2026-08-12, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
Inga svar alls bara att jag ska gå och prata med invandrare att de ska åka hem :whoco5
Om man är normalbegåvad förstår man att man drar in bidrag och använder sig av statens våldsmonopol för att skicka hem folk. Inte som SD cucks och ger dom 350k för att få dem att försvinna.

Samma missförstånd igen. SD har 20,6% av riksdagsmandaten, inte 51% eller 99%.

Citat:
Sedan skriver du att AFS inte gjort någonting? Det var inte AFS utan SD som fick 20% av rösterna 2022. Det är rätt svårt att åstadkomma saker när man inte sitter i riksdagen. Samma här, om man är normalbegåvad förstår man att det är svårt att utföra politik utanför riksdagen.

AFS satt i riksdagen 2018. Åstadkom ingenting över huvud taget annat än att bli utsparkade av väljarna.

Citat:
Varför kan du inte svara på en enkel fråga. Vad är dåligt med AFS politik?

Skälet är att jag inte är villig att ge dig att det AFS håller på med är "politik". AFS är Kasslerns egoprojekt. Han är en person som har alldeles för höga tankar om sig själv.
Citera
2026-08-12, 16:56
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Du verkar lika svagbegåvad som JohanSverkersson. Är det samma autist som sitter med två konton?

Nej, men du har just brutit mot regel 1.06, och riskerar avstängning.
Citera
2026-08-12, 17:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jaså? Men Kasselstrand blev ju utkastad ur SD för 11 år sedan. Inte 10.

Jag skrev mellan 10-15 år. Du måste ju ha grav autism. Vad är det med AFS politik som är dåligt?
Citera
2026-08-12, 17:08
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Afs-folket hatar ju Örebropartiet.

Inte alla uppenbarligen.

Örebropartiet 12% i Örebro län och AFS över 1% i hela landet vore toppen. Dags att ersätta förrädarna i riksdagen med två nationalistiska partier.
Citera
2026-08-12, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanskaRoligt
Inte alla uppenbarligen.

Örebropartiet 12% i Örebro län och AFS över 1% i hela landet vore toppen. Dags att ersätta förrädarna i riksdagen med två nationalistiska partier.

Man kommer inte in i riksdagen med 1% av rösterna.
Citera
2026-08-12, 18:24
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Man kommer inte in i riksdagen med 1% av rösterna.

Nej, det skrev jag inte heller. 1% och utplacerade valsedlar framöver är däremot ett rimligt delmål detta val.
Citera
2026-08-12, 18:25
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Nej, det skrev jag inte heller. 1% och utplacerade valsedlar framöver är däremot ett rimligt delmål detta val.

Vad får dig att tro att Afs får 1 procent?
Citera
2026-08-12, 18:37
Medlem
karlgunnars avatar
Citat:

Om tillräckligt många babbar röstar på dom så... Tydligen gillar dom att AfS inte gillar USA/Israel
Citera
2026-08-12, 18:38
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:

Ökad aktivitet av Kasselstrand på sociala medier. Många bra intervjuer. Tidigare val har det även varit jämnare och då röstar folk på ”det minsta dåliga alternativet” för att hålla borta vänstern, men nu kommer Tidö få storstryk med 10%.

Utöver det så har SD fått chansen att påverka och det blev inget paradigmskifte. 95 000 beviljade uppehållstillstånd per år och ett uttalande om att svenskheten sitter i passet.
Senast redigerad av GanskaRoligt 2026-08-12 kl. 18:45.
Citera
2026-08-12, 18:45
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ökad aktivitet av Kasselstrand på sociala medier. Många bra intervjuer. Tidigare val har det även varit jämt och då röstar folk på ”det minsta dåliga alternativet” för att hålla borta vänstern, men nu kommer Tidö få storstryk med 10%.

Utöver det så har SD fått chansen att påverka och det blev inget paradigmskifte. 95 000 beviljade uppehållstillstånd per år och ett uttalande om att svenskheten sitter i passet.

Kassel får hoppas att tillräckligt många muslimbabbar röstar på honom. Tydligen gillar dom att AfS inte gillar USA/Israel.

Lulle påpekade att Afs är ett parti för muslimer.
Citera
2026-08-12, 19:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Samma missförstånd igen. SD har 20,6% av riksdagsmandaten, inte 51% eller 99%.

AFS satt i riksdagen 2018. Åstadkom ingenting över huvud taget annat än att bli utsparkade av väljarna.

Skälet är att jag inte är villig att ge dig att det AFS håller på med är "politik". AFS är Kasslerns egoprojekt. Han är en person som har alldeles för höga tankar om sig själv.

Du klagar på att AFS inte gjort något och de fick 0,3% av rösterna. SD har inte gjort någonting alls och de fick 20,6% av rösterna.

Du hatar på AFS för du hyser personligt agg mot Gustav, men du har inget emot deras politik? Snälla kränkta fruntimmer ska inte vara på flashback.

Jag är inte så förtjust I SD eftersom de inte sysslar politik. De sysslar med korruption som samtliga i 7-klövern gör. Om SD började föra bra politik och bli handlingskraftiga hade jag givetvis ändrat uppfattning om dem.
Citera
2026-08-12, 19:32
Avstängd
Citat:
Kassel får hoppas att tillräckligt många muslimbabbar röstar på honom. Tydligen gillar dom att AfS inte gillar USA/Israel.

Lulle påpekade att Afs är ett parti för muslimer.

Trams han vill skicka hem muslimer till skillnad från SD. Svenskheten sitter i passet brukar Jimmie säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in