2026-08-14, 17:54
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Varför sa han inte det från första början då "jag vill bara ha ett one night stand ingen kk" ? Jag trodde han menade ses som kk för det verkade så iaf

För att få kvinnor vill bli uppvaktade så ärligt. En kille som vill ha ett ONS är oftast mer framgångsrik om han låtsas vilja ha något mer. Och det fungerade ju på dig.
Citera
2026-08-14, 17:57
Moderator
pbos avatar
Citat:
Varför sa han inte det från första början då "jag vill bara ha ett one night stand ingen kk" ? Jag trodde han menade ses som kk för det verkade så iaf
Därför att han trodde att det var större chans att få ha sex med dig om du trodde det skulle kunna bli något mer än ett one nigth stand.
Citera
2026-08-14, 17:58
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ja jag vet inte. Det känns tråkigt iaf eftersom vi hade bra sex och bor nära varandra men som sagt nu är det upp till honom hur det blir sen. Jag kan tänka mig att träffas några gånger till senare men jag tänker inte vänta hela hösten och vintern. Känner mig rätt ledsen nu för han var en riktigt fin kille som det känns som att det kanske hade kunnat bli nåt mer med i framtiden men men.

Var ledsen. Ät glass. Häng med väninnor och titta på sorgliga filmer. Släpp sedan taget om honom. Om det är meningen så hör han av sig men då får du fundera vad du vill och vad du är värd. Tänk då på det som det faktiskt var och inte förväntningarna och drömmarna om honom.
Senast redigerad av Maviel 2026-08-14 kl. 18:00.
Citera
2026-08-14, 18:09
Medlem
En del killar har inte så stort behov av att ligga så mycket när de är singlar. Så han hade säkert hört av sig igen om typ två månader.

Bara dumt att sitta och vänta på det.
Citera
2026-08-14, 18:09
Medlem
Onanikrems avatar
Han har/hade sig som sista reserv-sprut. Killar vill ligga minst en gång i veckan, vill han inte med dig så vill han med någon annan.

Skulle inte lägga mer energi på honom, det går 50 killar på varje tjej på tinder/badoo whatever. Skaffa dig någon som är värd dig.
Citera
2026-08-14, 18:18
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Hej! Jag och en kille matchade på badoo i början av juli , han var ärlig från början med att han nyss kommit ut ur ett förhållande innan sommaren så han sökte inget jätteseriöst just nu vilket jag var ok med.

Vi skrev flera gånger i veckan och det gick sällan mer än 3-4 dagar innan vi skrev igen.

Jag vet inte men jag tyckte han kändes rätt seriös i början han skickade bild att han hade blivit farbror , att han kunde köpa choklad åt mig när jag hade pms , på sina katter ,han skickade aldrig dickpics och så men eftersom vi blev kk så började vi pratade om sex och vi träffades nu i veckan första gången.

Jag tyckte vi klickade och det verkade som att han också tyckte det. Sexet var bra men inte perfekt men första gången med nån ny partner är väl aldrig riktigt bra. Han var väldigt bra med fingrarna och jag var nära att komma han verkade bry sig mer om min njutning än sin egen han tyckte inte det var så viktigt att han kom men verkade tycka det var viktigt att jag hade det skönt.

Det tog lång tid innan vi sågs det var grejer som "träffar syrran" "är på kalas" "är trött efter jobbet" m.m m.m när jag frågade tidigare om att träffas , jag förstår att hans familj såklart är viktigare än mig och jag förstår om han var trött efter jobbet då han jobbar natt ibland och lite konstiga tider.

Nu när jag frågade om att ses i helgen skrev han "Vill vara tydlig med att jag inte har ett stort behov av att träffas så det kan dröja innan vi ses igen. Säger det så att du inte "väntar" på det." Jag skrev "Ok jag fattar , om du inte vill ses mer så är det bättre att du säger det nu isåfall" sen skrev jag "jag vill iaf ses typ 1-2 gånger i månaden så om du känner att det är för mycket så kanske vi inte borde träffas nåt mer , jag tycker det vore tråkigt att säga upp kontakten eftersom jag upplevde att vi klickade och hade bra sex men förstår såklart om du inte känner samma"

då svarade han "Ja det var trevligt 😊 men vet inte hur ofta det kmr bli" sen skrev han "Det kanske är bättre att du hittar någon annan ändå då det skulle bli mer sällan att ses för mig 😐" jag svarade "Okej , ja tråkigt men det kanske är bäst. Men hör gärna av dig om du skulle ändra dig någon gång. Hoppas du får en fortsatt bra sommar. Kram 🩷" han svarade "Absolut och tack detsamma!"

Sen dess har vi inte skrivit nåt mer meddelande. Nu har vi väl en paus på obestämd tid , det är upp till han om han vill ta upp kontakten igen senare vi är inte ovänner eller nåt jag vill bara ses oftare än vad han vill.

Jag vet inte men tror nästan han är lite "rädd" att träffas för ofta för att han tror att vi ska bli tillsammans då om vi ses för ofta. Varför är han rädd ? Vad är det värsta som kan hända ? Jag upplevde han som seriös , han pratade till och med om att köpa sexleksaker åt mig/oss , han pillade massa i mitt hår när vi sågs , var väldigt kramig , och skrev "godnatt 😚" efter vi hade träffats fast vi redan hade sagt hejdå en timme tidigare.

Nu dök han upp bland personer att swipea på på en dejtingsida , vet inte om jag ska swipea höger eller vänster på honom , jag är inte arg på honom är mest lite ledsen att vi vill ses olika mycket.

Har nån annan haft paus med kk och hur länge hade ni paus isåfall ?

Ber om Ursäkta för ett väldigt långt och rörigt inlägg.
Jag tolkar det som att han släpper dig fri att göra vad du vill (träffa andra) och att han är tydlig med att ni inte kommer att träffas regelbundet så ofta du vill.

Med dina förhoppningar gör du nog bäst i att gå vidare och hitta någon i närheten som vill träffas så ofta som du vill ungefär.
Om "Nissen" skulle höra av sig igen får du ta ställning då till hur du vill göra, beroende situationen för tillfället.

Jag uppfattar det inte som att han gjort slut (utifrån egna erfarenheter som man), men det kan ju hända att han är fegare än jag är.
Citera
2026-08-14, 18:20
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Han känner helt enkelt inte som du. Gå vidare. Det låter som att ditt självförtroende har fått sig en törn.

Det är också lite svårt att tyda om du är ute efter ett förhållande eller ren sex. Jag tror att det lyser igenom att du vill ha ett förhållande och det läste han av.

Jag får också en tanke att ni spelar i olika ligor där han kan välja och vraka. Jag säger inte det för att vara elak…

Men gå vidare, håll inte på och sms:a honom och tjata för det kommer bara sluta med att han blir otrevlig eller blockar dig. Det blir också väldigt desperat.
Citera
2026-08-14, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Problemet är att du går för fort fram med att bilda familj och hela kittet. De allra flesta människor ryggar tillbaks om risken finns att den blir "fastlåst".

Det bästa man kan göra är att scouta detta tidigare, är det en person som kommer vilja hänga mycket, eller tänker mera på sig själv? Och det absolut bästa är att lära känna varandra ganska sakta över tid.

Jag har inte nämnt ett ord om barn eller förhållande till honom. Jo jag kan ta det lugnt men jag vill inte bara ligga i all evighet det är inte min grej att bara ses casual. Min förhoppning var att det kunde bli nåt mer seriöst i framtiden. Jag tycker inte 1-2 gånger i månaden är för ofta stt ses om man är kk jag hade en kk för längesen som jag träffade 4-5 gånger i månaden. Vissq verkar ses flera gånger i veckan och andra verkar inte ses på flera månader. Jag vill inte bara ses varannan eller var tredje månad om jag har kk iaf då kan jag lika gärna onanera istället. Det enda han sa var att han och hans ex hade gjort slut precis innan sommaren för att hon ville ha barn nu och han ville inte ha barn nu iaf troligtvis inte sen heller. Jag vill nog inte heller ha barn så på så sätt var det en bra match mellan oss men sen ville som sagt ses olika mycket.
Citera
2026-08-14, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
För att få kvinnor vill bli uppvaktade så ärligt. En kille som vill ha ett ONS är oftast mer framgångsrik om han låtsas vilja ha något mer. Och det fungerade ju på dig.

Nähe men jag vill ha ärlighet och tydlighet från början och inga spel jag är för gammal för att spela spel och orkar inte sån skit.
Citera
2026-08-14, 19:01
Avstängd
Citat:
Jag har inte nämnt ett ord om barn eller förhållande till honom.

Nej du kanske inte har sagt det rakt ut, men sånt märks. När någon är ivrig att göra något mer av det så märks det. Men du måste sätta dig själv i första rum med, och inte tro att man behöver bara hitta någon och sen är allt du ville ha ut utav allting över.

Dina konversationer är säkert inte helt oresonliga att ha i öht. Men efter några månader efter det att man har setts..

Låt säga vid dejt 7 brukar kvinnor vilja diskutera om att flytta in.. Var ni bara på träff ett?
Då jagar du bort de som nyligen har kommit ur ett förhållande med det där samtalet.
Citera
2026-08-14, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Jag tolkar det som att han släpper dig fri att göra vad du vill (träffa andra) och att han är tydlig med att ni inte kommer att träffas regelbundet så ofta du vill.

Med dina förhoppningar gör du nog bäst i att gå vidare och hitta någon i närheten som vill träffas så ofta som du vill ungefär.
Om "Nissen" skulle höra av sig igen får du ta ställning då till hur du vill göra, beroende situationen för tillfället.

Jag uppfattar det inte som att han gjort slut (utifrån egna erfarenheter som man), men det kan ju hända att han är fegare än jag är.

Nä han gjorde inte slut eftersom vi inte var tillsammans ens det kändes som att vi skulle börja dejta han kändes iaf mer seriös och verkade inte bara vara ute efter ligg. Det jag funderar över är varför en tjej är skriven på samma adress som han om det är hans tjej eller så är det väl en inneboende... han sa dock att han o h hans ex inte bodde ihop men dom bodde nära varandra o h var tillsamnans i 1,5 år tjejen på samma adress som han har bott där i 4 år tydligen och han flyttade dit året innan henne. Om han nu har flickvän men döljer det och bara vill träffa mig när hon är bortrest/inte har lust så kan han glömma det för jag träffar definitivt inte upptagna män!
Citera
2026-08-14, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Han känner helt enkelt inte som du. Gå vidare. Det låter som att ditt självförtroende har fått sig en törn.

Det är också lite svårt att tyda om du är ute efter ett förhållande eller ren sex. Jag tror att det lyser igenom att du vill ha ett förhållande och det läste han av.

Jag får också en tanke att ni spelar i olika ligor där han kan välja och vraka. Jag säger inte det för att vara elak…

Men gå vidare, håll inte på och sms:a honom och tjata för det kommer bara sluta med att han blir otrevlig eller blockar dig. Det blir också väldigt desperat.

Så extremt snygg är han inte men han ser ok ut jag skulle själv säga att jag är en medelmåtta. Får massa likes och dms från män men dom flesta är märkliga srn är jag väldigt ktäsen när det gäller utseendet , rökning är big no no , killar med barn går också bort då jag troligtvis inte vill ha barn nån gång , seb är jag inte intresserad av långdistans förhållamde eller bara träffas ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in