2026-08-17, 11:26
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Känns som de går på allt mellan nyfödda och varma lik.
Ja, fy fan. Jag bara väntar på att det faktiskt ska dyka upp någon gädda som inte tvekar inför nekrofili heller. Säkert extremt ovanligt, men inte alldeles omöjligt.
Citera
2026-08-17, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, fy fan. Jag bara väntar på att det faktiskt ska dyka upp någon gädda som inte tvekar inför nekrofili heller. Säkert extremt ovanligt, men inte alldeles omöjligt.

Peddomorsa borde vara helt osannolikt tänkte man, men icke. Så Dumpens första nekro är nog bara en tidsfråga. Dessvärre.
Citera
2026-08-17, 11:36
Medlem
tindravargs avatar
Citat:

Ändock svårt att genomföra?
Citera
2026-08-17, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Läste dina i lägg om avsugningen av honom. I
Vill du berätta lite mer vad ni snackade om innan avsugningen, dvs, berättade han om kinks, gloryholes osv? Var han dominant under akten? Ville han träffas fler gånger? Vet du om han hade Qruiser/qx? Vet du hans nick där?
Vet inte om han hade qx/qruiser… men det forumet finns ju inte kvar… han var som en heteromän brukar.. lite hårdhänt, men hett ändå.. vi sågs en gång bara.. jag var väl egentligen inte hans typ.. lite för gammal redan då.. och aningen för hårig.. han gillar ju bevisligen betydligt yngre än 30 årśldern som jag var i då
Citera
2026-08-17, 11:39
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Peddomorsa borde vara helt osannolikt tänkte man, men icke. Så Dumpens första nekro är nog bara en tidsfråga. Dessvärre.
Ja, och det är påfallande många gäddor som faktiskt söker pedofilmammor med barn i olika åldrar, alltifrån spädbarn ("jag har ingen nedre gräns, #746) till dom som söker lite äldre barn. Bara den senaste veckan har vi sett flera stycken med så snedvridna sexuella intressen.
Citera
2026-08-17, 11:44
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Ändock svårt att genomföra?
Svårt, ja. Det krävs väl en begravningsentreprenör, obducent, någon som jobbar på bårhus etc för att det ska kunna genomföras, men numera är jag så pass härdad av verkligheten att jag inte håller någonting för omöjligt. Letar man tillräckligt länge så kommer man att hitta en.
Citera
2026-08-17, 11:52
Medlem
Nelias avatar
Citat:
Nu är sitter ju han på rättspsyk på obestämd framtid, men ligger inte #200 väldigt nära där?
#200/658

Edit - stavar som en kratta. stavade drill och med "stavar" fel i editen
Citera
2026-08-17, 12:05
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nelia
Nu är sitter ju han på rättspsyk på obestämd framtid, men ligger inte #200 väldigt nära där?
#200/658

Edit - stavar som en kratta. stavade drill och med "stavar" fel i editen
Jo, #200 tangerar ju teoretiskt att ha sex med lik, men i hans fall handlar det om att han i princip själv mördar barnet genom våldtäkt. En tvättäkta nekrofil vill börja med sina perversa aktiviteter efter att döden inträtt. Men som sagt, jag håller ingenting för omöjligt längre. Den ena dåren sjukare än den andra ploppar ju upp i en aldrig sinande ström på Dumpen.
Citera
2026-08-17, 12:14
Medlem
Citat:
Ja, och det är påfallande många gäddor som faktiskt söker pedofilmammor med barn i olika åldrar, alltifrån spädbarn ("jag har ingen nedre gräns, #746) till dom som söker lite äldre barn. Bara den senaste veckan har vi sett flera stycken med så snedvridna sexuella intressen.

Så grisen 746 har ingen nedre gräns? 🤮
Citera
2026-08-17, 12:23
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Så grisen 746 har ingen nedre gräns? 🤮
Nej, det har han inte. Det skriver han själv i chatten. Om du inte har läst den eller lyssnat på samtalet med Sara efter konfrontationen så har du något att se fram emot. En riktigt vidrig jävel, den här #746.
Citera
2026-08-17, 12:34
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Svårt, ja. Det krävs väl en begravningsentreprenör, obducent, någon som jobbar på bårhus etc för att det ska kunna genomföras, men numera är jag så pass härdad av verkligheten att jag inte håller någonting för omöjligt. Letar man tillräckligt länge så kommer man att hitta en.

Har vi haft någon gädda som nämnt detta med att kneolla med lik?
Citera
2026-08-17, 12:43
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Har vi haft någon gädda som nämnt detta med att kneolla med lik?
Nej, inte vad jag kommer ihåg. Det närmaste man kommer är väl som Nelia skriver i #68902 att psykdåren #200 tangerar gränsen. Dock vill han ju mörda spädbarn själv medelst våldtäkt och inte leta efter redan döda personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in