2026-08-12, 17:12
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
En strippa måste först och främst ha rätt typ av kropp. En fyllig volumiös putrumpanör nödvändig o h markerad midja höft och bröst. Brösten behöver inte vara stora. Det är viktigt med en snygg svank. Du ska vara avslappnad och se inbjudande ut och kunna ge kåta blickar. Rörelserna ska vara mjuka och svanka gärna och put ut rumpa ordentligt. Är rumpan tillräckligt snygg kan du bara stå och puta o trycka upp den i ansiktet. Vaxa fittan. Dofta citrusparfym och sminka dig snyggt. Självklar höga klackar och lär dig gå i dem.

Bra och specifika tips. Tack!
Citera
2026-08-12, 17:15
Avstängd
Kall, torr och gratis.
Citera
2026-08-12, 17:18
Medlem
Berit85s avatar
Men en fråga i all enkelhet.... vad händer om jag inte har klackar utan är barfota. Dör publiken då eller?

För det första går jag aldrig i klackar - det tillhör ju mer eller mindre 90-talet och det är ett jävla kvinnoförtryck - för det andra så känna det både obekvämt och det ser tacky att strutta runt i högklackat som en jävla pajas. Det är helt enkelt inte min stil. Är det en stor grej?

Jag har ett par svarta läderstövlar med smakfull klack, men hade nog hellre jobbat barfota faktiskt.
Citera
2026-08-12, 17:25
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Men en fråga i all enkelhet.... vad händer om jag inte har klackar utan är barfota. Dör publiken då eller?

För det första går jag aldrig i klackar - det tillhör ju mer eller mindre 90-talet och det är ett jävla kvinnoförtryck - för det andra så känna det både obekvämt och det ser tacky att strutta runt i högklackat som en jävla pajas. Det är helt enkelt inte min stil. Är det en stor grej?

Jag har ett par svarta läderstövlar med smakfull klack, men hade nog hellre jobbat barfota faktiskt.

Om du har snygga välformade fötter kan du vara barfota. Då kan du även låta åskådarna suga på dina tår, vilket sker i det tidigare nämnda klippet med Salma Hayek.
Glöm dock ej nagellack.
Citera
2026-08-12, 17:27
Medlem
Knotknets avatar
Citat:

Ja barfota går naturligtvis bra. Men inte sneakers. Jag gillar själv inte stövlar men vissa har det som fetisch. Har du enklare att röra dig barfota kör på det är mitt råd.
Och vad roligt att du ska börja strippa det är en lite bortglömd och underskattad konstform. Att kåta upp någon utan beröring.
Citera
2026-08-12, 17:31
Medlem
Fantens avatar
En bra strippa har inte en medelåldersflerbarnsmammakropp.
Citera
2026-08-12, 17:31
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Barfotad går bra och du måste ju ha en bra musik till och inte för mycket kläder då tar det för lång tid sen är det bara att köra igång!
Citera
2026-08-12, 17:33
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Om du har snygga välformade fötter kan du vara barfota. Då kan du även låta åskådarna suga på dina tår, vilket sker i det tidigare nämnda klippet med Salma Hayek.
Glöm dock ej nagellack.

Nej självklart inte. Bra tips!

Önskar faktiskt att jag hade träffat fler fotälskare i mitt liv. Det är riktigt sexigt när en kille tar foten i munnen, spec med ögonkontakt.
Citera
2026-08-12, 17:36
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Ja barfota går naturligtvis bra. Men inte sneakers. Jag gillar själv inte stövlar men vissa har det som fetisch. Har du enklare att röra dig barfota kör på det är mitt råd.
Och vad roligt att du ska börja strippa det är en lite bortglömd och underskattad konstform. Att kåta upp någon utan beröring.

Tack för det! Precis så jag känner.

Jag är lite av en konstnär kan man säga, sysslade en del med dans i min ungdom, och vill gärna bejaka min femininitet mer i en "macho" värld.
Citera
2026-08-12, 17:47
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Tack för det! Precis så jag känner.

Jag är lite av en konstnär kan man säga, sysslade en del med dans i min ungdom, och vill gärna bejaka min femininitet mer i en "macho" värld.
Låter ljuvligt. En bra kvinnlig strippa ska vara feminin, det glömde jag skriva. Jag känner mig avundsjuk på de som kommer få uppleva dig.
Citera
2026-08-12, 17:54
Medlem
Riksreptilens avatar
Ingen poledance så då blir mitt förslag en mer traditionellt sätt att bli mindre allmänt stel och distrahera män med höftvickande.

Magdanskurs på Medborgarskolan eller ABF.
Senast redigerad av Riksreptilen 2026-08-12 kl. 18:00.
Citera
2026-08-12, 18:44
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Ingen poledance så då blir mitt förslag en mer traditionellt sätt att bli mindre allmänt stel och distrahera män med höftvickande.

Magdanskurs på Medborgarskolan eller ABF.

Bra tips faktiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in