2026-08-14, 23:12
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunkeMundt
När folk kommer till insikt att Israel hade en speciell och produktiv relation med Islamiska staten (daesh) och Al-Qaeda så kommer snacket om "Israel krig mot islamism" att tona ned.

För min del är det mera fråga om att Israel är 2000-talets arvtagare till nazismen. Vilket är rätt ironiskt, om man har sinne för ironi. Om man hade stoppat nassarnas galenskaper på ett tidigt stadium hade vi sluppit ett världskrig. Vi är i samma läge nu...
Citera
2026-08-14, 23:24
Medlem
[quote=Offervilja|95677811]
Gode gud, det är värre än vad man har kunnat tro. Sverigedemokraterna är så totalt köpta. Riktigt otäckt är det.
Citat:
Sverigedemokraternas nära samarbete med den sionistiska lobbygruppen Jerusalem Prayer Breakfast 🇮🇱

"Vi är mitt inne i valrörelsen i Sverige till EU-parlamentet, men jag sa att jag måste prioritera att resa till Israel naturligtvis. Och min partiledare sa: Alex, åk bara!"
– SD-toppen Alexander Christiansson håller tal inför gruppen
-----------
Jerusalem Prayer Breakfast är inte en kristen organisation – utan en judisk-sionistisk organisation vars målgrupp är kristna sionister. Verksamheten bedrivs inte bara från Israel utan över hela världen. Det är därmed en del av hasbara: Israels internationella lobbyverksamhet.

Ett stort möte hölls i Stockholm bara några månader innan Christiansson bjöds till Israel. Inför mötet hyllade Albert Veksler, organisationens ordförande, Tidöregeringen.

"På flera årtionden har Sverige inte haft någon Israelvänlig regering. Men den här gången har vi en historisk möjlighet, eftersom den regering som nu formats har slagit fast att de är vänner till Israel."

På plats i Sverige bjöds lobbygruppen, med flera parlamentariker, även in till riksdagen – av just Christiansson. I gruppen fanns Knesset-ledamoten Ohad Tal från Religious Zionist Party, vars huvudfråga är bygga fler israeliska bosättningar och annektera hela Västbanken.
https://www.youtube.com/watch?v=qozXfptjgjI
-----------

Vilka är era tankar om Alternativ för Sveriges avslöjande här?

Hur man kan rösta på Sionistdemokraterna är för mig helt obegripligt. De är Sveriges överlägset mest vidriga parti. Fy fan! För dem är Israel och det judiska folket mycket viktigare än vad Sverige och svenskarna är.

Editerad av mod för att rädda tråden /MOD
Israel dödar folk som råkar vara muslimer, det är den största anledningen till att så många SD:are är positiva till vad tjuv- och mördarlandet gör.
Citera
2026-08-14, 23:27
Avstängd
Quislingsgoys avatar
[quote=Moppsen|95681335]
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Gode gud, det är värre än vad man har kunnat tro. Sverigedemokraterna är så totalt köpta. Riktigt otäckt är det.

Är du Kasselstrand själv? Kom igen nu, för att hålla S och sörjan borta från seger i september bör alla rösta på tidö. Inte sitta och sprida dynga, men du kanske är en spion från högkvarteret på nr 68?
Varför då?
Riksdagspartierna som tillhör åttaklövern driver ju samma politik?
Sionism, "öppen svenskhet", höga skatter, fortsatt folkutbyte, underkastelse inför främmande makt, oligarker och överstatliga institutioner.
Säg inte till folk vad vi skall rösta på din quisling.
Om det är Ruinfeldt-moderaterna eller sossequislingarna som sitter vid makten kvittar i det långa loppet.
Det blir skit av Sverige om man låter åttaklövern fortsätta sin marsch, höger och vänsterkänga som turas om att trampa på den svenska befolkningen mellan mandatperioderna.
Citera
2026-08-14, 23:31
Medlem
Ganska galet hur välorganiserat utländsk valpåverkan tillåts fortgå. Hade det varit något annat land hade det aldrig accepterats. Det är inte vissa riksdagsledamöter som driver en fråga, det är en lobbyism som får Wallenberg eller svenskt näringsliv att se veka ut i jämförelse.

Det är intressant hur vissa specifika kristna sekter verkar ha infiltrat SD och tagit så pass starka roller i partiet. Kristna överlag är inte pro Israel och kristen sionism är en liten amerikaniserad företeelse. Ändå verkar dessa sekter ha fått in ett stort antal personer på ledande platser i SD.

Tyvärr verkar de inte driva någon av sina sektkristna idéer förutom just fanatisk lojalitet till ett främmande land.
Citera
2026-08-14, 23:33
Medlem
[quote=Quislingsgoy|95681405]
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen

Varför då?
Riksdagspartierna som tillhör åttaklövern driver ju samma politik?
Sionism, "öppen svenskhet", höga skatter, fortsatt folkutbyte, underkastelse inför främmande makt, oligarker och överstatliga institutioner.
Säg inte till folk vad vi skall rösta på din quisling.
Om det är Ruinfeldt-moderaterna eller sossequislingarna som sitter vid makten kvittar i det långa loppet.
Det blir skit av Sverige om man låter åttaklövern fortsätta sin marsch, höger och vänsterkänga som turas om att trampa på den svenska befolkningen mellan mandatperioderna.

Du får rösta på vad fan du vill, men rörigare än rörigast blir det med vänstersörjan. Och för övrigt kan du fara åt helvete din idiot.
Citera
2026-08-14, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Många svenskar stödjer Israel i kampen mot islam.

Många svenskar är trötta på offergnället från det utvalda folket och fjäskandet från påstådda nationalister.
Citera
2026-08-14, 23:42
Medlem
Gusselbys avatar
[quote=Offervilja|95677811]
Citat:
Sverigedemokraternas nära samarbete med den sionistiska lobbygruppen Jerusalem Prayer Breakfast 🇮🇱

"Vi är mitt inne i valrörelsen i Sverige till EU-parlamentet, men jag sa att jag måste prioritera att resa till Israel naturligtvis. Och min partiledare sa: Alex, åk bara!"
– SD-toppen Alexander Christiansson håller tal inför gruppen
-----------
Jerusalem Prayer Breakfast är inte en kristen organisation – utan en judisk-sionistisk organisation vars målgrupp är kristna sionister. Verksamheten bedrivs inte bara från Israel utan över hela världen. Det är därmed en del av hasbara: Israels internationella lobbyverksamhet.

Ett stort möte hölls i Stockholm bara några månader innan Christiansson bjöds till Israel. Inför mötet hyllade Albert Veksler, organisationens ordförande, Tidöregeringen.

"På flera årtionden har Sverige inte haft någon Israelvänlig regering. Men den här gången har vi en historisk möjlighet, eftersom den regering som nu formats har slagit fast att de är vänner till Israel."

På plats i Sverige bjöds lobbygruppen, med flera parlamentariker, även in till riksdagen – av just Christiansson. I gruppen fanns Knesset-ledamoten Ohad Tal från Religious Zionist Party, vars huvudfråga är bygga fler israeliska bosättningar och annektera hela Västbanken.
https://www.youtube.com/watch?v=qozXfptjgjI
-----------

Vilka är era tankar om Alternativ för Sveriges avslöjande här?

Hur man kan rösta på Sionistdemokraterna är för mig helt obegripligt. De är Sveriges överlägset mest vidriga parti. Fy fan! För dem är Israel och det judiska folket mycket viktigare än vad Sverige och svenskarna är.

Editerad av mod för att rädda tråden /MOD
Jaha. AfS.
Citera
2026-08-14, 23:43
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Nej, Bokus och Akademibokhandeln. Den sålde i 2000 exemplar på releasedatumet, sedan har försäljningen vad det verkar varit högst medioker. Skulle inte förvåna mig om det vid en senare granskning skulle visa sig att SD köpt upp en massa exemplar för att hålla bokcirklar.

Ja det tror jag också vem fan vill läsa sån skit, sd väljare är ju knappt läskunniga, de får vänta tills den kommer ut som ljudbok!
Citera
2026-08-14, 23:46
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Menar du att det är nån form av självhatande judar som de samarbetar med eller vad är det du försöker säga.. det är lite luddigt känner jag.
Vad du känner eller inte, skiter jag fullständigt i!
Citera
2026-08-14, 23:47
Avstängd
Quislingsgoys avatar
[quote=Moppsen|95681465]
Citat:
Ursprungligen postat av Quislingsgoy

Du får rösta på vad fan du vill, men rörigare än rörigast blir det med vänstersörjan. Och för övrigt kan du fara åt helvete din idiot.
Sionistquislingen skriker ut i smärta när han slår omkring sig.
Du och landsförrädarna inom åttaklövern kan dra från Sverige.
Kasta titlar och moppsa upp sig mot riktiga nationalister som vill ha ett suveränt Sverige, vad är det för stil?
Du tror dig veta bättre än andra och basunerar ut plattityder som "öööh rösta på tidö annars vinner vänstern valet" .
Nu har det bevisats av GK att SD är falsk opposition som kryper för främmande makt, vad bryr jag mig om dessa landsförrädare ersätts av andra landsförrädare?
Inte ett uns.
Citera
2026-08-14, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vad ska du göra i september när SD får 20-21 procent av rösterna?

Många svenskar stödjer Israel i kampen mot islam.
Att stödja Israel innebär inte att motarbeta Islam, snarare tvärtom eftersom skitlandet tillsammans med dess bidragsgivare USA utgjort den största rekryteringsaffischen för islamistiska extremistgrupper de senaste decennierna.

Hur kan man vara så urbota korkad att man kan tro att fördrivning och dödande av en grupp som råkar vara muslimer, av totalt ca 2 miljarder på något sätt kan hindra islamiseringen av väst och inte fatta att det mest gör dom irriterade, kränkta och arga på vårt nästan unisona politiska stöd till småhattarnas land.

Bör man ens få rösta med den nivån på allmänbildning och slutledningsförmåga?
Citera
2026-08-14, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberRobot
Israel är ett fantastisk land, som hela tiden måste försvara sig mot blodtörstiga mördare och galna terrorister. Heja !!
Ett fantastiskt land fullt av inavlade, grälsjuka, aggressiva, giriga och absurt hämndlystna människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in