Citat:
Ursprungligen postat av
Sigfrid26
Jag har känt KH i över 30 år och BH så länge dom varit ihop . KH har alltid haft de där humöret och nu äntligen får jag veta att det är flera som sett hans humör och att de har kommit ikapp han . Jag har sett hans humör på riktigt nära håll och det är inte kul att hamna så nära.
Han har tryckt ner BH så mycket så det blev hennes vardag att få veta hur värdelös hon är, att inget hon gjorde är bra nog . Och att skulle hon visa något eller säga för mycket till någon skulle hon få det värre.
Det som är synd är att flickan blev på hans sida och hon tycker han inte gjort något fel .
Tyvärr var BH nertryckt även före KH, och det blev ju inte bättre med hans attityd mot henne och M.
Tyvärr verkar humöret gått i arv i släkten, då även systern verkar försöka skrämma sig till rätten att styra fastigheten trots att det finns av advokaterna tillsatta personer för detta.
Sen försöker hon styra bort M från dom människor som försöker hjälpa flickan åt rätt håll och hjälpa henne på rätt sätt, och ser till att förövaren i detta fall KH får fram meddelanden till brottsoffret.
Hoppas att flickan kommer få den hjälp hon förtjänar, då hon förutom traumat hon har även verkar påvisa symtom av stockholmssymdromet.