2026-08-17, 13:48
Medlem
kansascityshuffles avatar
#814, fan vad äcklig du är Magnus. Hejdå!
https://dumpen.se/2026/08/16/pappa-med-stor-letar-dotter-skurup-814/

Att införa offentligt pedofilregister vore på sin plats. Kan bli verklighet.
Citera
2026-08-17, 13:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Alltså, det är en TRÖJA! Tänk att känna behovet av att posta på insta och raljera pga någon annans... TRÖJA! #588
Hahaha, ja om man vill bli tagen på allvar bör man nog inte uppröras över en annan människas T-shirt och dessutom posta detta på Instagram. Och tänk om #588 hade sett mina tishor. Då hade han säkert kontaktat Nationella insatsstyrkan för att försöka oskadliggöra mej. 😅
Citera
2026-08-17, 13:50
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Här är vad som står på #588s Instagram
"Detta är en ganska bisarr kontrast.​

Att peka finger, kräva anständighet och profilera sig som en offentlig korstågsfarare och moralisk väktare i frågor som rör sexuella exploateringar och gränssättningar, för att sedan bära en tröja tryckt med sexuella akronymer "MILF" i kombination med ett leende skelett, skickar minst sagt ut spretiga signaler.

En akronym som inte är något annat än billig, gubbig köttmarknadsslang som öppet reducerar och objektifierar kvinnor. En trött estetik där kvinnor stämplas med sexuella kategoriseringar för lite slö humor. Det är inte bara smaklöst, det är en uppvisning i total blindhet för sina egna moral. Vi vet ju sen tidigare att Patrik tänder på flickor i samma ålder som sin dotter och gärna kastar pengar omkring sig på bordeller.. 🤢

​Det som gör en spyfärdig är inte tröjan i sig, utan den uppenbara likgiltigheten. Den avslöjar Patriks etiska kompass inte är en princip, utan bara en kostym som dras på när Dumpens kamera rullar.

När man inte ens har den mentala närvaron att förstå hur fel det slår, blir det uppenbart hur den moraliska svansföringen aldrig var något annat än en billig fasad."

https://gofile.io/d/xeEeurF2
Om man vill se inlägget och tröjan han ballade ur på #588
Citera
2026-08-17, 13:53
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Här är vad som står på #588s Instagram
"Detta är en ganska bisarr kontrast.​

Att peka finger, kräva anständighet och profilera sig som en offentlig korstågsfarare och moralisk väktare i frågor som rör sexuella exploateringar och gränssättningar, för att sedan bära en tröja tryckt med sexuella akronymer "MILF" i kombination med ett leende skelett, skickar minst sagt ut spretiga signaler.

En akronym som inte är något annat än billig, gubbig köttmarknadsslang som öppet reducerar och objektifierar kvinnor. En trött estetik där kvinnor stämplas med sexuella kategoriseringar för lite slö humor. Det är inte bara smaklöst, det är en uppvisning i total blindhet för sina egna moral. Vi vet ju sen tidigare att Patrik tänder på flickor i samma ålder som sin dotter och gärna kastar pengar omkring sig på bordeller.. 🤢

​Det som gör en spyfärdig är inte tröjan i sig, utan den uppenbara likgiltigheten. Den avslöjar Patriks etiska kompass inte är en princip, utan bara en kostym som dras på när Dumpens kamera rullar.

När man inte ens har den mentala närvaron att förstå hur fel det slår, blir det uppenbart hur den moraliska svansföringen aldrig var något annat än en billig fasad."
Så att Patrik har en T-shirt med tryck är alltså avsevärt mycket värre än att grooma barn online, enligt det pedofila raketpuckot. Ja, jösses...🙄

Edit: Nästa tryck för min del måste bli "Man är ett stort gosetroll av sig" #588
Senast redigerad av MisterClueless 2026-08-17 kl. 13:56.
Citera
2026-08-17, 13:54
Medlem
Nationalromantiks avatar
Förslag:

Kan vi inte ha ett eget forum med skvaller om 588 (raket pedo) för det skrivs så förbannat mycket om honom i denna tråd.
Citera
2026-08-17, 13:55
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Förslag:

Kan vi inte ha ett eget forum med skvaller om 588 (raket pedo) för det skrivs så förbannat mycket om honom i denna tråd.
Ja, jag håller med dig, för det skulle faktiskt inte "kladda" ner hela den här tråden
Citera
2026-08-17, 14:02
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja, jag håller med dig, för det skulle faktiskt inte "kladda" ner hela den här tråden
Nja, jag håller inte riktigt med om det. Raketpuckot är gädda och intressant på ett alldeles särskilt sätt med sitt raljerande och totala rättshaveri. Däremot tycker jag (och har föreslagit i tråden) att någon kan starta en särskild tråd om gäddkukar, så kan man diskutera längd, tjocklek, sprut, förhud, böjning och allt annat som definitivt "kladdar ner" (pun intended) den här tråden där istället.
Citera
2026-08-17, 14:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
https://gofile.io/d/xeEeurF2
Om man vill se inlägget och tröjan han ballade ur på #588
Kan det vara en Halloween-tisha där MILF står för "Man I Like Frightening" som han feltolkat och fultolkat som något misogynt? Det finns nämligen sådana tryck. #588
Citera
2026-08-17, 14:23
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag har inte Instagram, så jag kan tyvärr inte se vad dåren skriver. Kan du lägga upp texten här? #588

Kolla tröjan https://gofile.io/d/xeEeurF2
Citera
2026-08-17, 14:23
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Har vi haft någon gädda som nämnt detta med att kneolla med lik?

Gädda 200 ville knulla ett spädbarn till döds.

Dock - han är på riktigt sinnessjuk, sitter inlåst
Inte alls förmildrande på ngt vis, men kanske kan vara en del av förklaringen till hans vidriga fantasier

Edit - såg att jag var sist på bollen
Sorry
Senast redigerad av MDTAA 2026-08-17 kl. 14:38.
Citera
2026-08-17, 14:26
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Kolla tröjan https://gofile.io/d/xeEeurF2
Ja, exakt. Om du googlar "MILF Skeleton T-shirt" så får du upp den typen av tishor; olika skelett med texten MILF i stora bokstäver och sedan "MAN I LIKE FRIGHTENING". Det är helt enkelt ett Halloween-skämt som raketpuckot inte har fattat.
Citera
2026-08-17, 14:29
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, exakt. Om du googlar "MILF Skeleton T-shirt" så får du upp den typen av tishor; olika skelett med texten MILF i stora bokstäver och sedan "MAN I LIKE FRIGHTENING". Det är helt enkelt ett Halloween-skämt som raketpuckot inte har fattat.

Han lider ju av det där när man tolkar allt till sin redan förutbestämda tes. #588
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in