2026-08-13, 15:07
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemiddle
Att få fram kollegans namn kanske kan hjälpa att hitta hans namn? Jag klarar det nog inte men det finns en hel del riktigt skickliga människor här inne ;-)
Går även att söka online på reservdelar från bildemontering, ex. vit Volvo. Då ser man om de är nyligen tillagda (nyskrotade) & på reservdelar står info om chassinr. Detta nr går att söka på / avkoda & på så vis får fram regnr & sen söker man på det & får upp tidigare ägare.

Men så intresserad är jag inte av detta fall att det är mödan värt
Senast redigerad av rubbergirl 2026-08-13 kl. 15:11.
Citera
2026-08-13, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
För att slippa böter eller 1 månads fängelse? Knappast. Oklart varför han ens försökte fly, man får ändå knappt något straff ens för våldtäkt, ännu mindre för sexuellt ofredande.

Oklart men tror han drabbats av chock och panik. Först påkommen med något sjukt pinsamt och såklart oförsvarligt. Man gör ju inte så mot en medvetslös person. Men lockelsen är för stark för vissa män att stå emot. Så i ren panik sticker han och kör iväg. Han är ju misstänkt för rattfylleri också troligtvis droger så då vill han ju verkligen inte stanna för då ryker både körkort och jobb.
Citera
2026-08-13, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
Yes, Jag tror bevisläget är sådant att det kommer bli utomordentigt svårt att få en fällande dom och därför är gm inte häktad "om det nu har hänt något öht"?

Det finns ju ett ögonvittne så visst kan han bli dömd.
Citera
2026-08-13, 15:11
Medlem
Citat:
Det finns ju ett ögonvittne så visst kan han bli dömd.
För vad och hur säkert och exakt vad har vittnet sett ?, advokaterna kommer pressa hårt , det kan räcka att gm förklarar hur han var i färd med att vända bo tex. Sedan minns inte bo ett skvatt av det som gm påstås ha gjort , detta kan bli svårt och vi vet för lite.
Senast redigerad av chunky000 2026-08-13 kl. 15:13.
Citera
2026-08-13, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Det sjuka är hur många kvinnor som blir tafsade på. På sjukhus runt hela Sverige. Och vilken kultur som ligger bakom. "kolla in hon i 7b längst till höger vilka pattar hon har". "hon Ii 407 är däckad tills imorgon, hon har värsta röven". Osv osv.

Så illa tror jag iof inte att det är och de allra flesta som jobbar i sjukvården vill hjälpa. Men just det här med samtycke och den utsatthet som blir när någon är utslagen av droger, det kan nog vara ett problem. Men som sagt det är bara att undvika att män lämnas ensamma med medvetslösa patienter, en uppenbar riskfaktor.
Citera
2026-08-13, 15:14
Medlem
Intressant fall. Jag hann spara profilbilden på fejan som stängdes ned med namnet ifrån tråden. Dock är bilden från 2012.
Kan någon skicka pm till mig när MrSwagger slutat fylla tråden med sina runkfantasier?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Går även att söka online på reservdelar från bildemontering, ex. vit Volvo. Då ser man om de är nyligen tillagda (nyskrotade) & på reservdelar står info om chassinr. Detta nr går att söka på / avkoda & på så vis får fram regnr & sen söker man på det & får upp tidigare ägare.

Men så intresserad är jag inte av detta fall att det är mödan värt
av det jag sett av den bilen så kommer den inte lagas utan lösas-in av försäkringen.
Citera
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Så illa tror jag iof inte att det är och de allra flesta som jobbar i sjukvården vill hjälpa. Men just det här med samtycke och den utsatthet som blir när någon är utslagen av droger, det kan nog vara ett problem. Men som sagt det är bara att undvika att män lämnas ensamma med medvetslösa patienter, en uppenbar riskfaktor.
Det är extremt många undersköterskor (män) som beter sig exakt så. Tafsar så fort de får chansen. Och chansen kommer väldigt ofta. Speciellt alla tillfällen då du ska duscha någon, och de inte har någon kvinnlig tillgänglig. Yep. Du fattar själv. Och det är bara ett exempel finns tyvärr många fler där det är fritt fram att klämma och känna på både bröst och rumpa o I vissa fall tom trycka in fingrar inuti folk.
Ni skulle bara veta. Jag har sett människor som inte skulle få vara nära andra människor ens. Så som dom beter sig.
Citera
2026-08-13, 15:21
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Jag förtydligar frågan: vart ser ni att AN - som är ssk & har en far med vit Volvo - jobbat på medicinkliniken på Ryhov sedan 10 år?

Antar att det är genom deduktion av våra medlemmar.

Jag råkade ut för en blodförgiftning, höll på att dö.
Efter IVA, som lade mig i medicinskt inducerad koma i två veckor, så vaknade jag upp.
IVA var som en kontrolltorn med SSK och läkare som vaknade över mig. 24H belysning som störde mig oerhört. Jag sa till SSK, söt tjej, "stäng av lampan, älskling".. Nä sa hon, "jag är din sjuksköterska och lampan ska vara på, du ligger på IVA Sahlgrenska..".
Så på IVA så är det välbevakat dygnet runt. Han, SSK som är GM kunde inte göra något fuffens där.

Efter IVA skickade läkarna till medicinkliniken. Fick ett bra rum, med droppställning och allt. SSK var söta och behjälpliga, men det var ingen stor bevakning där. (Förutom när jag kopplade min laddare till uttaget där det var meningen att EKG etc var, då kom ett team med SSK och läkare omedelbart, de trodde att jag hade dött.)
Vad jag menar med detta är att SSK och patient som har eget rum är bra, men SSK kan göra som de vill med drogade patienter. Så medicinkliniken är en bra gissning att GM har "kladdat på en patient".
-De är ju i enskilt rum..

ATT GM jobbade på Länssjukhuset finns i media.
Senast redigerad av kraftfoder 2026-08-13 kl. 15:35.
Citera
2026-08-13, 15:22
Medlem
Citat:
om man ser till antalet vårddagar och antalet patienter och personal , så tror jag detta är extremt sällsynt .
Citera
2026-08-13, 15:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Det är extremt många undersköterskor (män) som beter sig exakt så. Tafsar så fort de får chansen. Och chansen kommer väldigt ofta. Speciellt alla tillfällen då du ska duscha någon, och de inte har någon kvinnlig tillgänglig. Yep. Du fattar själv. Och det är bara ett exempel finns tyvärr många fler där det är fritt fram att klämma och känna på både bröst och rumpa o I vissa fall tom trycka in fingrar inuti folk.
Ni skulle bara veta. Jag har sett människor som inte skulle få vara nära andra människor ens. Så som dom beter sig.
Nej, du lever i din egen sexfantasi.
Citera
2026-08-13, 15:27
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nej, du lever i din egen sexfantasi.
Tänk att kunna återgå till att vara så naiv som du är 🥹
Har du jobbat nattpass som usk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera