2026-08-15, 15:22
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanbif
Ursäkta, men ditt inlägg är oerhört svårt att tro på. Att en USK skulle gå på apoteket åt dig på arbetstid tror jag inte alls på. Och att en överläkare skulle skriva ut över 1000 benzotabletter till dig är ännu svårare att tro på. Läkare idag är oerhört försiktiga med att denna typen av läkemedel. Jag vet för jag har en sambo som tar Oxascand. Hon får små recept åt gången, 28 tabletter med 14 dagars intervall. Och oftast får hon 3 uttag åt gången. För att få en så stort recept av benzo så måste du förmodligen ha gått på det i många år och att ditt skick är så dåligt att läkare inser att du aldrig kommer kunna sluta med benzopreparat.

Haha du är verkligen på att hardcore försöka mörka. Men tagga ner. Det blir för uppenbart liksom.
Citera
2026-08-15, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Tror alla kan se att du försöker mörka och är inblandad själv. Dina aggressiva känslor är inte normala, ingen annan reagerar som du gör.

Och vadå, tror du inte 9-10 personer skulle kunna hålla det hemligt? Att det är så många anställda talar ju snarare För min teori än emot den. Antar att du är rädd att det hela kommer uppdagas nu och du är en av dem som kommer ryka?
Haha jag jobbar som säljare och bor inte i Jönköping. Än mindre jobbar jag på Ryhov. Du läser ju tydligen inte tråden, har sett minst 10 som säger att du går igång på dina fantasier. Det är bara det att jag namnger dig i mina inlägg.
Hur skulle många anställda tala för din teori. Många människor=större chans att det avslöjas. Och nu skrev du min ”teori” … det innebär ju att du har gissat. Lägg ner nu, du gör bara dig själv till åtlöje.
Citera
2026-08-15, 15:28
Medlem
[quote=Stefanbif|95685958]
Haha jag jobbar som säljare och bor inte i Jönköping. Än mindre jobbar jag på Ryhov. Du läser ju tydligen inte tråden, har sett minst 10 som säger att du går igång på dina fantasier. Det är bara det att jag namnger dig i mina inlägg.
Hur skulle många anställda tala för din teori. Många människor=större chans att det avslöjas. Och nu skrev du min ”teori” … det innebär ju att du har gissat. Lägg ner nu, du gör bara dig själv till åtlöje.
[/QUOTE
Senast redigerad av Stefanbif 2026-08-15 kl. 15:30.
Citera
2026-08-15, 15:40
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Mmm okej vi säger så. Och teori är verkligen inte gissningar 🤦‍♂️
Nej, ju fler människor destu lättare att hålla det hemligt, det fattar ju vem som helst. Är du efter? Eller du menar helt seriöst att på en arbetsplats med 20 anställda, om 10 håller på o tafsar är det lättare att dölja än på en arbetsplats med 3000 anställda? Ja jösses..
Citera
2026-08-15, 15:40
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ocycontin är inte Benzo. Du pratar i nattmössan igen. Oxycontin är ännu långtidsverkande och 15 mg om dagen är inte en farligt intag. Det är ganska så lågt vi svår smärta. Det som är dåligt är att det är beroende framkallande. Då är diklofenak betydligt farligare eftersom risken för hjärt och kärlsjukdomar är hög.

Det var det jag läste i FASS, så läkaren skrev ut diklofenak i stället på min begäran.
-Man vill inte bli knarkare.

Om du jobbar på länssjukhuset, hade denna SSK som tråden handlar om, symtom när det gäller rusdrycker? (Blandmissbrukare är jag ute efter alltså)
Citera
2026-08-15, 15:42
Medlem
Citat:
Tror alla kan se att du försöker mörka och är inblandad själv. Dina aggressiva känslor är inte normala, ingen annan reagerar som du gör.

Och vadå, tror du inte 9-10 personer skulle kunna hålla det hemligt? Att det är så många anställda talar ju snarare För min teori än emot den. Antar att du är rädd att det hela kommer uppdagas nu och du är en av dem som kommer ryka?
Tafsandekulturen var ju utbredd på hela Ryhov som du skrev? 9-10 av 3000 är väl ingen kultur? Och nu skrev du att det är din teori, du har alltså gissat. Herrejävlar …
Citera
2026-08-15, 15:43
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Haha det var ju du som ville byta från Benzo till diklofenak. Och helt plötsligt var det en överläkare som kom med de förslaget. Lägg ner, ska du ljuga får du göra det trovärdigt

Jag ljuger inte. Läkare gör fel ibland, det vet väl du som är "vårdanställd" om du nu är det..
Citera
2026-08-15, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Det var det jag läste i FASS, så läkaren skrev ut diklofenak i stället på min begäran.
-Man vill inte bli knarkare.

Om du jobbar på länssjukhuset, hade denna SSK som tråden handlar om, symtom när det gäller rusdrycker? (Blandmissbrukare är jag ute efter alltså)
Jag är kunnig i mediciner då jag har en sambo som är svårt sjuk och har varit ganska länge. Nej du, det finns inte på världskartan att en läkare skulle vilja skriva ut diklofenak som ersättning till Benzo. Men nyss skrev du oxicontin, det är definitivt inte Benzo. Och att du skriver att 15 mg oxy per dygn är en farlig dos stämmer absolut inte. Däremot är långvarig användning av diklofenak farligt. Och du säger att en överläkare har gjort detta bytet?
Jag jobbar som säljare och inte på Ryhov och ändå kan jag mer om mediciner än en överläkare? Kom igen nu … som jag skrev, ska du ljuga så gör det trovärdigt.
Senast redigerad av Stefanbif 2026-08-15 kl. 15:55.
Citera
2026-08-15, 15:53
Medlem
Citat:
Mmm okej vi säger så. Och teori är verkligen inte gissningar 🤦‍♂️
Nej, ju fler människor destu lättare att hålla det hemligt, det fattar ju vem som helst. Är du efter? Eller du menar helt seriöst att på en arbetsplats med 20 anställda, om 10 håller på o tafsar är det lättare att dölja än på en arbetsplats med 3000 anställda? Ja jösses..
Jaja vi säger så Swagger. Du säger ju emot dig själv. En kultur på hela ryhov skrev du, om du vet om det så borde väl fler veta det? Men nu har du ju i princip sagt att du tillhör de 9-10 haha. Men både du och vi andra här vet att du pratar skit. Nu får det vara bra, nu skriver jag inte mer om detta. Du är en idiot och kommer förmodligen alltid att vara det.
Citera
2026-08-15, 15:56
Medlem
Förmodligen en etnisk german efter som samnytt/ svammelnytt eller liknade sidor inte nämnt ett ord om detta.
Citera
2026-08-15, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Jag ljuger inte. Läkare gör fel ibland, det vet väl du som är "vårdanställd" om du nu är det..
Ja läkare gör fel. Men inte den typen av fel med helt lika mediciner som dessutom är hyfsat vanliga mediciner. Och som jag skrev i ett annat inlägg så jobbar jag långt ifrån vården. Jo du ljuger, men nu orkar jag inte smutsa ner tråden ytterligare
Citera
2026-08-15, 16:01
Medlem
Firewaias avatar
Citat:

”Jag rövgissar utan något alls att gå på”
Häng dig för fan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in