2026-08-14, 13:18
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Nästa toppjobb för den opublicerade, måste ju vara som CEO på Raketpuckots Redaktion. Platsen är ju given om man har ett toppjobb i IRL, och sabbar det för att sexchatta och stämma träff med barn.
Hahaha, inte nog med att gäddan så småningom kommer att publiceras på Dumpen, han ska dessutom behöva hamna i sällskap med det pedofila raketpuckot. Vissa gäddor är det fan riktigt synd om. # opublicerad
Citera
2026-08-14, 13:34
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetMaster
"Max antal hämtningar för filen uppnått. Var god kontakta avsändaren om du behöver hämta filen. Avsändare: Anonym användare (som inte loggat in)"

Kan inte se den, nån som kan länka till rätt inlägg på facebook? Jag har scrollat långt ner men hittar inte.

Fasen vad ni var hela på bollen idag. Vi kör en sån här istället:
https://gofile.io/d/z4dMG5ol
Citera
2026-08-14, 13:41
Medlem
tindravargs avatar
Raketkukens instagram-raljerande, för er som missade det. #588 #raketkuken

https://gofile.io/d/RybN5qQo
Citera
2026-08-14, 13:45
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Exakt men det ska skiftas fokus i vanlig ordning. Skulden ska läggas där den hör hemma: HOS PEDOT.
Ja, det är märkligt att gäddornas skitbeteende hela tiden ska skyllas på någon annan. Så sent som igår var det fruns fel att trossniffaren #813 agerar som han gör.
Citera
2026-08-14, 13:49
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, det är märkligt att gäddornas skitbeteende hela tiden ska skyllas på någon annan. Så sent som igår var det fruns fel att trossniffaren #813 agerar som han gör.

Ja hon är ju i klimakteriet så per automatik är det hennes fel att gubben får lust att snutta barntrosor och börjar fundera på att gnida penis med barn. #logik #813
Citera
2026-08-14, 13:50
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Varför är det så att ingen vill ta ansvar för sina egna handlingar längre?
Citera
2026-08-14, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Och det kan man inte skylla gäddan för.

Nej, det man kan skylla gäddan för är att han trodde han sexchattade med ett barn/peddomamma. Gäddan har bara sig själv att skylla.
Citera
2026-08-14, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
eftersom han gjorde en dum grej online och

😳

Dum grej?
Citera
2026-08-14, 14:28
Medlem
tindravargs avatar
Nu har #raketkuken fått svar från mediemyndigheten, men det gick inte riktigt som kuken hade tänkt sig.
Han är riktigt förbajjad nu och knyter näven i röven av ilska. Han benämner sig även som "oss". Lite konstigt? #588

https://gofile.io/d/Dsf3CKHJ
Citera
2026-08-14, 14:34
Medlem
#813. Honom har jag träffat flera gånger i min roll som kund till ett av företagen han arbetat för.

Trevlig och artig, men inte den skarpaste hjärnan på produkterna och tekniken han sålde. Har tillbringat flera timmar i möten och samtal med honom och hade inte den minsta misstanke om vad som dolde sig bakom fasaden. Långt i från den klassiska "fula gubben".

Ryktet om posten på dumpen spred sig som en löpeld i branschen. Det tog inte många timmar innan "alla" kände till det.

Han har en roll där han aktivt är ute och träffar kunder. Det är helt omöjligt för honom att fortsätta arbeta med det idag.

Såg att han bytt profilbild på linkedin från porträttbild till en av produkterna han säljer. Damage control? Men han är rökt..
Citera
2026-08-14, 14:49
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaperWeight
#813. Honom har jag träffat flera gånger i min roll som kund till ett av företagen han arbetat för.

Trevlig och artig, men inte den skarpaste hjärnan på produkterna och tekniken han sålde. Har tillbringat flera timmar i möten och samtal med honom och hade inte den minsta misstanke om vad som dolde sig bakom fasaden. Långt i från den klassiska "fula gubben".

Ryktet om posten på dumpen spred sig som en löpeld i branschen. Det tog inte många timmar innan "alla" kände till det.

Han har en roll där han aktivt är ute och träffar kunder. Det är helt omöjligt för honom att fortsätta arbeta med det idag.

Såg att han bytt profilbild på linkedin från porträttbild till en av produkterna han säljer. Damage control? Men han är rökt..

Jag tror det hela beror på rollen i företaget. Kanske kan han byta roll? Träffa kunder är ju såklart olämpligt och han verkar ju vara lågintelligent , så kanske inte på det tekniska planet. Men städa lokalerna kanske... #813
Citera
2026-08-14, 14:52
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag tror det hela beror på rollen i företaget. Kanske kan han byta roll? Träffa kunder är ju såklart olämpligt och han verkar ju vara lågintelligent , så kanske inte på det tekniska planet. Men städa lokalerna kanske... #813
#813 kan ju alltid städa toaletterna tillsammans med Rocco #792
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in