Citat:
Ursprungligen postat av
London
Jag var dessutom sympatisk när det kommer till era resandes. Hur ska man hinna dit till klockan 19 och sen hem i vettig tid före arbetsdag imorgon? Säger ju sig självt att ni kommer ha ett rejält bortfall i en av er säsongs viktigaste matcher.
Nu ä du ute och cyklar igen. Den här matchen var ju INTE på årskortet (men sponsotilldelning) och det är knappast många som KÖPER biljett till just den här matchen om man inte har chans att hinna dit...
Citat:
Ursprungligen postat av
easy_dan
Jag var med när laget var skit, kärleken till klubben eller intresset dog inte för det. I medgång och motgång.
Jag blev med då laget var bra på klacksparkar och tunnlar och tyckte det var viktigare än vinster, vilket ofta ledde till Hammarby förlorade i Allsvenskan men sedan vann och gick upp igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
London
Nej, det går även att sumpa Europa redan genom att hamna utanför topp 4 och inte vinna cupen.
Just det. Och en del, som inte ens klarade det, klagar på Hammarby...
Citat:
Ursprungligen postat av
Tonyo
Nej, deppig förlust idag. Hade det lite på känn innan eftersom vi fixat 0-0 borta och "bara" skulle vinna hemma. Kändes som vi redan hade räknat hem avancemanget.
Som bajare har man varit med om värre torskar och betydligt värre säsonger än den här dock. Vi står fortfarande stadigt i södra Stockholm trots allt. Blir att kriga hem andraplatsen och "nästa år då jävlar".
Det finns en på "Nästa år då jävlar" som är expert på att Jinxa