2026-08-16, 23:55
Medlem
DocXs avatar
Kör en testo-prop-kur men den olja jag köpt (Tiger Pharma) är riktigt elak. Ömmar som efter ett knivhugg i fem dagar efter varje stick, vilket suger katastrofalt när man kör E2D. Någon som har tips på ett märke med snäll olja som har funkat för dem?
Citera
2026-08-17, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocX
Kör en testo-prop-kur men den olja jag köpt (Tiger Pharma) är riktigt elak. Ömmar som efter ett knivhugg i fem dagar efter varje stick, vilket suger katastrofalt när man kör E2D. Någon som har tips på ett märke med snäll olja som har funkat för dem?
Svårt att säga, kan inte ens se vad dom använder för carrier oil.
1. Kan vara en oren produkt..
2. Kan vara mct olja
3 . Kan vara eo i produkten
4. Du kanske är allergisk emot någon olja ?
5. Kan vara dåliga injektioner

Har du mer information att ge?

Personligen kunde jag köra 6 ml snabba estrar i axeln när det är miglyoil 840 utan att känna nånting, mct gav lite känningar
Gso gav lite. Svullnad för injektions mängden kontra hur snabbt det absorberas
Citera
2026-08-17, 10:23
Medlem
DocXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burkeen
Svårt att säga, kan inte ens se vad dom använder för carrier oil.
1. Kan vara en oren produkt..
2. Kan vara mct olja
3 . Kan vara eo i produkten
4. Du kanske är allergisk emot någon olja ?
5. Kan vara dåliga injektioner

Har du mer information att ge?

Personligen kunde jag köra 6 ml snabba estrar i axeln när det är miglyoil 840 utan att känna nånting, mct gav lite känningar
Gso gav lite. Svullnad för injektions mängden kontra hur snabbt det absorberas

Ja, alltså, jag frågar ju faktiskt inte VARFÖR den här oljan gör ont, som du ser om du läser trådstarten igen. Det är ju precis som du säger helt omöjligt att veta (förutom injektionsteknik, det kan jag). Jag skiter i varför.

Så jag frågar istället efter tips på produkter som andra vet eller tror kan vara snällare. Eftersom det mesta jag kan få tag på är UG så kommer oljetypen nog sällan vara specificerad. Det blir ju alltid mest hit-and-miss, men bättre att ha någon slags tips att utgå ifrån. Surt att behöva köpa fler värdelösa vialer om det går att undvika.
Citera
2026-08-17, 10:58
Medlem
Citat:
Ja, alltså, jag frågar ju faktiskt inte VARFÖR den här oljan gör ont, som du ser om du läser trådstarten igen. Det är ju precis som du säger helt omöjligt att veta (förutom injektionsteknik, det kan jag). Jag skiter i varför.

Så jag frågar istället efter tips på produkter som andra vet eller tror kan vara snällare. Eftersom det mesta jag kan få tag på är UG så kommer oljetypen nog sällan vara specificerad. Det blir ju alltid mest hit-and-miss, men bättre att ha någon slags tips att utgå ifrån. Surt att behöva köpa fler värdelösa vialer om det går att undvika.

Om du nu förstod mina frågor så finns det en anledning varför jag skrev dom. Tex är du känslig mot basoljan som de använder så måste ju ju använda en annan olja för att inte få samma problem OM det är problemet..
Om det inte står så får man fråga vad som används, inte svårare än så

Nu är oljan SÄLLAN problemet om inte mct används. Är oljan genomskinlig ?

Kolla bodymass forumet och gå igenom kommentarer i tråden och produktnärken om någon skriver om smärta

Nu är svenskar jävligt fjolliga med att rapportera sånt dock, de tar hellre gratis saker som erbjuds när de får infektioner eller pip eller liknande och skiter i att hjälpa andra

Notera att även om folk ger dig tips här så är det stor chans att de är shoppen själv eller med koppling till shoppen som de rekomenderar sig själva
Citera
2026-08-17, 12:18
Medlem
Testo prop är typ smärtsammaste oljan du kan sätta.. Hade bytt till vanlig E/C om du inte har extremt specifika anledningar till att använda prop.. Kan också rekommendera att blanda med någon annan olja, vad som helst deca/tren/eq/mast/primo osvosv om du kan tänka dig det. Det gör testo mindre smärtsamt.

Skillnaden på att pinna ren testo P eller en 50/50 mix av testo E och eq är natt och dag när det gäller pip.
Citera
2026-08-17, 13:51
Medlem
DocXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Testo prop är typ smärtsammaste oljan du kan sätta.. Hade bytt till vanlig E/C om du inte har extremt specifika anledningar till att använda prop.

Jag har specifika anledningar .

Citat:
Notera att även om folk ger dig tips här så är det stor chans att de är shoppen själv eller med koppling till shoppen som de rekomenderar sig själva

Jotack. Men jag frågar inte om shoppar, utan om märken. Det svåra med att gå igenom foruminlägg, särskilt på BM, är att de ofta är så sabla gamla och de batcher de pratar om inte är aktuella längre. Så jag tänkte aktualisera frågan. Men det är ok om du inte har något konkret tips, tack ändå!
Citera
2026-08-17, 15:46
Medlem
Citat:
Jag har specifika anledningar .

Jotack. Men jag frågar inte om shoppar, utan om märken. Det svåra med att gå igenom foruminlägg, särskilt på BM, är att de ofta är så sabla gamla och de batcher de pratar om inte är aktuella längre. Så jag tänkte aktualisera frågan. Men det är ok om du inte har något konkret tips, tack ändå!
Nu är det ju shoppar som säljer märken ?
Eller vart tror du sakerna kommer ifrån
Personligen hade jag frakta hem från kina där dom faktiskt tillverkas i riktiga labb
Annars har du tjackisar som tillverkar de mesta i Sverige i oren miljö
Senast redigerad av burkeen 2026-08-17 kl. 16:00.
Citera
2026-08-17, 17:18
Medlem
DocXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Testo prop är typ smärtsammaste oljan du kan sätta. Kan också rekommendera att blanda med någon annan olja, vad som helst

Grejen är att det inte är min första rodeo. Jag har kört prop många gånger förut och aldrig haft så här långvarig PIP.
Men tack för tipset! Tyvärr måste jag ju bara köra korta estrar just nu, så skall jag blanda blir det ju med andra snabba, så frågan är om det ger samma lindrande effekt?
Citera
2026-08-17, 17:20
Medlem
DocXs avatar
Citat:
Nu är det ju shoppar som säljer märken ?
Eller vart tror du sakerna kommer ifrån
Jag tror att de kommer från storken .

Men flera shoppar kan ha samma märken, så det blir i alla fall mindre specifikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in