2026-08-13, 15:27
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nej, du lever i din egen sexfantasi.
Tänk att kunna återgå till att vara så naiv som du är 🥹
Har du jobbat nattpass som usk?
Citera
2026-08-13, 15:28
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
av det jag sett av den bilen så kommer den inte lagas utan lösas-in av försäkringen.
Ja. Var inte det underförstått av mitt inlägg?
Bilen löses in, hamnar hos ngn bildemontering med avtal med försäkringsbolaget, skrotas & delar som går att sälja hittar man på ex. Laga.
Citera
2026-08-13, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Ja. Var inte det underförstått av mitt inlägg?
Bilen löses in, hamnar hos ngn bildemontering med avtal med försäkringsbolaget, skrotas & delar som går att sälja hittar man på ex. Laga.
ok missupfattade inlägget isf
Citera
2026-08-13, 15:32
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Tyvärr finns det en kultur av tafsande inne på ryhov inte minst mot denna kvinna. Problemet är ifall någon tjallar eller inte. Men stämningen är inte god.. Så efter denna händelse finns det risk att alla tjallar på GM. För att tvätta sina egna händer.
Hur länge har hon varit inlagad? Hur ofta?
Hur kan man veta hur mycket hon har blivit taffsad på?
Citera
2026-08-13, 15:34
Medlem
Citat:
Det är extremt många undersköterskor (män) som beter sig exakt så. Tafsar så fort de får chansen. Och chansen kommer väldigt ofta. Speciellt alla tillfällen då du ska duscha någon, och de inte har någon kvinnlig tillgänglig. Yep. Du fattar själv. Och det är bara ett exempel finns tyvärr många fler där det är fritt fram att klämma och känna på både bröst och rumpa o I vissa fall tom trycka in fingrar inuti folk.
Ni skulle bara veta. Jag har sett människor som inte skulle få vara nära andra människor ens. Så som dom beter sig.

Det som avslöjar att detta är baserat på fantasi och inte verkliga erfarenheter är att du verkar tro att sjukvården översvämmas av modeller i 25-årsåldern framförallt.

Alltså unga människor är oftast friska. Det är äldre personer som drabbas av krämpor och besvär mer genomgående. Absolut kan de också utsättas för övergrepp men det kanske inte föregås av den typen av fantasier du beskriver. Det handlar nog mer om att hjälplösa patienter inte kan säga nej, det är kontrollen som lockar.
Citera
2026-08-13, 15:36
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Det är extremt många undersköterskor (män) som beter sig exakt så. Tafsar så fort de får chansen. Och chansen kommer väldigt ofta. Speciellt alla tillfällen då du ska duscha någon, och de inte har någon kvinnlig tillgänglig. Yep. Du fattar själv. Och det är bara ett exempel finns tyvärr många fler där det är fritt fram att klämma och känna på både bröst och rumpa o I vissa fall tom trycka in fingrar inuti folk.
Ni skulle bara veta. Jag har sett människor som inte skulle få vara nära andra människor ens. Så som dom beter sig.
Då hoppas vi att du har polisanmält alla dessa män.
Citera
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
ATT GM jobbade på Länssjukhuset finns i media.
Det var den namngivne ssk jag undrade om.

Som jag förstått det tror man här i tråden att det är AN för han är på MrKolls topplista över sökta personer i Jönköping. Dessutom är han ssk & har en far med vit Volvo.
Citera
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Det som avslöjar att detta är baserat på fantasi och inte verkliga erfarenheter är att du verkar tro att sjukvården översvämmas av modeller i 25-årsåldern framförallt.

Alltså unga människor är oftast friska. Det är äldre personer som drabbas av krämpor och besvär mer genomgående. Absolut kan de också utsättas för övergrepp men det kanske inte föregås av den typen av fantasier du beskriver. Det handlar nog mer om att hjälplösa patienter inte kan säga nej, det är kontrollen som lockar.

Eh nej hon var så unik det har snackats om henne sjukt mycket. Det är extremt sällsynt.
Citera
2026-08-13, 15:37
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Då hoppas vi att du har polisanmält alla dessa män.
Hahaha. Ja det kan du ju hoppas. Anmäla någon för att skryta? Tror du det går till så i vårt land?
Citera
2026-08-13, 15:38
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Hur länge har hon varit inlagad? Hur ofta?
Hur kan man veta hur mycket hon har blivit taffsad på?
Word of mouth, sprids rätt fort kan jag säga.
Just hon har varit inlagd en gång tidigare, minst. 3-4 dagar per tillfälle. Väldigt mycket taffsande.
Citera
2026-08-13, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
om man ser till antalet vårddagar och antalet patienter och personal , så tror jag detta är extremt sällsynt .

Det händer ju på både äldreboenden och dagis. Såklart händer det även på sjukhus. Den gemensamma nämnaren är att manlig personal får tillgång till kvinnor och barn (kanske även vuxna män ibland) som är ur stånd att försvara sig och de bedömer risken för upptäckt som mycket låg.
Citera
2026-08-13, 15:39
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Eh nej hon var så unik det har snackats om henne sjukt mycket. Det är extremt sällsynt.
Ja, det måste vara "extremt sällsynt" att det, på ett länssjukhus, skapas en kultur runt en kvinnlig patient så perfekt att alla män måste tafsa på henne. Är hon någon slags väsen, typ en älva?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in