2026-08-12, 18:44
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Låter ljuvligt. En bra kvinnlig strippa ska vara feminin, det glömde jag skriva. Jag känner mig avundsjuk på de som kommer få uppleva dig.

Tack för det fina stödet!
Citera
2026-08-12, 18:46
Medlem
Kolla in musikvideon Girls, Girls, Girls med Mötley Crue. Har du kropp till det?

Ytterst handlar det om att göra män kåta, faktiskt så enkelt. Men inte gå över gränsen till vulgärt.
Citera
2026-08-12, 19:01
Medlem
Vänta nu, tänkte en runda till..

Visst, en kvinna som strippar sensuellt för att egga upp mig, för att hon vill ha sex. Det är en sak.

Men en kvinna som strippar "se men inte röra", ungefär som en utsvulten person som ser på matlagning med vetskap om att inte ens få smaka. En sorts självplågeri.

Om det senare är ditt mål, då funderar jag lite hur du är funtad. Vilja att göra dig åtråvärd, men med makt att neka. Ett maktspel.
Citera
2026-08-12, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Som en trevlig sak mellan två vänner. Det är väl inte så fel?

Jag är tyvärr väldigt blyg av mig när det kommer till att "showa" (i övrigt är jag oblyg på gränsen till oförskämd gällande det mesta), så det får i alla fall börja mellan 4 ögon så att säga - med någon jag verkligen känner mig bekväm med.

Har haft den här drömmen länge men tvekar att jag nånsin kommer våga strippa i ett rum fullt med folk. Det får i så fall bli när jag har kommit in i det.

Låter så nice! Du är säkert jättefin. 😃
Snälla börja strippa. 🤗
Senast redigerad av Temporary84 2026-08-12 kl. 19:16.
Citera
2026-08-12, 19:15
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Snälla börja strippa. 🤗

Puh... ja jag tänkte börja öva framför spegeln ikväll.
Citera
2026-08-12, 19:16
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Kolla in musikvideon Girls, Girls, Girls med Mötley Crue. Har du kropp till det?

Ytterst handlar det om att göra män kåta, faktiskt så enkelt. Men inte gå över gränsen till vulgärt.

Just det!!! Här har vi utmaningen.

Och nej, sån kropp har jag inte. Däremot kan jag inspireras av koreografin, som är kaxig (som jag) med snabba och plötsliga rörelser. Lite oväntade chock-effekter. Den tackar jag för.
Senast redigerad av Berit85 2026-08-12 kl. 19:18.
Citera
2026-08-12, 20:03
Medlem
Citat:
Just det!!! Här har vi utmaningen.

Och nej, sån kropp har jag inte. Däremot kan jag inspireras av koreografin, som är kaxig (som jag) med snabba och plötsliga rörelser. Lite oväntade chock-effekter. Den tackar jag för.
Är det känslan av makt du är ute efter? Göra män kåta "se men inte röra". Vad säger det dels om dig men dels om de män som ser på? Fundera djupt kring detta. Eller handlar det om pengar.
Citera
2026-08-12, 20:05
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Är det känslan av makt du är ute efter? Göra män kåta "se men inte röra". Vad säger det dels om dig men dels om de män som ser på? Fundera djupt kring detta. Eller handlar det om pengar.

Nej jag är ute efter att känna mig vacker och feminin, samt att behaga mannen genom att ge honom en trevlig upplevelse som han sent ska glömma.

Jag kan tänka mig att det är en underbar upplevelse att sitta ensam i ett rum med en kvinna som sätter upp en show, bara för dig. I bästa fall blir det en trevlig upplevelse för oss båda.
Senast redigerad av Berit85 2026-08-12 kl. 20:12.
Citera
2026-08-12, 20:12
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Snälla börja strippa. 🤗

Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Låter ljuvligt. En bra kvinnlig strippa ska vara feminin, det glömde jag skriva. Jag känner mig avundsjuk på de som kommer få uppleva dig.

Jag vill rikta det varmaste tack, från djupet av mitt kvinnliga hjärta, för att ni uppmuntrade mig till att börja strippa på ett så trevligt och fint sätt.

Tack vare era ord har jag nu gjort min första "session" framför spegeln. Och jag måste säga att jag blev genuint chockad över hur snygg och sexig jag faktiskt är!!! Det trodde jag inte.

Jag har haft några kämpiga år bakom mig. Skilsmässa, livskris, allt det där.... när man ser sig själv i spegeln - osminkad, sur, stripigt hår, med putmage, oinspirerad, i pösiga hemmakläder och med en mopp eller sopborste i handen - då kan man börja inbilla sig att man bara är en ful gammal kärring och att de goda dagarna är över.

Men det är de inte!!! Långt ifrån. Nu har jag verkligen fått upp lusten för att börja strippa!!!!!!!!!!

Tack ❤️
Citera
2026-08-12, 20:33
Medlem
F.D.Rs avatar
Citat:
Men en fråga i all enkelhet.... vad händer om jag inte har klackar utan är barfota. Dör publiken då eller?

För det första går jag aldrig i klackar - det tillhör ju mer eller mindre 90-talet och det är ett jävla kvinnoförtryck - för det andra så känna det både obekvämt och det ser tacky att strutta runt i högklackat som en jävla pajas. Det är helt enkelt inte min stil. Är det en stor grej?

Jag har ett par svarta läderstövlar med smakfull klack, men hade nog hellre jobbat barfota faktiskt.

Hur är det kvinnoförtryck med klackar när det är ni, ALLTID NI, som vill ha dem på er.
Citera
2026-08-12, 20:34
Avstängd
Citat:
Hej pojkar!

Jag har äntligen bestämt mig för att börja strippa som ren hobby (dvs ej professionellt) och undrar då: hur är en bra strippa, enligt er som är av det manliga könet?

Är det något man ska tänka på?

Bra/ dåliga erfarenheter och exempel?

Hur viktigt är det med höga klackar?

Rekvisita?

Hur viktig är musiken?

Kul om man använder munnen, t ex tar om man emot pengar med munnen? OBS! Jag talar givetvis inte om att suga och snaska på flottiga sedlar, utan om att ta dem mellan tänderna.

Många killar verkar ha hakat upp sig på stayups... är det även en grej inom striptease? Och ska de isf av eller ej?

Alla tips välkomnas!
Hålla käften brukar gå långt
Citera
2026-08-12, 20:34
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Hej pojkar!

Hej Berit!

Rör dig med känsla. Även om du är hetero, försök se din egen skönhet - då blir du bättre på att se vad männen gillar. Dansa med inlevelse. Försök se symbolik i olika dansrörelser - sitta på knä kan tolkas som undergivet, att gå kraftfullt och maskulint kan anses dominant. Blanda inte dessa två på samma gång.

Vilka plagg som är sexiga är såklart samma för strippor som annars. Stilrena blanka svarta skor med så höga klackar som du nu klarar av att dansa i, eller gärna så höga stövlar som möjligt (helst skrevhöga). Något strumpeband annars som accentuerar lår. Eller stayups som är pikanta genom att ha extra stort nät eller något annat spännande. Alltså inte såna där mesiga underkläder som säljs till mainstream-tanter.

Strappy (trådiga) spännande plagg som visar mycket hud. Skippa gärna spets, det är omodernt. Och urtvättade underkläder som inte längre ser nya ut. Eller underkläder som är tant-bruna för att inte synas, urk!

Lär dig vilka vinklar av din kropp som är extra snygga. Är du thick kan du röra dig så att du visar lår och rumpa mer (men ska rövhålet synas så se till att det inte är brunt). Har du en fitnesskropp kan du försöka få bl a mage att bli fokus.

Allt som sticker ut är kul, inklusive din ide att ta emot pengar med munnen. Det dör du nog inte av. Svenska sedlar är inte lika bakterieladdade som låga valörer i Indien.

Visst kan du ha rekvisita, allt som sticker ut är kul. Men se till att den används till ett syfte så folk inte undrar "varför hade hon den där blomkrukan". Du kan ju t ex ha en piska eller något som ser ut som det, och sedan svinga den med energi. Eller ett koppel. Eller jucka mot någon större soffkudde eller liknande (men inte för länge åt gången så folk tröttnar). Fast var inte rädd att prova olika saker, att prova något udda men misslyckas är trots allt porrigare än att inte ha försökt alls.

Musik skapar stämning. Musiken bör ha energi men inte pocka på sin egen uppmärksamhet. Perfekta låttips:
Dj Makinetors megamixar (då slipper du byta låt så ofta)
Hyper Crush: Work Me
French Affair: Sexy
Daddy Yankee: La Gasolina Remix
The Safety Dance (Gabe Flaherty Remix)
Leila K: Electric
Säg till om du vill ha fler tips, jag är expert på strippmusik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in