2026-08-14, 17:20
Medlem
Hej! Jag och en kille matchade på badoo i början av juli , han var ärlig från början med att han nyss kommit ut ur ett förhållande innan sommaren så han sökte inget jätteseriöst just nu vilket jag var ok med.

Vi skrev flera gånger i veckan och det gick sällan mer än 3-4 dagar innan vi skrev igen.

Jag vet inte men jag tyckte han kändes rätt seriös i början han skickade bild att han hade blivit farbror , att han kunde köpa choklad åt mig när jag hade pms , på sina katter ,han skickade aldrig dickpics och så men eftersom vi blev kk så började vi pratade om sex och vi träffades nu i veckan första gången.

Jag tyckte vi klickade och det verkade som att han också tyckte det. Sexet var bra men inte perfekt men första gången med nån ny partner är väl aldrig riktigt bra. Han var väldigt bra med fingrarna och jag var nära att komma han verkade bry sig mer om min njutning än sin egen han tyckte inte det var så viktigt att han kom men verkade tycka det var viktigt att jag hade det skönt.

Det tog lång tid innan vi sågs det var grejer som "träffar syrran" "är på kalas" "är trött efter jobbet" m.m m.m när jag frågade tidigare om att träffas , jag förstår att hans familj såklart är viktigare än mig och jag förstår om han var trött efter jobbet då han jobbar natt ibland och lite konstiga tider.

Nu när jag frågade om att ses i helgen skrev han "Vill vara tydlig med att jag inte har ett stort behov av att träffas så det kan dröja innan vi ses igen. Säger det så att du inte "väntar" på det." Jag skrev "Ok jag fattar , om du inte vill ses mer så är det bättre att du säger det nu isåfall" sen skrev jag "jag vill iaf ses typ 1-2 gånger i månaden så om du känner att det är för mycket så kanske vi inte borde träffas nåt mer , jag tycker det vore tråkigt att säga upp kontakten eftersom jag upplevde att vi klickade och hade bra sex men förstår såklart om du inte känner samma"

då svarade han "Ja det var trevligt 😊 men vet inte hur ofta det kmr bli" sen skrev han "Det kanske är bättre att du hittar någon annan ändå då det skulle bli mer sällan att ses för mig 😐" jag svarade "Okej , ja tråkigt men det kanske är bäst. Men hör gärna av dig om du skulle ändra dig någon gång. Hoppas du får en fortsatt bra sommar. Kram 🩷" han svarade "Absolut och tack detsamma!"

Sen dess har vi inte skrivit nåt mer meddelande. Nu har vi väl en paus på obestämd tid , det är upp till han om han vill ta upp kontakten igen senare vi är inte ovänner eller nåt jag vill bara ses oftare än vad han vill.

Jag vet inte men tror nästan han är lite "rädd" att träffas för ofta för att han tror att vi ska bli tillsammans då om vi ses för ofta. Varför är han rädd ? Vad är det värsta som kan hända ? Jag upplevde han som seriös , han pratade till och med om att köpa sexleksaker åt mig/oss , han pillade massa i mitt hår när vi sågs , var väldigt kramig , och skrev "godnatt 😚" efter vi hade träffats fast vi redan hade sagt hejdå en timme tidigare.

Nu dök han upp bland personer att swipea på på en dejtingsida , vet inte om jag ska swipea höger eller vänster på honom , jag är inte arg på honom är mest lite ledsen att vi vill ses olika mycket.

Har nån annan haft paus med kk och hur länge hade ni paus isåfall ?

Ber om Ursäkta för ett väldigt långt och rörigt inlägg.
Senast redigerad av Blueberrypie100 2026-08-14 kl. 17:25. Anledning: Stavfel
Citera
2026-08-14, 17:24
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Hej! Jag och en kille matchade på badoo i början av juli , han var ärlig från början med att han nyss kommit ut ur ett förhållande innan sommaren så han sökte inget jätteseriöst just nu vilket jag var ok med. Vi skrev flera gånger i veckan och det gick sällan mer än 3-4 dagar innan vi skrev igen. Jag vet inte men jag tyckte han kändes rätt seriös i början han skickade bild att han hade blivit farbror , att han kunde köpa choklad åt mig när jag hade pms , på sina katter , aldrig dickpics och så meb efteraom vi blev kk så började vi pratade om sex och vi träffades nu i veckan första gången. Jag tyckte vi klickade och det verkade som att han också tyckte det. Sexet var bra men inte perfekt men första gången med nån ny partner ät väl aldrig riktigt bra. Han var väldigt bra med fingrarna och jag var nära att komma han verkade bry dig mer ol min njutning än sin egen han tyckte inte det var så viktigt att han kom men verkade tycka det var viktigt att jag hade det skönt. Det tog lång tid innan vi sågs det var "träffar syrran" "är på kalas" "är trött efter jobbet" m.m när jag frågade tidigare jag förstår att hans familj såklart är viktigare än mig och jag förstår om han var trött efter jobbet då han jobbar natt ibland och lite konstiga tider. Nu när jag frågade om att ses i helgen skrev han "Vill vara tydlig med att jag inte har ett stort behov av att träffas så det kan dröja innan vi ses igen. Säger det så att du inte "väntar" på det." Jag skrev "Ok jag fattar , om du inte vill ses mer så är det bättre att du säger det nu isåfall" sen skrev jag jag vill iaf ses typ 1-2 gånger i månaden så om du känner att det är för mycket kanske vi borde träffas mer , jag tycker det vore tråkigt att säga upp kontakten eftersom jag upplevde att vi klickade och hade bra sex men förstår såklart om du inte känner samma" då svarade han "Ja det var trevligt 😊 men vet inte hur ofta det kmr bli" sen skrev han "Det kanske är bättre att du hittar någon annan ändå då det skulle bli mer sällan att ses för mig 😐" jag svarade "Okej , ja tråkigt men det kanske är bäst. Men hör gärna av dig om du skulle ändra dig någon gång. Hoppas du får en fortsatt bra sommar. Kram 🩷" han svarade "Absolut och tack detsamma!" Sen dess har vi inte skrivit nåt mer meddelande. Nu har vi väl en paus på obestämd tid , det är upp till han om han vill ta upp kontakten igen senare vi är inte ovänner eller nåt jag vill bara ses oftare än vad han vill. Jag vet inte men tror nästan han är lite "rädd" att träffas för ofta för att han tror att vi ska bli tillsammans då om vi ses för ofta. Varför är han rädd ? Vad är det värsta som kan hända ? Jag upplevde han som seriös , han pratade till och med om att köpa sexleksaker åt mig/oss , han pillade massa i mitt hår när vi sågs , var väldigt kramig , och skrev "godnatt 😚" efter vi hade träffats fast vi redan hade sagt hejdå en timme tidigare. Nu dök han upp bland personer att swipea på på en dejtingsida , vet inte om jag ska swipea höger eller vänster på honom, jag är inte arg på honom är mest lite ledsen att vi vill ses olika mycket. Har nån annan haft paus med kk och hur länge hade ni paus isåfall ? Ber om Ursäkta för ett väldigt långt och rörigt inlägg.

Det här är nog ingen paus utan det här uppfattar jag som att han fick vad han var ute efter och att han inte vill mer. Om jag ska vara ärlig. Jag uppfattar också det som att han brutit med dig. Jag hade inte swipe:at på honom utan ignorerat honom. Ni verkar vilja olika mycket.
Citera
2026-08-14, 17:28
Moderator
evilhoneys avatar
Men kära du, släpp alla tankar på honom och gå vidare. Det är ju ganska tydligt att han inte är intresserad av nåt mer med dig utan att han sagt det brutalt rakt.
Vill du ha nån som är mer kelig och nära och framförallt vill ses och inte bara ha dig som eventuell backup om han inte hittar nåt annat så gå vidare direkt! Han är absolut inte det du verkar leta efter.
Citera
2026-08-14, 17:29
Medlem
bo-jerrys avatar
Jag har haft liknande relationer fast för många år sen. Det du ser är vad du får. Vill du träffa någon oftare byt offer. Glhf
Citera
2026-08-14, 17:32
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Har fixat det nu ☺️
Tack 😊

Nä första gången/gångerna så brukar inte sexet vara perfekt. Svårt att veta vad den andra gillar och oftast blir det tafatt. Och övning ger färdighet.

Ledsen att säga detta men jag tror att han på ett fint sätt gjorde ett avslut. Han hade ju skrivit enligt TS att det är bättre du hittar nån annan.
Citera
2026-08-14, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det här är nog ingen paus utan det här uppfattar jag som att han fick vad han var ute efter och att han inte vill mer. Om jag ska vara ärlig. Jag uppfattar också det som att han brutit med dig. Jag hade inte swipe:at på honom utan ignorerat honom. Ni verkar vilja olika mycket.

Ja jag vet inte. Det känns tråkigt iaf eftersom vi hade bra sex och bor nära varandra men som sagt nu är det upp till honom hur det blir sen. Jag kan tänka mig att träffas några gånger till senare men jag tänker inte vänta hela hösten och vintern. Känner mig rätt ledsen nu för han var en riktigt fin kille som det känns som att det kanske hade kunnat bli nåt mer med i framtiden men men.
Citera
2026-08-14, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Men kära du, släpp alla tankar på honom och gå vidare. Det är ju ganska tydligt att han inte är intresserad av nåt mer med dig utan att han sagt det brutalt rakt.
Vill du ha nån som är mer kelig och nära och framförallt vill ses och inte bara ha dig som eventuell backup om han inte hittar nåt annat så gå vidare direkt! Han är absolut inte det du verkar leta efter.

Varför sa han inte det från första början då "jag vill bara ha ett one night stand ingen kk" ? Jag trodde han menade ses som kk för det verkade så iaf
Citera
2026-08-14, 17:38
Moderator
pbos avatar
Rubrik förtydligad.

Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2026-08-14, 17:40
Medlem
Få kvinnor kan endast ha sex, och du verkar va en av dom.
Du vill se honom igen eftersom du börjat bli kär i honom och förmodligen var det redan från början också, annars hade du inte skrivit ett långt jävla inlägg på FB.
Citera
2026-08-14, 17:40
Medlem
Varför är du intresserad av att träffa nån som inte vill träffa dig?
Citera
2026-08-14, 17:46
Medlem
Citat:
Ja jag vet inte. Det känns tråkigt iaf eftersom vi hade bra sex och bor nära varandra men som sagt nu är det upp till honom hur det blir sen. Jag kan tänka mig att träffas några gånger till senare men jag tänker inte vänta hela hösten och vintern. Känner mig rätt ledsen nu för han var en riktigt fin kille som det känns som att det kanske hade kunnat bli nåt mer med i framtiden men men.

Problemet är att du går för fort fram med att bilda familj och hela kittet. De allra flesta människor ryggar tillbaks om risken finns att den blir "fastlåst".

Det bästa man kan göra är att scouta detta tidigare, är det en person som kommer vilja hänga mycket, eller tänker mera på sig själv? Och det absolut bästa är att lära känna varandra ganska sakta över tid.
Citera
2026-08-14, 17:49
Medlem
StonedMonkeys avatar
Du är tjej, inte svårt är det att träffa någon på en dejtingapp sålänge du ser okej ut, släpp han och satsa på någon som faktiskt vill träffa dig! Kanske till och med någon som vill ha något seriöst, för det verkar som att det är det du vill egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in