2026-08-14, 03:49
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Detta är det värsta som hänt demokratin sedan någon klottrade det där hakkorset på det där elskåpet i Ytterby 1992.

Precis. Det är kalabalik på Sveavägen 68 nu.. en klottrare springer lös på gatorna.
Bombar gärningspersonen tunnelbanevagnar? Nä, pappskivor.
Citera
2026-08-14, 05:51
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakeEuropeWhite
Precis. Det är kalabalik på Sveavägen 68 nu.. en klottrare springer lös på gatorna.
Bombar gärningspersonen tunnelbanevagnar? Nä, pappskivor.

Sossarna är redo för valkampanjen nu. Om någon ser ut att vara på väg att fråga dem varför de islamiserade landet, måste de hinna före och skrika om klottret på valaffischen.

Jag körde ner valplakat med bil redan 1990, var är min parad?
Citera
2026-08-14, 06:57
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
Fan, ska högern börja göra som vänstern nu med valsabotage i sann antidemokratisk anda? Man förlorar bara på det, ge fan i andra partiers valaffischer, låt vänsterkommunisterna hålla på med det där.

Detta är väl bara något ungdomsbus skjlle jag säga men bara för att det är S som blev utvalda detta år så ska det dras på stora trumman.
Citera
2026-08-14, 07:00
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Kul med mustaschen ändå
Nu gillar jag inte sossar eller andra rödingar men det här är bara löjligt och barnsligt
Citera
2026-08-14, 07:02
Medlem
Intressant.
När SD får sina affischer nerrivna på industriell skala så skrivs det ingenting i vanliga medier.
När man klottrar "Hitlermustasch" på SD-kandidater o lägger ut på facebook så skrivs det inget i vanliga medier.
Men när Magdalena Andersson får en affisch nedklottrad då åker tidningarna ut.

Varför är det alltid ett hot mot demokratin när sjuklövern drabbas men inte när SD eller liknande partier drabbas?
Citera
2026-08-14, 07:37
Medlem
kyrkstockens avatar
Måla hitlermustasch på en politiker är väl ändå rätt kul?
Citera
2026-08-14, 08:07
Medlem
Nästan värdigt material för Anders Lindberg att skriva om! En fascist, nazist och rasist attack deluxe som sätter hela demokratin i gungning!

Lite som kosovoalbanen som förmodligen var i ett psykotiskt tillstånd och som målade vad som liknade ett hakkors på sönderslagen ruta i Sölvesborgs S-lokal och sedan låg på marken och yrade i en halvtimme under polisens överinseende.

De lokala tidningarna fick ovanstående till att bli en nazistattack, men undlät att nämna att GM var kosovoalban och psykiatripatient.
Citera
2026-08-14, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Nu gillar jag inte sossar eller andra rödingar men det här är bara löjligt och barnsligt
Är nog ganska troligt att det är barn som gjort det. Klottras ju alltid. Även på annan reklam. Att kalla det hot mot demokratin är också barnsligt.
Citera
2026-08-14, 08:38
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Måla hitlermustasch på en politiker är väl ändå rätt kul?

Om det är så kul vet jag inte, men om en affisch till större delen upptas av ett ansikte så ritar man antingen glasögon, mustasch eller en kuk som pekar mot munnen. Det är inte så mycket ett sabotage som ett okuvligt, mänskligt behov.
Citera
2026-08-14, 09:21
Medlem
Men varje år man ser högerns affischer vandaliserade av vänsterextrema slår de ifrån sig och hävdar de är oskyldiga.
Förra valet runt mig där jag bor hade 100% av alla högerns affischer fått hitlermustasch.

Nu får de tillbaka 1 gång mot de tusentals de vandaliserar och då blir det direkt polisen.

Vänsterextrema är sjuka människor och måste förbjudas i en Demokrati då de står för anti-demokrati och hat mot alla oliktänkande.
Citera
2026-08-14, 09:44
Medlem
ThePaleHorses avatar
Varför inte måla ditt hammaren&skäran i pannan på henne?
Det är ju så det blir efter valet. Nu när Helldén (den lille Stalinfanatikern) gått ut och meddelat att Vänsterpartiet minsann är regeringsdugligt.
Den sista demokratiska sommaren är över och ett nytt DDR ska styra mörkerlandet i norr.
Minns Februari 1986. Reprisen kommer. Inte om,utan när.
Citera
2026-08-14, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
Fan, ska högern börja göra som vänstern nu med valsabotage i sann antidemokratisk anda? Man förlorar bara på det, ge fan i andra partiers valaffischer, låt vänsterkommunisterna hålla på med det där.

Ja, alltså vänstern har ju rivit ner högern affischer.
Detta skulle jag mer säga faller under konstnärlig frihet och hålla händerna borta med att försöka styra kulturen, vilket vänstern själva brukar propagera för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in