Citat:
Ursprungligen postat av
BENSINO
Snälla till alla er tjejer som vägrar ha deodorant under armarna ni stinker och ni stinker rejält äckligt, jag förstår att ni kanske är allergiska eller inte vill ha kemikalier under armhålorna.
Jag vill hjälpa er, när jag var yngre så brukade jag använda bikarbonat som jag gnuggade efter dushen om jag hade slut på deo det funkar hela dagen och dödar bakterier och odör
Rekommenderar starkt, anledningen till varför jag skriver detta är för att min syster kom hem efter jobbet och ville spy hon var gråtfärdig med.
Jag ber er tjejer snälla visa lite hygien runtomkring er, tack.
Tack, men alla tål inte deo.
Bikarbonat är frätande. Inget man ska gnugga direkt på huden. Sorry! Min väninna gjorde det, hon fick hemska utslag som kliade.
Jag bidrar till ett trevligare samhälle genom att kontrollera (luktar jag?), duscha noggrannt samt använda ett fantastiskt aluminiumfritt deostick som luktar WOW...! Tyvärr håller det inte alltid hela vägen. Ibland luktar Mammi lite svett. Men det brukar vara efter jobbet, eller om jag har några lediga dagar och bara går hemma. Skulle absolut inte säga att jag går runt och sprider en ful doft i samhället