2026-08-16, 20:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Åh uppskattade du mitt "lägga manken till"-skämt? Det gör mig glad. Tyckte det förtjänade mer uppskattning faktiskt.

Ja, jag uppskattade det. Det är fascinerande hur du kan vara så oberörd samtidigt som du hela tiden försöker trycka på dina egna och alla andra människors mest ömma punkter. Det är nästan kliniskt. 🙂
Citera
2026-08-16, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Ja, jag uppskattade det. Det är fascinerande hur du kan vara så oberörd samtidigt som du hela tiden försöker trycka på dina egna och alla andra människors mest ömma punkter. Det är nästan kliniskt. 🙂
Tackar! Fint beröm.
Citera
2026-08-16, 20:37
Medlem
Citat:
Hon är en incel hagga som hatar män och gör narr utav det genom passiv aggressiva kommentarer och vilseleder trådar så fort man är kritisk åt kvinnors beteende.
Citera
2026-08-16, 20:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tackar! Fint beröm.

Varsågod. Det var inte en komplimang, men jag förstår att du behöver ta emot dem där du hittar dem. 🙂
Citera
2026-08-16, 20:41
Medlem
Citat:
Nej stopp här nu. Man får diskutera mäns psykiska ohälsa det är inte det jag invänder mig emot. Min poäng är att det är skillnad på att diskutera mäns allmänna psykiska ohälsa, och använda något inlägg du precis läst för hån...

"Vi är på Flashback. Om du nu tar åt dig av att någon på internet kallar dig incel så är det ju för att du själv håller med personen?"

Nej, det är inte så det funkar. Hur det funkar är att psykiskt misshandlande män säger något om kvinnors utseende för att trycka ner dem.. Och psykiskt misshandlande kvinnor (alltså samma sort utav äckliga jävla människor) snackar om mäns förmåga att kunna hålla i en flickvän...
Att personen blir sårad för att en person online gör ett socialt och äckligt övertramp, betyder inte att den håller dom sen om förolämpningen. Snarare handlar det om att personen trycker på en öm punkt för att den inte alls är ute efter annat än att faktiskt såra någon.

Bara det faktum att du var inne i hans tråd sekunden innan, tryckte på en sån punkt och sedan gick och startade en hel tråd om honom, gör det ganska svårt att hävda att du bara var ute efter att diskutera män problem här nu i allmänhet. Du hade precis sett någons sårbarhet och valde sedan att göra den till själva ämnet för hela jävla tråden.
Jag har anmält tråden redan gör du samma sak med
Citera
2026-08-16, 20:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Hon är en incel hagga som hatar män och gör narr utav det genom passiv aggressiva kommentarer och vilseleder trådar så fort man är kritisk åt kvinnors beteende.

Äh, låt henne sitta där och jucka hästen. Någon måste ju gå på att hon är prinsessa. 🙂
Citera
2026-08-16, 20:43
Medlem
Följdfrågan blir ju då, borde inte samhället satsa mer på att motverka mäns psykiska ohälsa?
Citera
2026-08-16, 20:45
Medlem
Testoguy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Jag har precis insett att kvinnor kan leva utan män men män kan inte leva utan en kvinna.

Varför?

Män vill dö utan en kvinna.

Jag hade aldrig kunnat eller velat dö för att jag inte har en man

Varför är män beroende av kvinnor för deras överlevnad? Är det någon som vet varför? Har det med navelsträngen till sin mamma att göra? Den klipps aldrig? Den förflyttas till en ny kvinna? Jag blev äcklad nu.

Det är väldigt oattraktivt om en man inte kan klara sig själv och lägger hela sitt liv i någon annans händer på det sättet. Alla är inte såhär va? Läste nyss om en kille som ville dö för att han inte har eller har haft en tjej. Gud vad töntigt

Jag håller inte helt med dig där, jag har levt 20 år utan någon kvinna. Jag ser bara fördelar att leva själv, jag får större marginaler till mitt arbete/fritid.
Citera
2026-08-16, 20:47
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Följdfrågan blir ju då, borde inte samhället satsa mer på att motverka mäns psykiska ohälsa?
Hur? Tvinga kvinnor att dejta män?

Du förstår att deras ohälsa beror på att dem känner sig avvisade? På vilket sätt kan samhället hjälpa en man att inte bli avvisad? Fråga männen i tråden, dom kanske vet vad som hade kunnat hjälpa dom? De som skriker högst..
Citera
2026-08-16, 20:51
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testoguy666
Jag håller inte helt med dig där, jag har levt 20 år utan någon kvinna. Jag ser bara fördelar att leva själv, jag får större marginaler till mitt arbete/fritid.
Och det får du en eloge för. Hellre att man reder sig själv än att man grottar ner sig som ett miffo och vill dö.

Men du är ett undantag eller en annan generation. Det är klart att det finns undantag men tittar man på den yngre generationen som är 20-30 år så är det inga män du hittar, det är tyvärr väldigt sköra psyken och labila män..
Citera
2026-08-16, 20:55
Medlem
FunAndGamess avatar
Kvinnor är väl värda typ 25-30% av det besatthetsliknande intresse den genomsnittlige mannen har för dem. Attraktion är såklart en aspekt av livet men håll det på en sansad nivå, nog är det så att det för många blir en fixering utan nån som helst rimlighet.

Med det sagt vet jag inte om jag tycker det är vare sig nån rimlighet eller värdighet i att se att nån startat en tråd om att h*n vill ta livet av sig pga nåt och därefter starta en tråd som bara handlar om att gnöla om hur man själv står över sånt bögeri och inte kan fatta hur nån annan kan vara så bögig.
Senast redigerad av FunAndGames 2026-08-16 kl. 21:02.
Citera
2026-08-16, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Hur? Tvinga kvinnor att dejta män?

Du förstår att deras ohälsa beror på att dem känner sig avvisade? På vilket sätt kan samhället hjälpa en man att inte bli avvisad? Fråga männen i tråden, dom kanske vet vad som hade kunnat hjälpa dom? De som skriker högst..

Men tycker du inte att psykisk ohälsa bland män är ett samhällsproblem där man borde lägga mer resurser på dessa män för att de ska få det bättre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in