2026-08-14, 21:08
Medlem
No-n-sences avatar
TS låtsades gå med på en KK-relation efter som killen hon föll för inte ville kasta sig in i ett nytt förhållande. Med baktanken att det skulle utvecklas till en seriös relation.

Väl vid träff var TS inte lika charmig eller ett bra ligg. Kanske till och med redan där för klängig och krävande varför killen väljer att avsluta relationen.
Citera
2026-08-14, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Han kan ha tänkt "nej för satan, inte binda mig igen". Kan också vara så att han kände sig misslyckad i sängen, gick det för dig? Olika former av rädslor eller prestationsångest kan ofta lägga krokben för oss alla. Du vill ha kul å roligt, känna pirret. Tro mig, det vill han också. Visst, det kan vara så att han kände mer för någon annan, eller kanske att han tyckte du var för lite/för mycket "på", jävligt svårt att avgöra. Det händer oss alla.

Nä jag tror inte jag fick orgasm varken av pullandet eller penetrationen har aldrig fått orgasm med nån vad jag vet så vet inte exakt hur det ska kännas men det var skönt ändå. När han pullade mig så tror jag att jag var nära att komma men jag vet inte det var väldigt skönt iaf. Penetrationen var också skön men av nån anledning funkade inte missionären när vi låg i sängen det funkade dock när han hade mig på sängkanten och han stod på golvet men det är väl inte missionären. Doggy var lättare iaf. Han sa nåt om ståndet och kondomer att han trodde han tappade ståndet lite av det ett tag men jag vet inte , kondom var iaf ett krav eftersom jag inte har nåt annat preventivmedel just nu. Han kanske hade prestationsångest jag vet inte men han hade nog lite kortare penis än genomsnittet iaf men det kan han ju såklart inte rå för han kanske har komplex för det och därför lärt sig att pulla bra eller slicka bra istället men jag kände iaf när vi knullade så han hade inte pytteliten men jag hade väl önskat att han hade haft lite större penis helst men som sagt han kan ju inte rå för sin storlek sen kom han rätt snabbt också och jag tänkte inte riktigt utan sa "Oj är du redan klar ?" Trodde inte det skulle gå så fort , penetrationen var bara nån minut ju så blev lite chockad
Citera
2026-08-14, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggeraldrigupp
Det är just därför som du ska vänta. Och ring inte honom mer.
Han kan ringa dig.
Låt honom sakna dig istället.
Jag vet att det här är jobbigt, men vissa män behöver känna sig behövda och när man inte behöver dem, så brukar de komma springande.

Jo tack jag vet dom dyker alltid upp när man precis gått vidare snark... har varit med om det ett antal gånger. Det är väl som alla säger män är rädda för att binda sig och flyr om man är för på , kvinnor är väl tvärtom eller jag tycker inte om när en kille är för på framförallt inte i början då blir jag rädd och flyr. Tycker det är jobbigt med män som skickar meddelande stup i kvarten och massa såna här emojis i början 🌹😚😘🥰 jag jagade honom dock inte och jag har försökt att inte höra av mig för mycket
Citera
2026-08-14, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Jo tack jag vet dom dyker alltid upp när man precis gått vidare snark... har varit med om det ett antal gånger. Det är väl som alla säger män är rädda för att binda sig och flyr om man är för på , kvinnor är väl tvärtom eller jag tycker inte om när en kille är för på framförallt inte i början då blir jag rädd och flyr. Tycker det är jobbigt med män som skickar meddelande stup i kvarten och massa såna här emojis i början 🌹😚😘🥰 jag jagade honom dock inte och jag har försökt att inte höra av mig för mycket

Jag menar inte att du har hört av dig för mycket.
I min värld så hade jag gärna sett att alla kan älska varandra utan att behöva tänka på annat.
Jag vill bara hjälpa till.
Citera
2026-08-14, 21:33
Medlem
Tomtekukars avatar
Vad är det här för skittråd? Killen är ju inte antagonisten här. Han stod för ovanligt rak och tydlig kommunikation från start. Exemplariskt.

TS, du är antagligen inte elak, men du verkar helt sakna självkännedom att se din egen roll i den här dynamiken. Och ekokammaren i tråden förstärker det. Att utmåla killen som en player hjälper inte TS.

Kommentaren "Oj är du redan klar?" - du skulle aldrig mer se mig efter en sån kommentar. Och ditt grävande i folkbokföringen. Eller hur du postar intima detaljer på sociala medier om honom. Du skrämmer bort en vettig person.
Citera
2026-08-14, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtekukar
Vad är det här för skittråd? Killen är ju inte antagonisten här. Han stod för ovanligt rak och tydlig kommunikation från start. Exemplariskt.

TS, du är antagligen inte elak, men du verkar helt sakna självkännedom att se din egen roll i den här dynamiken. Och ekokammaren i tråden förstärker det. Att utmåla killen som en player hjälper inte TS.

Kommentaren "Oj är du redan klar?" - du skulle aldrig mer se mig efter en sån kommentar. Och ditt grävande i folkbokföringen. Eller hur du postar intima detaljer på sociala medier om honom. Du skrämmer bort en vettig person.

Nä men tur att inte du och jag träffades då. Jag blev chockad för det gick så snabbt. ALLA tjejer jag pratat med säger att dom kollar upp killen innan dejt då många män ljuger att dom är singlar eller att dom har ett öppet förhållande men dom är snarare otrogna. Finns väldigt många uåptagns män på t.ex tinder som tror att dom aldrig kommer bli avslöjade tro mig får tjejen han träffsr reda på det säger hon det till sin tjejkompis som säger det till sin kompis osv osv pch till slut får hans flickvän reda på otroheten. Jag har konfronterat några män tidigare online som tjatat om att bara få ett blowjob eller som bara vill ses en snabbis att varför har du ring på ditt finger på din bild är du gift eller förlovad ? Och få försvinner dom spårlöat för dom har blivit upptäckta
Citera
2026-08-14, 21:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 57000
Är det inte du som bor i lägenhet med boendestöd? En ganska viktig detalj att skriva här eftersom det är den mest troliga anledningen till att killen inte vill gå vidare med dig.

Man får egentligen inte skratta haha
Citera
2026-08-14, 21:45
Avstängd
Connykrims avatar
Kk?
Ni knulla en gång.

Han vile knulla och är nöjd, ge upp!
Citera
2026-08-14, 21:47
Medlem
[quote=Blueberrypie100|95680416]
Nä men tur att inte du och jag träffades då. Jag blev chockad för det gick så snabbt. ALLA tjejer jag pratat med säger att dom kollar upp killen innan dejt då många män ljuger att dom är singlar eller att dom har ett öppet förhållande men dom är snarare otrogna. Finns väldigt många uåptagns män på t.ex tinder som tror att dom aldrig kommer bli avslöjade tro mig får tjejen han träffsr reda på det säger hon det till sin tjejkompis som säger det till sin kompis osv osv pch till slut får hans flickvän reda på otroheten. Jag har konfronterat några män tidigare online som tjatat om att bara få ett blowjob eller som bara vill ses en snabbis att varför har du ring på ditt finger på din bild är du gift eller förlovad ? Eller sagt nej du har flickvän Och då försvinner dom spårlöat för dom har blivit upptäckta. Jag tänker inte hjälpa till med nån otrohet iaf. Upptagna män träffar jag inte. Jag kollade upp senaste killen efter vi såga av nyfikenhet och då står det att han bor ihop med en tjej sedan fyra år.
Citera
2026-08-14, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Hej! Jag och en kille matchade på badoo i början av juli , han var ärlig från början med att han nyss kommit ut ur ett förhållande innan sommaren så han sökte inget jätteseriöst just nu vilket jag var ok med.

Vi skrev flera gånger i veckan och det gick sällan mer än 3-4 dagar innan vi skrev igen.

Jag vet inte men jag tyckte han kändes rätt seriös i början han skickade bild att han hade blivit farbror , att han kunde köpa choklad åt mig när jag hade pms , på sina katter ,han skickade aldrig dickpics och så men eftersom vi blev kk så började vi pratade om sex och vi träffades nu i veckan första gången.

Jag tyckte vi klickade och det verkade som att han också tyckte det. Sexet var bra men inte perfekt men första gången med nån ny partner är väl aldrig riktigt bra. Han var väldigt bra med fingrarna och jag var nära att komma han verkade bry sig mer om min njutning än sin egen han tyckte inte det var så viktigt att han kom men verkade tycka det var viktigt att jag hade det skönt.

Det tog lång tid innan vi sågs det var grejer som "träffar syrran" "är på kalas" "är trött efter jobbet" m.m m.m när jag frågade tidigare om att träffas , jag förstår att hans familj såklart är viktigare än mig och jag förstår om han var trött efter jobbet då han jobbar natt ibland och lite konstiga tider.

Nu när jag frågade om att ses i helgen skrev han "Vill vara tydlig med att jag inte har ett stort behov av att träffas så det kan dröja innan vi ses igen. Säger det så att du inte "väntar" på det." Jag skrev "Ok jag fattar , om du inte vill ses mer så är det bättre att du säger det nu isåfall" sen skrev jag "jag vill iaf ses typ 1-2 gånger i månaden så om du känner att det är för mycket så kanske vi inte borde träffas nåt mer , jag tycker det vore tråkigt att säga upp kontakten eftersom jag upplevde att vi klickade och hade bra sex men förstår såklart om du inte känner samma"

då svarade han "Ja det var trevligt 😊 men vet inte hur ofta det kmr bli" sen skrev han "Det kanske är bättre att du hittar någon annan ändå då det skulle bli mer sällan att ses för mig 😐" jag svarade "Okej , ja tråkigt men det kanske är bäst. Men hör gärna av dig om du skulle ändra dig någon gång. Hoppas du får en fortsatt bra sommar. Kram 🩷" han svarade "Absolut och tack detsamma!"

Sen dess har vi inte skrivit nåt mer meddelande. Nu har vi väl en paus på obestämd tid , det är upp till han om han vill ta upp kontakten igen senare vi är inte ovänner eller nåt jag vill bara ses oftare än vad han vill.

Jag vet inte men tror nästan han är lite "rädd" att träffas för ofta för att han tror att vi ska bli tillsammans då om vi ses för ofta. Varför är han rädd ? Vad är det värsta som kan hända ? Jag upplevde han som seriös , han pratade till och med om att köpa sexleksaker åt mig/oss , han pillade massa i mitt hår när vi sågs , var väldigt kramig , och skrev "godnatt 😚" efter vi hade träffats fast vi redan hade sagt hejdå en timme tidigare.

Nu dök han upp bland personer att swipea på på en dejtingsida , vet inte om jag ska swipea höger eller vänster på honom , jag är inte arg på honom är mest lite ledsen att vi vill ses olika mycket.

Har nån annan haft paus med kk och hur länge hade ni paus isåfall ?

Ber om Ursäkta för ett väldigt långt och rörigt inlägg.

Tycker du övertolkar hans beteende ganska rejält. Att han var kelig, pillade i håret, skickade 😚 och var omtänksam efter sex betyder inte automatiskt att han sitter hemma och är livrädd för att bli kär. Vissa människor kan faktiskt vara intima och tycka om någon utan att vilja ha en relation eller träffas särskilt ofta.

Det som väger tyngst här är vad han faktiskt säger och gör efteråt. Han säger uttryckligen att han inte har något större behov av att ses och när du säger 1–2 gånger i månaden tycker han till och med att du kanske borde hitta någon annan eftersom han vill ses ännu mer sällan.

Det är inte direkt kryptiska signaler. Han verkar gilla dig, attraheras av dig och tyckte säkert att träffen var bra, men han verkar inte vilja investera särskilt mycket i det. Jag hade tagit honom på orden istället för att försöka hitta någon djup psykologisk förklaring om att han är rädd för sina känslor. Hade han velat träffa dig oftare hade han sannolikt gjort det.
Citera
2026-08-14, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Kk?
Ni knulla en gång.

Han vile knulla och är nöjd, ge upp!

Ska man man vara petig stavas det ville och inte vile 😏 och jag vi hade pratat om att bli kk och vi hade sex två gånger och inte 1
Citera
2026-08-14, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvetsLeffe
Tycker du övertolkar hans beteende ganska rejält. Att han var kelig, pillade i håret, skickade 😚 och var omtänksam efter sex betyder inte automatiskt att han sitter hemma och är livrädd för att bli kär. Vissa människor kan faktiskt vara intima och tycka om någon utan att vilja ha en relation eller träffas särskilt ofta.

Det som väger tyngst här är vad han faktiskt säger och gör efteråt. Han säger uttryckligen att han inte har något större behov av att ses och när du säger 1–2 gånger i månaden tycker han till och med att du kanske borde hitta någon annan eftersom han vill ses ännu mer sällan.

Det är inte direkt kryptiska signaler. Han verkar gilla dig, attraheras av dig och tyckte säkert att träffen var bra, men han verkar inte vilja investera särskilt mycket i det. Jag hade tagit honom på orden istället för att försöka hitta någon djup psykologisk förklaring om att han är rädd för sina känslor. Hade han velat träffa dig oftare hade han sannolikt gjort det.

Han verkar rädd iaf för stt binda sig precis som alla män verkar vara 2026. Men ligga runt och träffa andra går bra tydligen hade en tjej gjort det hade hon varit en hora i folks ögon men tydligen är det annat om en man gör samma sak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in