Citat:
Ursprungligen postat av
pepsi hax
Notera att ett flertal märker av din grova autism och hur du inte klarar av att hantera en diskussion.
Notera att de enda allierade du har är skribenterna nodraketen och FedorEmelianenko (som dessutom förefaller vara samma person) där den sistnämnde under lång tid gjort allt för att misskreditera mig och säga emot vad jag anför (även i situationer där det inte ens funnits motstridigheter).
Notera också att dina personpåhopp på mig inte biter. Notera också att dina återkommande förolämpningar, i ljuset av att jag
aldrig betett mig så mot dig under dessa dagar, säger mer om dig än om mig.
Notera också att diskussionen vi har är binär och inte påverkas av "vad jag röstar på" eller "vilken diagnos jag skulle ha".
Notera också att jag i allra högsta grad kan "hantera" denna diskussion. Jag har svarat på varenda inlägg som riktats mot/till mig, varit konsekvent och bemött detta med argument och hänvisningar. Notera att du själv snarare ägnat dig åt förolämpningar och pajkastning, samt i många fall inte bemött argumenten och underlaget som presenterats - utan bara svarat "att det är fel" eller "att jag är en idiot". Vilket knappast kan ställa dig i bättre dager i denna diskussionen.