2026-08-16, 11:34
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Varför skulle de inte våga göra ett DNA test? Det skulle bara bevisa det vi alla redan vet att majoriteten utav Skandinavier kommer ifrån Söder och Sydväst.

När länder längre Söderut eller i Öst klarar av att bygga sin allra första helikopter, då är ni välkomna tillbaks att "tycka till".

Vad är det värsta som skulle kunna hända här för oss liksom? Åh nej, min förfader var Polsk?

Han kommer då fortfarande att vara mer svensk än er
Första invandringsvågen till Sverige kom söderifrån. Andra vågen österifrån. Är inte det allmänkunskap?

Nationalisterna är så rädda för DNA-test. ”Åh nej, tänk om jag är lite afrikan!” Då är de kanske inte välkomna i partier som AFS.
Citera
2026-08-16, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases
Justerade lite i min text blatte.
Den finska procenten är massa svenska namn så antagligen lite blandat där.
Ni går verkligen igång på 100%. Du kanske är inavel.
/ Skandinaven.
Citera
2026-08-16, 11:37
Medlem
Citat:
Vad är det värsta som skulle kunna hända här för oss liksom? Åh nej, min förfader var Polsk?

Han kommer då fortfarande att bli mera accepterad här än dig
Jag är skandinav, ditt retard. Så vad gör mig inte accepterad?
Citera
2026-08-16, 11:38
Medlem
ManySuchCasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
/ Skandinaven.
Kusingifte har aldrig varit något vi pysslat med i norden förutom våra efterblivna kungahus och få familjer i adeln. Sannolikheten att du är inavlad i procent är betydligt högre när du är söderifrån.
Citera
2026-08-16, 11:39
Medlem
Det löjligaste är ju att de har fått för sig att det skulle vara positivt eller innebära någon slags fördel av vara helt och hållet etnisk skandinav.

Det enda detta innebär är att man kommer ifrån en släkt som levt väldigt isolerat under en väldigt lång tid. Skulle det vara något att vara stolt över?
Citera
2026-08-16, 11:40
Medlem
sixgorillions avatar
Citat:
/ Skandinaven.

Du låter som en blandras som har svårt att förstå att etniciteter finns, inte Svenskars fel att du är identitetslös.

Du tjatar om inavel, hoppas du vet att det är mest frekvent i Afrika- och arabvärlden. Och Island har även en studie som visar att 6e kusin är det bästa du kan avla dig med, blir flest barn, hälsosammast genetik osv

Men fortsätt försöka ragebaita "nazister på flashback" med din låga IQ, muttunge
Citera
2026-08-16, 11:42
Avstängd
Citat:
Första invandringsvågen till Sverige kom söderifrån. Andra vågen österifrån. Är inte det allmänkunskap?

Nationalisterna är så rädda för DNA-test. ”Åh nej, tänk om jag är lite afrikan!” Då är de kanske inte välkomna i partier som AFS.

Den första invandringen till Sverige skedde när inlandsisen drog sig tillbaka och jägare och samlare började följa renhjordar och all mat som uppkom norrut. Och när man säger Söderifrån menar man inte så långt ner som till Afrika, utan man menar typ Belgien, Danmark, Tyskland eller Polen. Framförallt kom de ifrån Syd eller Sydväst.

Österifrån finns det väldigt lite invandring ifrån faktiskt.

Så kom igen och var med och berätta om vår historia när ni själv har byggt något historiskt
Senast redigerad av Kanonen56 2026-08-16 kl. 11:51.
Citera
2026-08-16, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sixgorillion
Du låter som en blandras som har svårt att förstå att etniciteter finns, inte Svenskars fel att du är identitetslös.

Du tjatar om inavel, hoppas du vet att det är mest frekvent i Afrika- och arabvärlden. Och Island har även en studie som visar att 6e kusin är det bästa du kan avla dig med, blir flest barn, hälsosammast genetik osv

Men fortsätt försöka ragebaita "nazister på flashback" med din låga IQ, muttunge
Jag är skandinav och jag är trött på er nazisters rasism.
Citera
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Jag är skandinav, ditt retard. Så vad gör mig inte accepterad?

Fast, hur kan du vara skandinav om ingen kan vara 100% skandinav? Jag föreslår att du funderar en gång till kring dina påståenden för de är inte stringenta eller fria från motsägelser, vilket ofrånkomligt leder till en svårförsvarad godtycklighet.

Det nationalister påstår är att anser du dig vara skandinav, uppfattas av andra skandinaver som just skandinav, så är du skandinav och således tillhör du samma folkgemenskap som i sin tur utgör grunden för ett stabilt och framgångsrikt samhälle.
Citera
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Varför skulle man göra det?

Av exakt samma skäl som du hade när du startade tråden: Att trolla dem.
Citera
2026-08-16, 11:44
Medlem
Citat:
Den första invandringen till Sverige skedde när polarisen drog sig tillbaka och jägare och samlare började följa renhjordar och all maten norrut. Och när man säger Söderifrån menar man inte så långt ner som till Afrika, utan man menar typ Belgien, Danmark, Tyskland eller Polen. Framförallt kom de ifrån Syd eller Sydväst.

Österifrån finns det väldigt lite invandring ifrån faktiskt.

Så kom igen och var med och berätta om vår historia när ni själv har byggt något historiskt
Vilka är ni?
Citera
2026-08-16, 11:45
Medlem
guderis avatar
Citat:
Finland är inte Skandinavien så då måste det ha visat 90% skandinav.

Finland var en del av Sverige i över 500 år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in