08-17, 15:59
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Roligaste frågan: "Vad har du åstadkommit?". Noll kan han redovisa. Noll sedan 2018. Och han kommer fortsätta få igenom noll.
Konstigt svar på mitt inlägg. Det är väl skillnad på att "inte ha några lösningar" och att "inte få igenom något"?
Citera
2026-08-17, 16:11
Medlem
guderis avatar
Citat:

Få andra småpartier som blir intervjuade på det här sättet av DN skulle jag säga.
Citera
2026-08-17, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Få andra småpartier som blir intervjuade på det här sättet av DN skulle jag säga.

Jodå, det får de säkert. Bland annat Åsa-Nisse-partiet Alternativ för Sverige (Som är betydligt större än ÖP, trots att partiledaren inte ens bor i Sverige. Glöm inte heller att folk älskar att frossa i vad en högljudd idiot säger och tycker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in