2026-08-05, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Jag har hört att hon ska vara en riktigt överklasskärring som ser ner på funktionsnedsatta och ej förmögna människor bakom kameran.

Är det bara skitsnack eller kan någon bekräfta?

Hört dom ryktena också, ingen rök utan eld.. Paolo har väl sagt med att hon är ett praktarsle bakom kameran( farmeninspelningarna.)
Citera
2026-08-05, 21:17
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Jag gillar verkligen inte människan. Jag såg intervjun hon gjorde med Jenny från Ace of Base, och hon avbryter, helt känslokallt Jenny när hon pratar. Nu var tydligen Lindorf exalterad, men att bara avbryta direkt, gång på gång, på gång, vilken skitstövel håller på så där?

Jag säker på att människan är självisk, helt obrydd om vanliga människor, och kan nog vara riktigt jävlig om någon råkar störa.

Kärring.
Det är något korrupt och falskt över Linda Lindorff. Hon är ökänd för att skälla ut folk bakom kulisserna, bara för att sedan smajla falskt när kamerafolket kommer. "VADDÅ DET ÄR JU HAN/HON SOM HÖJER RÖSTEN"

Inte kan hon steka kött så att Hälsovårdsnämnden godkänner det, heller. Råa äckliga skivor som hon fjäskat in hos Johan Jureskog i juryn för Sveriges mästerkock VIP. Sicket falskspel!
Citera
2026-08-12, 20:54
Medlem
Sumpings avatar
Hon måste vara Sveriges största "gråterska". När hon börjar lipa är det dax att byta kanal. Anna Book är god tvåa.
Citera
2026-08-13, 07:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sumping
Hon måste vara Sveriges största "gråterska". När hon börjar lipa är det dax att byta kanal. Anna Book är god tvåa.

Nej Anna är ohotad etta
Citera
2026-08-15, 07:33
Medlem
Hon brukade slicka Peppe Eng bollar med glädje.
Tror P satt på mängder av yngre skönheter på Tv4. Inget fel med det iofs.
Tror att det var P som råkade sätta på. Någon ung slinka. På typ, Stadskampen. Och gjorde henne gravid. Vore väldigt konstigt om det inte var Eng
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in