2026-08-14, 14:31
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Hur ska man krångla sig ur det här?
Det måste ju bli kortslutning hos vänstern och de som går i pridetåg nu.

Det är så jävla viktigt med invandring och de tillför så mycket, men gäller det trots att de inte tycker om en eller ens värderingar? Man visar ju öppet sitt hat mot Sverigedemokrater just för att man inte tycker om deras värderingar, men vad gör man när det är en invandrare som inte delar ens värderingar?

För övrigt snyggt planerat av Tidö att beställa en sån undersökning lägligt till valet. Måste vara strategiskt planerat.

Double down. De kommer komma på något sätt att göra det vita mäns fel
Citera
2026-08-14, 14:33
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barabada
Nu går C ut i media och drämmer näven i bordet.

SFI måste satsa mer på att utbilda i värdegrund!

Äntligen blir det bättre resultat.
https://www.tv4.se/artikel/5h7VJ6AykCzTdXCwb6rar6/c-om-homofobin-inom-sfi-kraever-vaerdegrundsundervisning

Tror Federley/Ursula kan göra ett viktigt arbete här.
Citera
2026-08-14, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Naturligtvis är det ok för vänstermupparna om bruna människor är homofober, de stackars bruna har ju för låg iq, dåligt omdömme och kommer från lägre stående kulturer så de är ursäktade

Då antar jag att du har stöd för dina påståenden.
Citera
2026-08-14, 14:34
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Nu går C ut i media och drämmer näven i bordet.

SFI måste satsa mer på att utbilda i värdegrund!

Äntligen blir det bättre resultat.

Det skulle bara bli som i Norge där de hade en utbildning för "Norska värderingar"

-Vad tycker du om utbildningen?

"Jag tycket Norge bör följa våra värderingar, dom är mycket bättre"

Detta var utbildning om t.ex att kvinnor utan slöja ej är öppna för sex med vem som helst osv.
Citera
2026-08-14, 14:37
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
Då antar jag att du har stöd för dina påståenden.

Ja självklart eftersom det är sant
Citera
2026-08-14, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
https://www.tv4.se/artikel/5h7VJ6AykCzTdXCwb6rar6/c-om-homofobin-inom-sfi-kraever-vaerdegrundsundervisning

Tror Federley/Ursula kan göra ett viktigt arbete här.

Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Det skulle bara bli som i Norge där de hade en utbildning för "Norska värderingar"

-Vad tycker du om utbildningen?

"Jag tycket Norge bör följa våra värderingar, dom är mycket bättre"

Detta var utbildning om t.ex att kvinnor utan slöja ej är öppna för sex med vem som helst osv.
Det här blir intressant att följa, ska de vilka inte får godkänt utvisas?
Citera
2026-08-14, 14:39
Medlem
vänstern är inkapabla till att förstå hur människor fungerar, folks värderingar formas utifrån kultur och umgänge, det kristalliseras till normer över tid som inte ändras.
du kan inte bara gå en timmes kurs i värderingar och byta själ.
iden om att du ska kolla på lite powerpoint sliders av bögar kommer inte göra att någon ändrar sin mentalitet.
myndighets tanter som lever på broschyrer och styrdokument är ett större hot mot sverige än den värsta isis terroristen
Citera
2026-08-14, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Ja självklart eftersom det är sant

Dela med dig då.
Citera
2026-08-14, 14:45
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Det här blir intressant att följa, ska de vilka inte får godkänt utvisas?

https://www.youtube.com/watch?v=oKY600o3CXw
Citera
2026-08-14, 15:35
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Men snälla hur kan rubriken vara ”Ny rapport: Varannan SFI-elev emot homosexualitet”

”Nästan hälften, 48 procent, av de deltagare i SFI som svarade menar att homosexualitet är oacceptabelt, enligt kartläggningen. Det exakta resultatet har tydliga osäkerheter, bland annat eftersom färre än fyra av tio som tillfrågades svarade.”

Skulle inte förvåna mig om andelen homofober som läser SFI är större jämfört med övriga befolkningen men är bortfallet mer än 60% måste man väl redovisa det i rubriken? Nu tänker säkert folk ”vilken korkad vänsterkille” men detta handlar mer om att jag tycker att journalismen är under all kritik numera.
Citera
2026-08-14, 15:54
Medlem
Glödskals avatar
Undersökningen, med sin låga svarsfrekvens har lågt värde.

Men, att 50% av de svarande är emot homosexualitet gör 50% till homofober är felaktigt. "Homofoba" är även personer som inte är emot homosexuella i sig, men som inte vill att män med hundmaskar inte skall vifta med sina penisar på gatan.

Jag skulle tippa på att 100%, eller knappt 100%, är andelen homofoba på SFI-utbildningen.
Citera
2026-08-14, 16:13
Medlem
Negerbollar är ganska smarrigt. Men ogillar bögar, och L & C politiker, och såklart islam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in