2026-08-12, 15:20
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Då har bilderna tagits ned! Sök på namnet i tråden, jag tror det var han.
Jag kollade på hemsidan, men inget finns kvar. Kanske är bilderna borttagna av humanitära skäl i likhet med Kinky Brians obduktionsbild? Av konfrontationen framgår det dock en del perversiteter som denne halvdemente äckelgubbe hade skickat till barnet. Han verkade inte fatta särskilt mycket överhuvudtaget av vad som sas i konfrontationen och absolut inte att barn får problem om dom blir våldtagna av vuxna.
Citera
2026-08-12, 15:41
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag kollade på hemsidan, men inget finns kvar. Kanske är bilderna borttagna av humanitära skäl i likhet med Kinky Brians obduktionsbild? Av konfrontationen framgår det dock en del perversiteter som denne halvdemente äckelgubbe hade skickat till barnet. Han verkade inte fatta särskilt mycket överhuvudtaget av vad som sas i konfrontationen och absolut inte att barn får problem om dom blir våldtagna av vuxna.

Det finns dock ett annat analsepe som inte får glömmas i sammanhanget. #352 med alla sorters dildos i röven och sambons trosor.

Nu snackar vi dålig stämning på morgonmötet
Citera
2026-08-12, 15:46
Avstängd
Citat:
Jag kollade på hemsidan. Det varnas för obehagliga bilder, men jag hittar inte en enda. Kanske borttagna? Men med tanke på vilket namn Dumpen förärade den här gäddan - Köttrosen - är det väl inte orimligt att tänka sej att det kan vara han.

Ja, minns den så bra att jag hade kunnat vittna om det. Jag kan beskriva formen med.

Citera
2026-08-12, 15:49
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
Ja, minns den så bra att jag hade kunnat vittna om det. Jag kan beskriva formen med.

Den var synnerligen uppfläkt. #199
Citera
2026-08-12, 15:50
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Köttrosen? Om inte han så var det någon omkring den tiden!

Nej, inte köttrosen
Köttrosen var en gubbe i ett köpcenter

Den här jag tänker på var i ca 30 års ålder
Rakad skalle
Röd som en tomat i skallen
Såg ut som en skamsen fågelholk
Citera
2026-08-12, 15:51
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Det finns dock ett annat analsepe som inte får glömmas i sammanhanget. #352 med alla sorters dildos i röven och sambons trosor.

Nu snackar vi dålig stämning på morgonmötet
Jag kommer inte ihåg numret på denna vidriga gädda men han gjorde liknande som #352 men var i ett samtal med fiskaren samtidigt och höll på med grejer som var lika äckligt, eller värre lol
Citera
2026-08-12, 16:00
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Nej, inte köttrosen
Köttrosen var en gubbe i ett köpcenter

Den här jag tänker på var i ca 30 års ålder
Rakad skalle
Röd som en tomat i skallen
Såg ut som en skamsen fågelholk

#283 såg ut lite som du beskriver.
Citera
2026-08-12, 16:03
Medlem
Citat:

Köttrosen har nr 199. Dumpen har tagit ner dessa bilder av barmhärtighets skäl. Annars får vi tvätta ögonen med zitec.
Citera
2026-08-12, 16:04
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Jag kommer inte ihåg numret på denna vidriga gädda men han gjorde liknande som #352 men var i ett samtal med fiskaren samtidigt och höll på med grejer som var lika äckligt, eller värre lol

haha va fan hur många analsepen kan det finnas
Citera
2026-08-12, 16:16
Medlem
Wotans avatar
Är det någon som tänkt på eller nämnt likheterna mellan #588, vårt eget Raketpeddo och danske sexmördaren Raketmadsen? Dels har de ganska lika utseende med stirrig blick, dels intresset för amatörraketer ("fixar med företaget, driver eget inom rymd...") och att de båda är beredda att utsätta kvinnor och flickor för sina djävulska lustar. Vem vet vad som hade hänt om #588 fick tag på en riktig flicka? De är iaf psykopater båda två, det enda förmildrande man kan säga om danske raketmannen är att han iaf håller sig till vuxna kvinnor, medan gädda #588 är pedofil.
Citera
2026-08-12, 16:16
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
haha va fan hur många analsepen kan det finnas
Jag vill inte veta lol
Citera
2026-08-12, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Är det någon som tänkt på eller nämnt likheterna mellan #588, vårt eget Raketpeddo och danske sexmördaren Raketmadsen? Dels har de ganska lika utseende med stirrig blick, dels intresset för amatörraketer ("fixar med företaget, driver eget inom rymd...") och att de båda är beredda att utsätta kvinnor och flickor för sina djävulska lustar. Vem vet vad som hade hänt om #588 fick tag på en riktig flicka? De är iaf psykopater båda två, det enda förmildrande man kan säga om danske raketmannen är att han iaf håller sig till vuxna kvinnor, medan gädda #588 är pedofil.

Jaja, lika storhetsvansinne har de med. Vem vet vad Dumpen förhindrade.....

#588 raketpuckot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in