Igår, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Förlåt men jag fattar ingenting nu. Kajsa var ju precis lika smal när hon tävlade. Som jag minns det har höjdhoppsdamerna alltid varit smala, i alla fall de senaste 20 åren. Och långa som fan.
Ja, höjdhopperskor är ju nästan alltid det. Men Ekman är kanske aningens "för smal":

https://www.blt.se/sport/imponerade-i-vm-debuten-aldrig-varit-sa-nervos/

Men det kan ju vara generna också.
Citera
Igår, 22:45
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Diaz kommer ta Jonathan Edwards 18.29 rekord en vacker dag...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easydanEenhorunge
Hur lång är Ekman? Hittar ingen info. online. Men hon måste vara minst 195cm?

Nej, det är helt osannolikt att hon är 185 cm. Hon stod bredvid Marija Vukovic, som är 194 cm lång, vid introduktionen och såg ungefär en decimeter kortare ut än Vukovic. Ekman borde med andra ord vara runt 184 cm lång.
Citera
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ski-entusiasten
Er jo med største mulige ödmjukhet jeg minner om denne kommentar fra tidligere i kveld

Men selvfølgelig står det inte en rad om Almgrens bragdlopp på nrk.no. Sverigehatande norsk media
Citera
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Måste vara nåt konstigt med höjdhoppet? Är det kallt? Blåsigt? Ribban ligger på fel höjd?😅 zodzik rev nästan ut sig på 1,83 ingångshöjden. Topic stannar på 1,83. Mahuchik river på 1,95. Det kanske ändå är det minst konstiga i sammanhanget, hon är ju inte omänsklig.
Jag tror det är kallt. Junnila satt med en stickad mössa och vinterjacka mellan hoppen.
Citera
Igår, 22:47
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Dom säger 'medaljörer' om kvinnor hela tiden, heter det inte 'medaljöser'?
Visst , och löperskor, stavhopperskor,spjutkasterskor, diskuskasterskor..........
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kretinsky7
Nej, det är helt osannolikt att hon är 185 cm. Hon stod bredvid Marija Vukovic, som är 194 cm lång, vid introduktionen och såg ungefär en decimeter kortare ut än Vukovic. Ekman borde med andra ord vara runt 184 cm lång.
Jag skrev 195cm. Tyckte hon såg ungefär en decimeter högre ut än ribban som var på 188cm. Sen är hon smal och har väldigt lång "aura" så kanske kortare än hon ser ut.
Citera
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Jag tror det är kallt. Junnila satt med en stickad mössa och vinterjacka mellan hoppen.

16 grader celcius
Citera
Medlem
VoktorDodkas avatar
Ekman är en vettig tjej.
Citera
Igår, 22:48
Medlem
LA8PVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantradys
Det har varit jävligt skönt att slippa höra blattesvenska. Varken bland deltagare eller kommentatorer. Skiten håller ju annars på att totalt förpesta vår tillvaro.
Den genuine svensken André Pops bolag fakturerar SVT x kr varje månad så att han kan ta ut en inkomst på 100k varje månad.
Citera
Medlem
Spotta ut tuggummit snälla
Citera
Medlem
Den där ukrainskan är något alldeles extra i höjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in