2026-05-18, 13:16
Medlem
XtraXs avatar
Höjdpunkten var när Fredrik

vinna
Citera
2026-06-02, 19:13
Medlem
Lacerdas avatar
Peter Magnusson i kväll, den där karaktären som han spelar i Sommaren med släkten måste ha smittat av sig ordentligt.
Citera
2026-06-19, 19:25
Medlem
Lacerdas avatar
Rikard Olsson och Anders Lundin tillsammans är ju fan outhärdliga.
Vad är det med Anders röst för övrigt? Låter som ett jävla mongo.
Citera
2026-06-19, 19:29
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda

Kul o kolla repriser.
Citera
2026-06-19, 19:36
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kul o kolla repriser.
Jag var inte ens medveten om det, måste haft annat för mig när det visades för första gången.
Citera
2026-06-19, 19:47
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Jag var inte ens medveten om det, måste haft annat för mig när det visades för första gången.

Undra om det kommer spelas in nya avsnitt och kommer isåfall Ica Micke fortsätta att vara programledare.
Citera
2026-06-24, 02:56
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Citat:

Anders Lundin är ju faktiskt lite "unik" på det sättet att han flamsar, tramsar, skojar och larvar sig, MEN ändå är duktig och kunnig i Jeopardy (och andra frågesporter!)

Annars brukar ju det vara lite av en röd tråd: Att kändisar som skrattar, skämtar och är allmänt högljudda i frågesporter gör det för att försöka dölja/släta över faktumet att de är dåliga/svarar fel ofta.
Citera
2026-07-03, 03:46
Medlem
afvongreves avatar
Någon som såg reprisen ikväll med Peter Magnusson, Erica Johansson och en kvinna jag inte vet namnet på? Hur slutade det? Jag somnade precis på slutet
Citera
2026-08-12, 19:49
Medlem
Ersattningstrafiks avatar
Fan vad irriterande det är med allt trams, flams och flabbel som deltagarna håller på med mellan frågorna och som gör att de nästan aldrig hinner igenom samtliga frågor på spelplanen innan tiden är slut. "Och där var tiden slut"! Jäkligt störigt.
Produktionen borde ju kunna klippa bort mycket av flamset så de hinner med samtliga frågor innan de livsnödvändiga reklampauserna. Även programledaren håller på och slösar bort tid med irrelevant tjatter. Det är ett frågeprogram. Finns gott om andra flams och tjatterprogram de kan söka till istället.
Senast redigerad av Ersattningstrafik 2026-08-12 kl. 20:31.
Citera
2026-08-13, 01:12
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ersattningstrafik
Fan vad irriterande det är med allt trams, flams och flabbel som deltagarna håller på med mellan frågorna och som gör att de nästan aldrig hinner igenom samtliga frågor på spelplanen innan tiden är slut. "Och där var tiden slut"! Jäkligt störigt.
Produktionen borde ju kunna klippa bort mycket av flamset så de hinner med samtliga frågor innan de livsnödvändiga reklampauserna. Även programledaren håller på och slösar bort tid med irrelevant tjatter. Det är ett frågeprogram. Finns gott om andra flams och tjatterprogram de kan söka till istället.

Gammal tradition att få deltagarnas livshistoria i halvtid. Intressant på så vis att man ibland förundrades över deras yrken.

Varan-TV gjorde en mycket träffande och rolig parodi på detta där de tre vise männen berättar vad de vanligtvis sysslar med.

–Jeremia, du var med om något konstigt en jul, kan du inte berätta lite om det?

Varpå den vise mannen återger ett minne från en afton då farbror Arvid gick ut i köket och kissade i glöggen. ”Gick ju knappt att dricka efteråt.”

Tyvärr minneshålad sketch då en av de tre vise har blackface.
Citera
2026-08-13, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Gammal tradition att få deltagarnas livshistoria i halvtid. Intressant på så vis att man ibland förundrades över deras yrken.

Varan-TV gjorde en mycket träffande och rolig parodi på detta där de tre vise männen berättar vad de vanligtvis sysslar med.

Varpå den vise mannen återger ett minne från en afton då farbror Arvid gick ut i köket och kissade i glöggen. ”Gick ju knappt att dricka efteråt.”

Internet glömmer aldrig! https://www.dailymotion.com/video/x2trroc
Citera
2026-08-13, 12:48
Medlem
Ersattningstrafiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus

Jag menar tjattret och flamset mellan varje fråga. Såg säsongsfinalen igår och på den mellersta spelplanen hanns det inte med fem frågor pga allt menlöst flamsande efter varje svar. Motsvarande ett helt ämne med frågor som inte hinns med. Igår var det ämnet "annan form av fotboll" (eller liknande) som jag var nyfiken på men det hanns inte med för att deltagarna och programledaren flamsande bort för mycket tid mellan varje fråga.

Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Internet glömmer aldrig! https://www.dailymotion.com/video/x2trroc
Haha riktigt kul!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här