2026-08-16, 10:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nej ok vi är 30/70 då. Oavsett antal så för att få dessa bra kvinns måste du sluta bege sig som offer! Det kvinnor hatar allra mest är just män som redan innan tyckt slaget är förlorat.
offer kan du vara själv som alla feminister och rödingar redan är och beter sig som.

hur får du mig till ett offer för de flesta svenska kvinnor röstar rött och föredrar mena män?

det är snarare dem som blir offer när de konverterar till islam och sätter på sig ett tält
Citera
2026-08-16, 10:15
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Jag ser kvinnor som något man endast knullar och sen inte kan använda till så mycket mer, tror många tycker det är dålig kvinnosyn

Många män skulle ju gärna vilja att kvinnor såg en som något som man endast knullar.

Så din dåliga kvinnosyn är som en bra manssyn fast för kvinnor då.
Citera
2026-08-16, 10:15
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Sexism är en dålig kvinnosyn, då män ser kvinnan som typ en köttbit med ett hål i mitten.

Varför är det dåligt? Förklara.
Citera
2026-08-16, 10:49
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Hörde uttrycket men förstod inte vad som avsågs. Vad menas egentligen med "dålig kvinnosyn"?
De som har sämst kvinnosyn är kvinnor. Finns väl inga som kan vara så grymma och jävliga mot kvinnor som kvinnor själva.
Citera
2026-08-16, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananKlase
De som har sämst kvinnosyn är kvinnor. Finns väl inga som kan vara så grymma och jävliga mot kvinnor som kvinnor själva.
Nja män är rätt grymma mot män också. Har ihjäl varandra och så.

I verkligheten har kvinnor starka social band till andra kvinnor. Och män lider oftare av ensamhet för att de inte värdesatt andra mäns vänskap.
Citera
2026-08-16, 11:25
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Alldeles oavsett har jag svårt att se uppståndelsen framför mig.

Det har jag inte alls svårt att se framför mig. Här är ett liknande exempel:

https://academicrightswatch.se/?p=3413
Citera
2026-08-16, 11:29
Medlem
Dålig kvinnosyn är när man tror att en kvinna ska rädda dig ur din patetiska situation.
Citera
2026-08-16, 11:31
Medlem
Att man kallar på porr. Kvinnors kroppar köps och behandlas som sexobjekt.
Citera
2026-08-16, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananKlase
Det är för att dom ägnar sig åt mobbing och är beroende av en social grupp.
Citera
2026-08-16, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Det har jag inte alls svårt att se framför mig. Här är ett liknande exempel:

https://academicrightswatch.se/?p=3413
Det är inte jämförbart. Att konstatera att mäns hjärnor är större än kvinnors är väl ungefär lika kontroversiellt som att konstatera att män ofta har större fötter än kvinnor. Och det är ju inte som om forskningen inom neurologi uppehåller sig vid hjärnans massa och volym direkt.
Citera
2026-08-16, 11:42
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Det är att du uttrycker dig att tjocka kvinnor inte är så trevligt att titta på eller dejta.
Att kvinnor pratar för mycket och jobbar dåligt.
Kort o gott en åsikt i negativ bemärkelse om kvinnor.
Allt detta är dålig kvinnosyn.

Självklart gäller inte det omvända utan kvinnor kan raljera över din längd, utseende, hur du är i sängen och ditt bankkonto utan problem. Har du åsikter om detta så är även det en dålig kvinnosyn.
Man och vit, det är bara böja sig fram, ta det och tacka.

#metoo har verkligen lämnat miljoner förvirrade kvinnor i sitt kölvatten och män med för den delen.
Citera
2026-08-16, 11:46
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Sexism är en dålig kvinnosyn, då män ser kvinnan som typ en köttbit med ett hål i mitten.

En triljon kvinnor på alla tillgängliga socialamedier marknadsför sig dagligen med lättklädda kroppar. Om de inte vill bli objektifierade så kan de väl prata om filosofi istället för att stå i underkläder och prata om den senast inköpta bikinin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in