2026-08-17, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
OK, det är ju ett tag sedan. På ett drygt decennium kan man ju tänka sej att ett sådant pervo hinner utveckla en del tankar på nya områden han vill utforska. Jag är faktiskt nästan förvånad att han inte var inne på djursex också, eftersom det inte är ovanligt bland personer som har ett sexuellt intresse för barn. Men det kanske kommer. #813
Jo det kan ju hända en del på den tiden såklart..olyckligt att det gick så bara… men tidelag tror jag faktiskt inte… 😵 eller hoppas iaf. Osäker på om han hade fler profiler på bc eller om han bytt namn bara.. ”mogenxl”får inte killar skriva till så.. men men.. han är passé nu
Citera
2026-08-17, 10:24
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Nej, inte alls mer än det som framkommit på Dumpen. Han har ju fått gäddstatus nu som #813 och då är det intressant att diskutera honom av den anledningen.

Jag tror den du skriver med hittar på eller blandar ihop fantasi med verklighet.
Citera
2026-08-17, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Jag tror den du skriver med hittar på eller blandar ihop fantasi med verklighet.
Det får stå för dig. Varför hitta på liksom!?
Citera
2026-08-17, 10:49
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Glöm inte Katkinky aka Flamencogäddan. Han hade t o m en egen Wikipedia-sida. För övrigt ställer jag mej samma fråga som du angående #647. Han är fortfarande skriven på samma adress som vid konfrontationstillfället. Någon här i tråden skrev att det såg stendött ut vid DrGuitar-lokalen också, men jag har inte kollat själv. Jag tycker precis som du att det vore intressant att få en uppdatering på vad det här slemmiga fanskapet sysslar med nuförtiden.

Dr Guitar har i alla fall inte stängt ner verkstadens hemsida... https://www.doctorguitar.se/
Citera
2026-08-17, 10:54
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elation2010
Mogen XL heter han på Bc hette bs I Borås för några år sedan… men nu heter han. Mogen Xl ( Orust)

Läste dina i lägg om avsugningen av honom. I
Vill du berätta lite mer vad ni snackade om innan avsugningen, dvs, berättade han om kinks, gloryholes osv? Var han dominant under akten? Ville han träffas fler gånger? Vet du om han hade Qruiser/qx? Vet du hans nick där?
Citera
2026-08-17, 10:55
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Dr Guitar har i alla fall inte stängt ner verkstadens hemsida... https://www.doctorguitar.se/
Nej, den är visst kvar, men det behöver ju inte automatiskt innebära att verksamheten fortfarande är i full gång. Jag har svårt att tänka mej att någon enda i Göteborgs musikkretsar inte skulle känna till vad han är för typ och därmed också vända honom ryggen. Vem betror sin gura med en peddoreparatör, liksom? Många föräldrar känner säkert till honom också då lokalen inte ligger så långt från en skola. #647
Citera
2026-08-17, 11:01
Medlem
12cms avatar
Gädda #131 skådades på Smedsuddsbadet i Stockholm en varm julieftermiddag. Såg ut att vara på dejt med en helt ovetandes tjej.
Citera
2026-08-17, 11:08
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12cm
Gädda #131 skådades på Smedsuddsbadet i Stockholm en varm julieftermiddag. Såg ut att vara på dejt med en helt ovetandes tjej.

Gick du fram och sa något? Typ "men det är ju du, 131 från Dumpen!"
Citera
2026-08-17, 11:13
Medlem
12cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Nej, men jag stirrade på honom så pass att han kände sig tvungen att kläcka ur sig ett "Hej".
Citera
2026-08-17, 11:20
Medlem
Citat:
OK, det är ju ett tag sedan. På ett drygt decennium kan man ju tänka sej att ett sådant pervo hinner utveckla en del tankar på nya områden han vill utforska. Jag är faktiskt nästan förvånad att han inte var inne på djursex också, eftersom det inte är ovanligt bland personer som har ett sexuellt intresse för barn. Men det kanske kommer. #813

Känns som de går på allt mellan nyfödda och varma lik.
Citera
2026-08-17, 11:21
Medlem
Hittade det!

https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/

Kims intervju
https://gofile.io/d/inRLLv6t

Citera
2026-08-17, 11:23
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
I ett sådant läge finns det ju möjlighet att dra ut på lidandet lite grann.

-Tjena, har vi inte setts förut?
- Nej...?
- Jamen, du ser bekant ut.
- Nej, du blandar nog ihop mej med någon annan.
- Mja, jag är säker på att jag känner igen dej.
- Asså, ledsen men jag känner inte igen dej. Du tar nog fel.
- Fan, nu kom jag på det! Du är ju napp 131 på Dumpen!

Sedan halar man fram mobilen och visar dejten vad som finns på Dumpens hemsida.

Detta funkar med valfri gädda man råkar träffa på, inte enbart #131.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in