2026-08-15, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
Vad menar du här? räcker det med en tjej skriker så ska en fullbordad våldtäkt rubriceras?

Jag menar vad jag skriver: grannar hör en person skrika (efter hjälp eller av smärta får vi anta, eftersom grannarna kontaktat polis som griper de två männen) och tillkallar polis. Detta är vad jag anser är bra! Att folk rycker in och kontaktar polis/112 när någon verkar vara i nöd.
Citera
2026-08-15, 10:25
Medlem
Citat:
Vad menar du här? räcker det med en tjej skriker så ska en fullbordad våldtäkt rubriceras?
Det visar att hon opponerat sig.
Citera
2026-08-15, 11:08
Medlem
Citat:
folk ringer polisen idag fäör minsta lilla främst äldre kvinnor likt dig.

som jag sa har folk ringt polisen på mig (kvinna) när jag och min tjej hade sex

Nej. Det gör de inte.

Men ingen av er blev gripen av polis och anhållen av åklagare. Det blev dessa två män.
Citera
2026-08-15, 11:17
Medlem
Citat:
(FB) Kvinna våldtagen på restaurang, av personal - Kungsbacka (2026-08-03)
(FB) Kvinnlig återfallsförbrytare dömd till fängelse - Örnsköldsvik (2026-04-18)

Det går inte så br4a för dina lärljungar just nu.

Är det inte lika bra ni skärper upp studiecirklarna hur man förstör en vit medelålders heterosexuell mans liv på bästa sätt och sätter ditt honom för våldtäkt.

Det kiommer nya trådar varje vecka dä'r nji misslyckas kraftigt numera du får steppa upp med lögnerna nu tycker jag inte köra i dina gamla spår som du gör nu igenom ljuga ihop trådsanningar

Var det inte nyss så att du tror att de två anhållna männen är invandrare? Hur ska du ha det egentligen?
Citera
2026-08-15, 11:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Var det inte nyss så att du tror att de två anhållna männen är invandrare? Hur ska du ha det egentligen?
vart har jag skrivit det citera gärna, eller har du fått en stroke?

Det skulle iof inte förvåna mig om de är invandrare och det var helt frivilligt som det oftast är
Citera
2026-08-15, 12:07
Medlem
Citat:
troligtvis är de gängkriminella mena babbar som du bla röstat hit och vurmar för, eftersom de har sex ihop och tjejen verkar gått med på det frivilligt, alla kvinnors dröm även feminister är ju få ha sex med flera gäng kriminella mena män

Du verkar väldigt förvirrad, mer än vanligt.

Du påstår att de anhållna är gängkriminella MENA. Och att det som skedde var frivilligt från 16-åringens sida, för att alla honor enligt dig vill ligga med gängkriminella MENA. Men att hon låtsas att det inte var frivilligt, för att hon vill sätta dit vita medelålders män oskyldigt för våldtäkt och tjäna sig en hacka. Blev de två gängkriminella MENA helt plötsligt två vita medelålders män i din förvirrade hjärna?

Ursprung på männen vet vi inte ännu. Men de är 25 och 30 år. Alltså endast den ena är i medelåldern. Precis i början av medelåldern.

Och högst troligen ville 16-åringen inte ha sex med dessa två män, då hon skrek så att grannarna tillkallade polis och polisen grep männen. Och åklagare anhöll männen. Högst troligen är detta en gruppvåldtäkt. Av ett 16-årigt tonårsbarn.

I övrigt röstar jag blankt. Och finns inget parti i övrigt som vill ha hit gängkriminella våldtäktsförövare, så det finns faktiskt ingen som har röstat för att få hit sådana.
Citera
2026-08-15, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superfreak94
Blattar doing blatte things. BO 100% säkerhet en ung svensk tjej som nu fått sitt liv förstört.

Varför är hennes liv förstört? Med rätt hjälp kan hon komma på fötter och kanske hitta en kvinna att dela sitt liv med nu när hon insett att män inte går att lita på.
Citera
2026-08-15, 12:25
Avstängd
Citat:

Du påstår att de anhållna är gängkriminella MENA. Och att det som skedde var frivilligt från 16-åringens sida, för att alla honor enligt dig vill ligga med gängkriminella MENA. Men att hon låtsas att det inte var frivilligt, för att hon vill sätta dit vita medelålders män oskyldigt för våldtäkt och tjäna sig en hacka. Blev de två gängkriminella MENA helt plötsligt två vita medelålders män i din förvirrade hjärna?

Ursprung på männen vet vi inte ännu. Men de är 25 och 30 år. Alltså endast den ena är i medelåldern. Precis i början av medelåldern.

Och högst troligen ville 16-åringen inte ha sex med dessa två män, då hon skrek så att grannarna tillkallade polis och polisen grep männen. Och åklagare anhöll männen. Högst troligen är detta en gruppvåldtäkt. Av ett 16-årigt tonårsbarn.

I övrigt röstar jag blankt. Och finns inget parti i övrigt som vill ha hit gängkriminella våldtäktsförövare, så det finns faktiskt ingen som har röstat för att få hit sådana.
du blandar ihop mig med andra skribenter eller hittar på som du iof alltid gör för det mesta du skriver här har jag aldrig skrivit.
Citera
2026-08-15, 12:29
Avstängd
Citat:

vi får väl se de är inte häktade än så det kan mycket väl vara en numera klassiker hitta på tjäna pengar ångra sex händelse, skrika kan man göra av alla möjliga anledningar tjejer är fö duktiga på det fast ingen fara är i närheten det hör man ju dagligen kvinnor som gapar rakt ut.

finns inget som styrker dina påhitt i nuläget utan du har egna indicier du vi9ll göra trådsanning av och du kommer inte ge dig även om de blir släppta då börjar du bara upprepa dig ännu mera i hopp om någon ska tro dig.

om inget parti vill ha hit gängkriminella varför säger de rödgröna vi ska öka invandringen och motsäger sig utvisa gängkriminella med dubbla medborgarskap?
Citera
2026-08-15, 12:37
Medlem
Citat:
vi får väl se de är inte häktade än så det kan mycket väl vara en numera klassiker hitta på tjäna pengar ångra sex händelse, skrika kan man göra av alla möjliga anledningar tjejer är fö duktiga på det fast ingen fara är i närheten det hör man ju dagligen kvinnor som gapar rakt ut.

finns inget som styrker dina påhitt i nuläget utan du har egna indicier du vi9ll göra trådsanning av och du kommer inte ge dig även om de blir släppta då börjar du bara upprepa dig ännu mera i hopp om någon ska tro dig.

om inget parti vill ha hit gängkriminella varför säger de rödgröna vi ska öka invandringen och motsäger sig utvisa gängkriminella med dubbla medborgarskap?

De anhölls igår. Åklagaren har sedan dess tre dygn på sig att utreda och sedan besluta om de ska häktas eller vad det blir. Dvs. två dygn till.

Precis, man hör ofta tjejer (och killar) skrika, vardagliga skrik. Och inte fan ringer man polisen över dessa vardagliga skrik! Något i 16-åringens skrik fick givetvis grannarna att inse att det var någon som var i fara och därav ringde de polis!

Valet har inte varit ännu, vad MP säger nu innan valet, är det ingen som har röstat på. De som röstar på MP gör det för miljöfrågan.
Citera
2026-08-15, 12:49
Medlem
Hypotes.

Trasig svensk tjej får bo hos en babbe. Knullar honom frivilligt eller motvilligt för att kunna bo där. Babben som bara ser en svennehora bjuder in sin kompis och tänker att "horan" inte kommer göra motstånd. Hon gör dock motstånd, blir våldtagen av båda, skriker under tiden. Grannarna ringer polisen och båda åker dit för våldtäkt.
Citera
2026-08-15, 12:50
Medlem
Citat:
de har faktiskt längre tiud på sig än tre dygn numera det borde du veta om du inte vore så dåligt påläst.

här där jag bor så sitter det lappar man ska ringa polisen om man hör oljud ifrån lägenheter, och min vän är bovärd han säger det rings hela tiden till polisen och störningsjour i onödan

MP har lämnat miljöfrågan för längesedan men de är du för dåligt påläst för förstå, sverige släpper ut en halv procent av värdens utsläpp så värdens mest onödiga parti, men det började med din förebild åsa romsås sa alla som åkte tunnelbana i sverige var svenskar, sedan har vi terroristen kaplan knappast miljö nisse, och nu öka invandringen som knappast är bra för miljön det heller

hahhaha jag tjejchansar på du är lågbegåvad för det jag skriver här förstår de flesta och är inte heller svårt förstå

Nu var det inte till mig du skrev till men vad menar du med numera? Källa på det?
En person får sitta anhållen i högst tre dagar (72 timmar). Senast klockan 12.00 på den tredje dagen måste åklagaren antingen släppa den misstänkte eller begära personen häktad i tingsrätten.
Senast redigerad av Riley.B 2026-08-15 kl. 12:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in