2026-08-15, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
Men den fega skithögen vågar inte ens vara i samma sal som Axel. För han vet han ljugit än en gång. Plus har har INGEN som kommer följa med han ditt. Hans närmsta vänner anjo och jockiboi skulle aldrig ta sig besväret att ta sig dit. För dom bryr sig inte om honom.

Fattar inte bajsbaronen, att dom.bara utnyttjat honom?
Det var sjukt pinsamt när har slickade röven på barntrollkarlen för att bli omtyckt. Men det visade sig att inte ens trollis vill vara hans kompis, trots de har samma husse. Hur orkar dom? Jag vill ta livet av mig bara av att läsa om att dom finns.
Citera
2026-08-15, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Boondocksaints
2026-10-07. Han säger det i videon där han och Medviktarna går igenom Rasks svar.

Tror det är muntlig förberedelse, inte huvudförhandling, om de inte tänkt hålla båda samma dag.
Citera
2026-08-15, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
Tror det är muntlig förberedelse, inte huvudförhandling, om de inte tänkt hålla båda samma dag.
Det gör man aldrig.

Man börjar alltid med muntlig förberedelse för att där (alltid) försöka förlika målet mellan parterna. Misslyckas man med detta, så sätter man ut målet till huvudförhandling.
Citera
2026-08-15, 21:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Det gör man aldrig.

Man börjar alltid med muntlig förberedelse för att där (alltid) försöka förlika målet mellan parterna. Misslyckas man med detta, så sätter man ut målet till huvudförhandling.

Det stämmer ej, ibland hålls huvudförhandling på en gång efter förlikningsförhandlingen.

Hur kan du så självsäkert säga att man aldrig gör det, när du inte vet?
Citera
2026-08-15, 21:49
Medlem
Citat:
Det stämmer ej, ibland hålls huvudförhandling på en gång efter förlikningsförhandlingen.

Hur kan du så självsäkert säga att man aldrig gör det, när du inte vet?
Ytterst ovanligt.
Citera
2026-08-15, 21:51
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Det gör man aldrig.

Det händer att förhandlingen börjar direkt efter om det inte kan medlas.
Citera
2026-08-15, 21:51
Avslutad
Citat:
Ytterst ovanligt.

Ytterst ovanligt är inte aldrig.

Men bra att du backade från din okunskap.

Rättegångsbalken 42 kap 22§ andra stycket är det för den som vill se att jag har rätt.
Citera
2026-08-15, 21:52
Medlem
Citat:
Ytterst ovanligt är inte aldrig.

Men bra att du backade från din okunskap.

Rättegångsbalken 42 kap 22§ andra stycket är det för den som vill se att jag har rätt.
OK, juristeN!
Citera
2026-08-15, 21:52
Avslutad
Citat:
OK, juristeN!

Nä, jag är bara rättshaverist.
Citera
2026-08-16, 08:08
Medlem
Boondocksaintss avatar
Citat:

Så kan det säkert vara. Tror han bara sa ”muntlig förhandling” i videon.
Citera
2026-08-16, 09:20
Medlem
GreenBatterys avatar
Mycket blabb om att han satsar på podden nu. Plats 53 på topplistan för Verkliga Brott (Dialogiskt plats 20 och Creepypodden plats 2 i genren Samhälle & kultur)är väl ingen direkt förbättring överhuvudtaget?
Inget på YouTube på en vecka nu. Glöm inte bort att Trobo ska ha minst 15k i hyra…

Såg också att Jocke och Jonnas podd nu ligger på plats 99 i genren Samhälle & kultur. Det går inte så värst bra alls nu för lögnsekten.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-08-16, 12:25
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Mycket blabb om att han satsar på podden nu. Plats 53 på topplistan för Verkliga Brott (Dialogiskt plats 20 och Creepypodden plats 2 i genren Samhälle & kultur)är väl ingen direkt förbättring överhuvudtaget?
Inget på YouTube på en vecka nu. Glöm inte bort att Trobo ska ha minst 15k i hyra…

Såg också att Jocke och Jonnas podd nu ligger på plats 99 i genren Samhälle & kultur. Det går inte så värst bra alls nu för lögnsekten.

Allt Gott,! ❤️
Sorgligt ändå att baronen och baronessan nu verkar behöva sälja kläder och leksaker för att få ihop till hyran. Lyckas inte det kanske baronen själv får skaffa sig ett hederligt arbete – och det kommer han nog inte att klara av. Alternativet är väl att baronessan går upp på heltid, eller kanske till och med mer än heltid.

Det gläder mig däremot att Jocke och Jonnas podd nu knappt kvalar in på en tvåsiffrig placering i genren Samhälle & kultur. Det känns faktiskt som att det går utför för hela lögnsekten just nu.

Den enda jag har minsta lilla sympati för är Trobo. ❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in