2026-08-13, 16:03
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Aktuell för vad, som brottsoffer?
Nej där är hon i allra högsta grad aktuell.
Citera
2026-08-13, 16:04
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vad svarar ledningen?
Har fått ett svar en gång.
"tack så mycket för att du berättar och vi skall ta detta till oss och undersöka".

Men tror du de lyssnar på en no name usk utan bevis? De ser oss som städare.
Citera
2026-08-13, 16:06
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Jo, "Anders Söder", som han INTE heter, är SSK vad jag har fått fram, samt bor nära sjukhuset med sin fru, nära två små sjöar. GM kvaddade "sin" bil som är väldigt lik en Volvo 60. Tyvärr har jag inte fått fram att han är ägare till Volvon. Å andra sidan så kan det vara som så att han har fixat en "skönskrivning" med sin far, en äldre man har rabatt på premien jämfört med en någon som inte är "gammal gubbe", runt 45 får man betala mer än en pensionär..
Men han behövde inte ”skönskriva” den svarta bilen han leasar?

Det kan vara han. Det kan vara ngn annan. Men bättre att vänta med att slänga ur sig ett namn innan man har kött på benen. Detta är bara vilda spekulationer imo.
Citera
2026-08-13, 16:09
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Har fått ett svar en gång.
"tack så mycket för att du berättar och vi skall ta detta till oss och undersöka".

Men tror du de lyssnar på en no name usk utan bevis? De ser oss som städare.
Det här borde media ta tag stort i och kontakta ledningen.
Anmälningar har inkommit men övergreppen fortsätter.
Anmälan till IVO behöver göras.
Citera
2026-08-13, 16:10
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanbif
Du har säkert gjort ett jättejobb men förstår inte varför du citerar mig i dina inlägg?

Tack!
Att jag har citerat dig, var det fel?

Hur som helst så tror jag (=Flashback) har kommit fram rejält i tråden, som tidningarna redan (kanske) har kännedom om, men inte säger. Hoppas att våra gissningar slår rätt..
Senast redigerad av kraftfoder 2026-08-13 kl. 16:53.
Citera
2026-08-13, 16:18
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Men han behövde inte ”skönskriva” den svarta bilen han leasar?

Det kan vara han. Det kan vara ngn annan. Men bättre att vänta med att slänga ur sig ett namn innan man har kött på benen. Detta är bara vilda spekulationer imo.

"Anders Söder" är påhittat av mig av förklarliga skäl, men får se vilken tingsrätten häktar, det bör inte vara så länge nu, gärningen skedde under lördagen, kanske på söndagen om kvarnarna maler långsamt..
Kanske i morgon fredag?
Citera
2026-08-13, 16:42
Medlem
Citat:
Tyvärr finns det en kultur av tafsande inne på ryhov inte minst mot denna kvinna. Problemet är ifall någon tjallar eller inte. Men stämningen är inte god.. Så efter denna händelse finns det risk att alla tjallar på GM. För att tvätta sina egna händer.

Kan det vara så att gärningsmannen fick smak på denna kvinna förra gången hon var inlagd på Ryhov och tafsade på henne redan då? Och har fantiserat om henne sedan dess? Och sedan sitter han hemma och dricker eller drogar sig lite i hemmet och runkar till hennes instagram när han vet att hon är på sjukhuset igen och sedan får han för sig att han ska åka dit och ta på henne igen och runka samtidigt denna gång? Och så åker han fast denna gång helt enkelt!?
Senast redigerad av Deslauriers 2026-08-13 kl. 16:47.
Citera
2026-08-13, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Du kan väl skriva ett brev anonymt till ledningen på sjukhuset och berätta vilka det är som avslöjar allt detta tafsande som pågår.

Citat:
Att hon inte är aktuell längre.
Det kan ju vara du som inte behärskar svenska …
Citera
2026-08-13, 16:56
Medlem
Citat:
Tyvärr finns det en kultur av tafsande inne på ryhov inte minst mot denna kvinna. Problemet är ifall någon tjallar eller inte. Men stämningen är inte god.. Så efter denna händelse finns det risk att alla tjallar på GM. För att tvätta sina egna händer.

Vad får man ut av att sprida lögner?
Citera
2026-08-13, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickepuck

Hur vet du att det är lögner? Verksamhetschefen på avdelningen har bekräftat att man utreder om gärningsmannen har tafsat på andra patienter tidigare. På en direkt fråga om man har misstankar om att tafsande förekommit på avdelningen tidigare ville hon inte svara. (vilket jag tolkar som att det inte är första gången som spörsmålet är uppe på agendan, man utåt sätt vill man förstås värna om avdelningens rykte)
Senast redigerad av Deslauriers 2026-08-13 kl. 17:02.
Citera
2026-08-13, 17:04
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickepuck
Uppmärksamhet på Flashback Forum?
Citera
2026-08-13, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deslauriers
Hur vet du att det är lögner? Verksamhetschefen på avdelningen har bekräftat att man utreder om gärningsmannen har tafsat på andra patienter tidigare. På en direkt fråga om man har misstankar om att tafsande förekommit på avdelningen tidigare ville hon inte svara. (vilket jag tolkar som att det inte är första gången som spörsmålet är uppe på agendan, man utåt sätt vill man förstås värna om avdelningens rykte)

Har du läst alla inlägg och kommentarer från vederbörande? Uppenbart att det är egna fantasier! Känns inte som någon personal i vården skulle använda den typen av beskrivningar oavsett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in