2026-08-05, 21:23
Medlem
Orgelnistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Häktningsframställan: (FB) Jönköping - 25 åring Kvinna häktad - grov våldtäkt mot barn, november 2019

Aktbilaga: (FB) Jönköping - 25 åring Kvinna häktad - grov våldtäkt mot barn, november 2019

Stämning: (FB) Jönköping - 25 åring Kvinna häktad - grov våldtäkt mot barn, november 2019

FUP: (FB) Jönköping - 25 åring Kvinna häktad - grov våldtäkt mot barn, november 2019

Domen: (FB) Jönköping - 25 åring Kvinna häktad - grov våldtäkt mot barn, november 2019

Deras tidigare belastningsregister: (FB) Jönköping - 25 åring Kvinna häktad - grov våldtäkt mot barn, november 2019

Edit; CL tidigare samhällstjänst: (FB) Jönköping - 25 åring Kvinna häktad - grov våldtäkt mot barn, november 2019

Länkarna fungerar inte!
Citera
2026-08-05, 21:37
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
Länkarna fungerar inte!
Kanske #5844
specifikt denna
https://delafil.se/e0a12a0688e7eafc/t3094565.zip
Citera
2026-08-05, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RostigSpik3000
Hon är ute, sett henne flertalet gånget senaste veckan på denna adress Hall****vägen , 571 F**dal

Där ser man så hon bor ändå kvar i Småland. Bodde hon inte i Eksjö tidigare? Så alla borde förmodligen veta vem hon är för det är inte jättelångt från Eksjö.

Det hade förmodligen alla vetat i alla fall oavsett vart hon flyttar i Sverige i och för sig.
Citera
2026-08-06, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Där ser man så hon bor ändå kvar i Småland. Bodde hon inte i Eksjö tidigare? Så alla borde förmodligen veta vem hon är för det är inte jättelångt från Eksjö.

Det hade förmodligen alla vetat i alla fall oavsett vart hon flyttar i Sverige i och för sig.

Hon bodde i nässjö tidigare. Vad jag förstår så är de hennes mamma som bor på adressen ja nämnde tidigare
Citera
2026-08-06, 12:33
Medlem
Citat:
Hon bodde i nässjö tidigare. Vad jag förstår så är de hennes mamma som bor på adressen ja nämnde tidigare

OK - ända sättet att försvinna från allmänhetens radar är att flytta utomland och börja om. Hon är brännmärkt för all framtid i Sverige och med all rätt i mitt tycke.

Sen så är det kanske inte alltid helt enkelt i hennes ålder att börja om utomlands utan tidigare jobb eller karriär. Men det finns möjligheter: sexförsäljare i Dubai exempelvis. Ja det var seriöst menat för hon kan knappast komma och prata om värdighet och annat.
Citera
2026-08-06, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
OK - ända sättet att försvinna från allmänhetens radar är att flytta utomland och börja om. Hon är brännmärkt för all framtid i Sverige och med all rätt i mitt tycke.

Sen så är det kanske inte alltid helt enkelt i hennes ålder att börja om utomlands utan tidigare jobb eller karriär. Men det finns möjligheter: sexförsäljare i Dubai exempelvis. Ja det var seriöst menat för hon kan knappast komma och prata om värdighet och annat.

Bästa vore vara om hon slutade slösa på vårat syre! Jag anser inte man vara värd en andra chans även i Dubai
Citera
2026-08-06, 21:09
Medlem
Citat:
Bästa vore vara om hon slutade slösa på vårat syre! Jag anser inte man vara värd en andra chans även i Dubai

Det är ett alternativt också. Nu tänkte jag mer att det kanske inte är helt sannolikt att hon kommer avsluta sitt eget liv och än mindre att någon annan gör det å hennes vägnar.
Citera
2026-08-06, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorkaOdalman
En del undrar varför familjen till Kricke tar han i försvar och min teori är följande. Han har förmodligen även lyckats manipulera sin familj genom att hävda att han är oskyldig genom en massa lipande i telefonsamtal. Familjen köper det säkert rakt av och som de white trash de är så har dom säkert aldrig läst en bok, än mindre läst igenom FUP:en. Så familjen baserar säkert sina antaganden på Krickes hjärntvätt. Jag menar, vem behöver läsa en FUP när den tidigare oklanderliga charmören och familjefadern ”talar sanning” inför sina närmaste? Dom köper skiten rakt av förmodligen.

Men en sak kan man väl konstatera. Om det är så som jag tror att det är då förtjänar hans närmaste allt hat som dom får utstå. För att läsa en FUP är det minsta som man kan begära som anhörig i ett sådant case. Läs för helvete FUP:en och inse att Kricke inte är den som han utger sig för att vara.

Förlorade han vårdnaden om sina barn?

Hur har hans barns mamma reagerat på allt?
Citera
2026-08-07, 20:11
Medlem
Yamahavanas avatar
Jag såg det lilla aset Christian på semestern. Jag kom med tåg från Malmö, och skulle uppåt i Småland. Stod på stationen i Alvesta för ett byte. Och då kom det lilla kräket och gick förbi. Skulle med samma tåg. Såg honom kliva av i Lammhult tror jag. Kan varit något annat litet samhälle. Men är 90% säker på att det var där han klev av. Jag är 100% säker att det var han. Men han har blivit fet nu. Kort, fet och ful är han den lille jäveln.

Begriper inte hur det fanskapet ens kan visa sig ute? Och hur han vågar göra det?

Vet någon annan vad han sysslar med idag? Har han något jobb? Vet att han körde lastbil innan han satt inne. Men finns inte ett enda seriöst åkeri, som skulle ta i den pedofilen med tång ens.
Citera
2026-08-07, 22:15
Medlem
Sist jag hörde så körde han lastbil, alltså efter han kom ut men vet ej för vilket bolag.

Citat:
Ursprungligen postat av Yamahavana
Jag såg det lilla aset Christian på semestern. Jag kom med tåg från Malmö, och skulle uppåt i Småland. Stod på stationen i Alvesta för ett byte. Och då kom det lilla kräket och gick förbi. Skulle med samma tåg. Såg honom kliva av i Lammhult tror jag. Kan varit något annat litet samhälle. Men är 90% säker på att det var där han klev av. Jag är 100% säker att det var han. Men han har blivit fet nu. Kort, fet och ful är han den lille jäveln.

Begriper inte hur det fanskapet ens kan visa sig ute? Och hur han vågar göra det?

Vet någon annan vad han sysslar med idag? Har han något jobb? Vet att han körde lastbil innan han satt inne. Men finns inte ett enda seriöst åkeri, som skulle ta i den pedofilen med tång ens.
Citera
2026-08-08, 00:03
Medlem
Yamahavanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av disktrasa12
Sist jag hörde så körde han lastbil, alltså efter han kom ut men vet ej för vilket bolag.

Hade ju varit väldigt intressant att få fram vilket åkeri det är. Måste ju vara tvivelaktigt folk som äger det.
Citera
2026-08-14, 14:51
Medlem
Från Facebook. Nu kan dom tjäna pengar på det också. På personen som gjorde en insamling på nästan 100000 kr till barnen.

"Jonatan Alfvén

Pedofiler utsläppta -
kräver nu upprättelse
Ett pedofilpar från Småland våldtar två små pojkar. Det yngsta barnet hade knappt lärt sig gả innan helvetet startade. Han var endast 14 månader. Förövarna? Barnens mamma och hennes pojkvän.
Hur kan man droga ner sin egna barn? Hur kan man kissa på dem och använda smärtsamma redskap för att våldta dem? Pedofilerna på bilden visade ingen nåd, utan förnedrade barnen i över ett års tid.
Kvinnan dömdes till 10 års fängelse och mannen till 6.5 år. För bara någon månad sedan släpptes kvinnan ut, vilket innebär att båda är på fri fot igen.
Våra myndigheter har nu valt att hjälpa förövarna:
⁃ De har släppts ut i förtid ⁃ De har fått nya namn ⁃ Kvinnan har fått skyddad identitet ⁃ Deras uppgifter har raderats från söktjänster.
En av pedofilerna har dessutom polisanmält mig för förtal. Staten toq snabbt upp fallet och gjorde det till ett allmänt åtal. Det innebär att myndigheterna driver ärendet och att det inte kostar förövaren en krona, den notan får istället skattebetalarna stå för.
d Välkommen till rättegången i Stockholms tingsrätt, den 19 auqusti. Samlina 08.00 vid entrén. Bli en motkraft mot pedofilerna och våra absurda lagar. Vi bjuder nu in eldsiälar, politiker och media från alla hörn. Låt oss enas i kampen för våra barn
Och till alla er sjuka pedofiler där ute - er tid är förbi. Sök vård, vänd om och ta taq i era liv!
Vår kamp är NU, vi kräver en NY förtalslagstiftning!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in