2026-08-14, 10:27
Medlem
Bara så jag hänger med.
Det är alltså Anders Tallgren son som är dödsnazist?
Citera
2026-08-14, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Bara så jag hänger med.
Det är alltså Anders Tallgren son som är dödsnazist?

Kan inte uttala mig om hur vidare styvsonen är dödsnazist kan bara uttala mig om vad som bevittnades och sades när han sparkade på en utländsk liten flicka och uttalade ett nazistiskt och rasfientligt skällsord samtidigt som han sparkade henne för mig och fler andra kan det misstänkas att styvsonen bär på rasfientliga känslor och ger uttryck för det i sina handlingar.
Citera
2026-08-14, 11:37
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Taskigt av dem att trimma ner hennes mustasch till att likna Hitlers
Citera
2026-08-14, 12:11
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Typiskt SD och deras anhang att syssla med valsabotage. Dessa antidemokratiska krafter måste stoppas.

Varenda SD skylt i min stad har blivit förstörda, och blivit förstörda i över 10 år.
Citera
2026-08-14, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
M borde ha valaffischer med hitlersuggan, färdigklottrade.
Ja usch va äcklig hon är,hennes odör sprider sig över hela landet nöf nöf
Citera
2026-08-14, 12:49
Medlem
Kanske var en Charlie Chaplin-fanatiker bara?
Citera
2026-08-14, 13:29
Medlem
george.sthlms avatar
Tycker detta är mycket allvarligt

Borde kalla in militär som får skydda och bevaka demokratin och partiet.

Dom som ertappas med vandalisering borde interneras på Friends Arena
precis som Pinochet gjorde i Chile 1973 där han höll 20.000 oliktänkande på Nationalstadion.
Citera
2026-08-14, 14:57
Medlem
GreenBastards avatar
Är ju garanterat såna där ungdomar som har sina A-traktorer för mekandet, inte för att leva rövare.
I en landsbyggdskommun i mitt län hade moderaternas och sossarnas affischer rivits ner efter några timmar.

Troligtvis tycker A-traktor föräldrarna att deras ungar gör något fränt när de gör sånt. Lian och Kevin måste ju få vara grabbar också.
Citera
2026-08-14, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Typiskt SD och deras anhang att syssla med valsabotage. Dessa antidemokratiska krafter måste stoppas.

Buhu varför har ni inte börjat med ett fackeltåg mot rasismen än, eller ni har fullt upp med trackssera medborgare och bråka med polisen?

Några uttråkade ungdomar på sommarlovet får politikerna att skita ner sig. S har verkligen fittmössan på sig än.
Citera
2026-08-14, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Intressant.
När SD får sina affischer nerrivna på industriell skala så skrivs det ingenting i vanliga medier.
När man klottrar "Hitlermustasch" på SD-kandidater o lägger ut på facebook så skrivs det inget i vanliga medier.
Men när Magdalena Andersson får en affisch nedklottrad då åker tidningarna ut.

Varför är det alltid ett hot mot demokratin när sjuklövern drabbas men inte när SD eller liknande partier drabbas?
Precis min tanke. Vore klädsamt om frågan kunde ställas till berörd sosse.
Citera
2026-08-14, 20:16
Medlem
No-n-sences avatar
I normala fall blir det här med Hitler(eller Chaplin om man så vill)-mustasch ganska så där.
Här med tanke på hennes min och pose fick man till en fullträff.

Nästa gång vill jag se att man använder en riktig svart tuschpenna för maximalt genomslag.
Citera
2026-08-14, 21:18
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Intressant.
När SD får sina affischer nerrivna på industriell skala så skrivs det ingenting i vanliga medier.
När man klottrar "Hitlermustasch" på SD-kandidater o lägger ut på facebook så skrivs det inget i vanliga medier.
Men när Magdalena Andersson får en affisch nedklottrad då åker tidningarna ut.

Varför är det alltid ett hot mot demokratin när sjuklövern drabbas men inte när SD eller liknande partier drabbas?

Ja alltid. Samma som nu när statsmedia beklagar sig över en bild där Magda röstar för att pedofiler ska få lägre straff. Att det var en del hatiska kommentarer där. Stort problem. Men jösses. Gå bara in på Facebook och läs vad det står om högerpolitiker. Men inget som nämns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in