Citat:
Ursprungligen postat av
rubbergirl
Jag förtydligar frågan: vart ser ni att AN - som är ssk & har en far med vit Volvo - jobbat på medicinkliniken på Ryhov sedan 10 år?
Antar att det är genom deduktion av våra medlemmar.
Jag råkade ut för en blodförgiftning, höll på att dö.
Efter IVA, som lade mig i medicinskt inducerad koma i två veckor, så vaknade jag upp.
IVA var som en kontrolltorn med SSK och läkare som vaknade över mig. 24H belysning som störde mig oerhört. Jag sa till SSK, söt tjej, "stäng av lampan, älskling".. Nä sa hon, "jag är din sjuksköterska och lampan ska vara på, du ligger på IVA Sahlgrenska..".
Så på IVA så är det välbevakat dygnet runt. Han, SSK som är GM kunde inte göra något fuffens där.
Efter IVA skickade läkarna till medicinkliniken. Fick ett bra rum, med droppställning och allt. SSK var söta och behjälpliga, men det var ingen stor bevakning där. (Förutom när jag kopplade min laddare till uttaget där det var meningen att EKG etc var, då kom ett team med SSK och läkare omedelbart, de trodde att jag hade dött.)
Vad jag menar med detta är att SSK och patient som har eget rum är bra, men SSK kan göra som de vill med drogade patienter. Så medicinkliniken är en bra gissning att GM har "kladdat på en patient".
-De är ju i enskilt rum..
ATT GM jobbade på Länssjukhuset finns i media.