2026-08-17, 14:31
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, exakt. Om du googlar "MILF Skeleton T-shirt" så får du upp den typen av tishor; olika skelett med texten MILF i stora bokstäver och sedan "MAN I LIKE FRIGHTENING". Det är helt enkelt ett Halloween-skämt som raketpuckot inte har fattat.
Jag hittade exakt den tröjan som är på bilden. Det står tydligt under "Man I Love Fall" lol
Citera
2026-08-17, 14:33
Medlem
Nu ska ni lyssna noga.

Häromdagen hade jag så bedövande tråkigt på jobbet att jag läste en intervju med schlagermusikstjärnan Carola. Där framgick bland annat att hon införskaffat ett hus i Båstad. Sångerskan, lärde jag mig, är mycket nöjd med fastighetsaffären, men det finns ett problem: en så kalled stalker häckar vid hennes nya residens. Det rör sig, enligt Carola, om "en äldre norrman".

Här började flera klockor ringa i mitt inre. En äldre norrman? Som maniskt förföljer en populär vokalist? I Båstad? Sedan bländades jag av ett himmelskt ljus, och alla bitar tycktes falla på plats.

Det slog mig nämligen att stalkern mycket väl skulle kunna vara #809 - "Norske Per". Han är äldre. Han är norrman. Och framförallt - hans tendens att bli besatt av kvinnliga artister är välbelagd. Sångerskan Anne Nørdsti har åtminstone haft det tvivelaktiga nöjet att vara föremål för Pers vilkorslösa kärlek (en enkel Google-sökning på de bådas namn bekräftar detta).

Lägg därtill att Göteborg ligger på vägen mellan Norge och Båstad. Begrunda sedan följande scenario: Norske Per är på väg till Båstad för att stalka Carola, alternativt på hemväg efter att ha ägnat sig åt detsamma, och passar i gäddsyfte på att stanna till i Göteborg. Det går som det går. För att vilseleda Dumpen och sprida allmän förvirring uppger dock Per att hans destination är Vimmerby, en tätort i Kalmar län, långt från Båstad.

Jag kände mig förpliktigad att registrera ett Flashback-konto och delge eder alla denna min teori. Vad säger ni, är den plausibel? Har den breda allmänheten underskattat #809s förmåga att hålla flera bollar i luften samtidigt? Bör Carola informeras om sin stalkers eventuella identitet och förehavanden?
Citera
2026-08-17, 14:33
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Jag hittade exakt den tröjan som är på bilden. Det står tydligt under "Man I Love Fall" lol

idioten har alltså skämt ut sig... helt pga sin egen efterblivenhet #588
Citera
2026-08-17, 14:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Bra jobbat! Då var det som jag trodde, att MILF betyder någonting helt annat. #588 är ju helt jävla humorbefriad.
Citera
2026-08-17, 14:38
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Hahaha, ja det verkar inte bättre.#588
Citera
2026-08-17, 14:38
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Han är ju inte direkt känd för att vara smart lol #588
Citera
2026-08-17, 14:39
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Bra jobbat! Då var det som jag trodde, att MILF betyder någonting helt annat. #588 är ju helt jävla humorbefriad.
Det är på samma nivå med "Dyslexi" där det står "I have sex daily" lol
Citera
2026-08-17, 14:41
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CitronLejon
Nu ska ni lyssna noga.

Häromdagen hade jag så bedövande tråkigt på jobbet att jag läste en intervju med schlagermusikstjärnan Carola. Där framgick bland annat att hon införskaffat ett hus i Båstad. Sångerskan, lärde jag mig, är mycket nöjd med fastighetsaffären, men det finns ett problem: en så kalled stalker häckar vid hennes nya residens. Det rör sig, enligt Carola, om "en äldre norrman".

Här började flera klockor ringa i mitt inre. En äldre norrman? Som maniskt förföljer en populär vokalist? I Båstad? Sedan bländades jag av ett himmelskt ljus, och alla bitar tycktes falla på plats.

Det slog mig nämligen att stalkern mycket väl skulle kunna vara #809 - "Norske Per". Han är äldre. Han är norrman. Och framförallt - hans tendens att bli besatt av kvinnliga artister är välbelagd. Sångerskan Anne Nørdsti har åtminstone haft det tvivelaktiga nöjet att vara föremål för Pers vilkorslösa kärlek (en enkel Google-sökning på de bådas namn bekräftar detta).

Lägg därtill att Göteborg ligger på vägen mellan Norge och Båstad. Begrunda sedan följande scenario: Norske Per är på väg till Båstad för att stalka Carola, alternativt på hemväg efter att ha ägnat sig åt detsamma, och passar i gäddsyfte på att stanna till i Göteborg. Det går som det går. För att vilseleda Dumpen och sprida allmän förvirring uppger dock Per att hans destination är Vimmerby, en tätort i Kalmar län, långt från Båstad.

Jag kände mig förpliktigad att registrera ett Flashback-konto och delge eder alla denna min teori. Vad säger ni, är den plausibel? Har den breda allmänheten underskattat #809s förmåga att hålla flera bollar i luften samtidigt? Bör Carola informeras om sin stalkers eventuella identitet och förehavanden?

Jag tror du har fel
Och i den hör tråden diskuterar vi gäddor
Inte potentiella norska hjärnspöken.

Tack men Nej tack

Återkom OM du har en gädda att diskutera
Citera
2026-08-17, 14:43
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12cm
Nej, men jag stirrade på honom så pass att han kände sig tvungen att kläcka ur sig ett "Hej".

Borde frågat om han har lust att raka pung.
Citera
2026-08-17, 14:57
Medlem
Sommargays avatar
En ordvits på akronymen MILF får raketen att raljera över kvinnosyn. Det är så korkat så man tar sig för pannan. Detta från en person som inleder och avslutar allt han skriver med att förklara hur korkade alla utom han själv är. En person vars intellektuella höjdpunkt nåddes när han arbetade med att fylla på godis och numera är oanställningsbar. Han började livet i golvhöjd och slutade i källaren.

Forskning har visat att ensamhet förkortar livet lika mycket som rökning. Så inte nog med att hans årsinkomst droppade från 400k om året som anställd till 190k på bidrag. Han har dessutom förlorat 10 år av sin livslängd när hela hans sociala sammanhang rök.

Det är bara lyfta på hatten för Sara och Patrik.

Citera
2026-08-17, 15:04
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Dumpen har redan en hel del merch och jag tror att det är bra om dom håller det på en seriös nivå. Det är väl snarare vi här i tråden som kan kosta på oss att trycka en ny T-shirt då och då med olika legendariska gäddcitat. Man får dock vara beredd på en del höjda ögonbryn om man rör sej ute på stan i en tisha med "JAG ÄLSKAR VERKLIGEN FITTA" (#Daddycool #421), men det är smällar man får ta.
Såg hans video. Fy fan vad pinsam han är. Lever han fortfarande?
Citera
2026-08-17, 15:09
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
En ordvits på akronymen MILF får raketen att raljera över kvinnosyn. Det är så korkat så man tar sig för pannan. Detta från en person som inleder och avslutar allt han skriver med att förklara hur korkade alla utom han själv är. En person vars intellektuella höjdpunkt nåddes när han arbetade med att fylla på godis och numera är oanställningsbar. Han började livet i golvhöjd och slutade i källaren.

Forskning har visat att ensamhet förkortar livet lika mycket som rökning. Så inte nog med att hans årsinkomst droppade från 400k om året som anställd till 190k på bidrag. Han har dessutom förlorat 10 år av sin livslängd när hela hans sociala sammanhang rök.

Det är bara lyfta på hatten för Sara och Patrik.

Det är precis som tindravarg påpekade så att det pedofila raketpuckot lider av en särskilt elakartad form av konfirmationsbias. Han ser bara det han själv vill se och tolkar precis allting till sin fördel, oavsett om det så står svart på vitt att han är dum i huvudet och att han saknar framtidsutsikter. Det är väl bra om livslängden förkortas med 10 år så att livsleda och lidande inte blir alltför utdraget för honom. #588
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in