2026-08-16, 20:01
Medlem
Offerviljas avatar
Hur mycket drivs ni nationalister av hämnd för vad de gjorde mot er? Vi är ju intelligenta och förnuftiga och kämpar för vårt folk, men ibland tappar man liksom förståndet och vill bara hämnas. Jag kan ligga i timmar och fantisera hur jag torterar de jävlarna som förstörde mitt liv. Det är inte invandrarna som jag är arg på, utan de vita kräk som svek. De fega svenskarna är inte människor. Jag känner ett sådant jävla hat mot dem. Innerst inne så har jag inga känslor alls för dem. Svensson-Larsson i radhuset i Sollentuna. Önskar er allt ont här i livet. Hur hanterar ni hatet mot ert eget värdelösa folk som har svikit er? Var fanns de när du blev våldtagen som 12-åring? Vad hade de gjort för motstånd mot det?
Citera
2026-08-16, 20:17
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
T0rtYr är fel.

Som kristna, så vänder vi ann'ra kindberg till.

Vi har i bad rummet en uppnålad Hergé-print av Tintin-karaktären kapitän Hadd0ck som ropar "HÄMD!"

Det får räcka. Det kommer inte hjälpa oss när det k nackar på dörren i ottan men vi var iaf de vuxna på flaket till Ingentingskogen i Solna.
Citera
2026-08-16, 20:23
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Hur mycket drivs ni nationalister av hämnd för vad de gjorde mot er? Vi är ju intelligenta och förnuftiga och kämpar för vårt folk, men ibland tappar man liksom förståndet och vill bara hämnas. Jag kan ligga i timmar och fantisera hur jag torterar de jävlarna som förstörde mitt liv. Det är inte invandrarna som jag är arg på, utan de vita kräk som svek. De fega svenskarna är inte människor. Jag känner ett sådant jävla hat mot dem. Innerst inne så har jag inga känslor alls för dem. Svensson-Larsson i radhuset i Sollentuna. Önskar er allt ont här i livet. Hur hanterar ni hatet mot ert eget värdelösa folk som har svikit er? Var fanns de när du blev våldtagen som 12-åring? Vad hade de gjort för motstånd mot det?

Blev du våldtagen av babbar som 12åring och svenskarna såg på under tiden eller vad handlar detta fyllsvammel om?
Citera
2026-08-16, 20:24
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Som nationalist har jag inget hämndbehov. Mitt bidrag till nationalismen är att donera pengar till Det Fria Sverige och Christian Peterson.
Citera
2026-08-16, 20:32
Medlem
superfreak94s avatar
Ja, jag känner också hämnd lust, jag känner också ett bottenlöst hat, och det är helt naturligt med tanke på vad man upplevt, vad man fått se andra uppleva, och vad som blivit av vårat land.

Jag är trött på att HAT ska beskrivas som något negativt, något som man inte under några omständigheter får känna eller uttrycka. HAT är naturligt, HAT är nyttigt, HAT är rättfärdigat att som svensk känna 2026 med all jävla skit som varit senaste decenniet. Att inte känna HAT och vrede under rådande situation hade varit det konstiga.

Vi har tusentals svenska kvinnor som blivit utsatta för sexualbrott utav utlänningar de senaste 10 år sedan 2015. Enligt BRÅ så har 68% av alla dömda sexualförbrytare rötter i Afrika och Mellanöstern, en minoritet begår majoriteten av brotten. Vem är det dem väljer att våldta när dessa djävulens avkomma ska våldta? Det är knappast Fatima som bär burka dem väljer som offer, nej, det är våra unga svenska kvinnor som faller offer, gång på gång.

Du har rätt till att känna HAT, du har rätt att vara arg, du har rätt att hata vänster packet som går runt med sin Falska godhet och bidrar till att svenska kvinnor faller offer för dessa JÄVLA FANSKAP och som välkomnar dem hit. Det vi känner är inget konstigt eller fel, det är helt logiskt. Gud är med oss.
Citera
2026-08-16, 21:10
Medlem
franges avatar
Var det före eller efter första gången du blev inlåst på psyket som du började känna det här hatet?
Citera
2026-08-16, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Var det före eller efter första gången du blev inlåst på psyket som du började känna det här hatet?

Det ena utesluter nog inte det andra.
Citera
2026-08-16, 21:18
Medlem
YP4XQs avatar
Skönt att höra det finns fler. Själv har jag lugnat ner mig - men längtar till att kunna ta ut 30 års ilska på någon eller några. Bara vänta, luntan kommer tändas, allt tyder på det. Så var beredda och planera redan nu
Citera
2026-08-16, 21:29
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Tycker synd om de unga svenskarna som tvingas leva och växa upp i ett kaosbabbesverige. och som av vänsterpacket intalas att detta är något normalt och om något är fel, är det svenska barn som är problemet.. sinnesjuka jävla äckelmänniskor dessa vänsterpack.

"Tommy Robinson 🇬🇧
The rape of Europe.

Listen to this talk from Germany;

"The youngest victim I am supporting was raped over several hours by three Syrians. They urinated on her, smeared her with feces, beat her, and kicked her. This girl is 10 years old. 10 years old!""

"Elon Musk

One day, there will be Nuremberg trials for those who enabled this"

Hoppas alla landsförrädare en dag hängs i Finspång, Hoppas få uppleva det innan jag dör..
Att vi numera även motarbetas av Flashback är trots allt ganska oviktigt nu när vi har världens rikaste man på vår sida, som är lite av en influenser..

https://x.com/elonmusk/status/2087768137823621618
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2026-08-16 kl. 21:45.
Citera
2026-08-16, 21:59
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Tycker synd om de unga svenskarna som tvingas leva och växa upp i ett kaosbabbesverige. och som av vänsterpacket intalas att detta är något normalt och om något är fel, är det svenska barn som är problemet.. sinnesjuka jävla äckelmänniskor dessa vänsterpack.

"Tommy Robinson 🇬🇧
The rape of Europe.

Listen to this talk from Germany;

"The youngest victim I am supporting was raped over several hours by three Syrians. They urinated on her, smeared her with feces, beat her, and kicked her. This girl is 10 years old. 10 years old!""

"Elon Musk

One day, there will be Nuremberg trials for those who enabled this"

Hoppas alla landsförrädare en dag hängs i Finspång, Hoppas få uppleva det innan jag dör..
Att vi numera även motarbetas av Flashback är trots allt ganska oviktigt nu när vi har världens rikaste man på vår sida, som är lite av en influenser..

https://x.com/elonmusk/status/2087768137823621618
Ja, titta på vad tusentals små flickor (småbarn) i Storbritannien utsattes för. Det fanns jättemånga vita vuxna som visste exakt vad de hade blivit utsatta för, att de hade blivit gruppvåldtagna av rasfrämmande gubbäckel, men de vägrade att berätta om det eftersom de var rädda för att bli kallade för rasister. Finns det ett helvete så måste väl dessa vuxna britter få brinna där i evig tid? Jag vill inte leva i den här världen.
Citera
2026-08-16, 22:00
Medlem
Donatellis avatar
Citat:

Massor. Så mycket att jag längtar till Finspång
Citera
2026-08-17, 03:25
Medlem
Pripps0.0s avatar
Känner inget hat alls gentemot mina medmänniskor, vi är alla offer under omständigheterna. Världen är mer svårnavigerad än någonsin, trots överflödet av tillgänglig information, eller just på grund av den.

Däremot känner jag ett djupt politikerförakt för alla partier i riksdagen som vänt Sverige och svenskarna ryggen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in