2026-08-10, 09:50
Medlem
Nu är till och med träningsshortsen ”vippiga”….
Citera
2026-08-10, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Får inte ihop det här att Elsa envisas med superkorta kjolar o klänningar samtidigt som hon uppenbart har komplex för sina ben och krumbuktar sig på varenda bild för att de ska se smalare ut än irl. Inget fel på hennes ben men patetiskt att alltid stå på tå eller med korslagda ben på onaturligt sätt.
https://www.flickr.com/photos/elsabillgren/55448388284/in/photostream/
ja det är tragiskt att hon håller på så, snygg klänning här dock!
Citera
2026-08-10, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Nu är till och med träningsshortsen ”vippiga”….
ja det var nog de kortaste shortsen jag sett haha
Citera
2026-08-10, 18:11
Medlem
Nu tycker jag det räcker med besattheten av Elsas ben. Hon har opererat bort lymfkörtlar i samband med canceroperationen så det påverkar garanterat svullnad/ödem på benen.

Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Hon måste även Photoshopa för ser man henne live har hon riktiga klabbar till ben o vader vilket hon verkar fejka i bloggen. Stört kroppsideal
Citera
2026-08-10, 18:14
Medlem
Håller med vissa här om att det är taskigt att fokusera på Elsas ben, speciellt som hon haft cancer och detta säkert påverkar henne fortfarande.
Citera
2026-08-10, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Li11y
Nu tycker jag det räcker med besattheten av Elsas ben. Hon har opererat bort lymfkörtlar i samband med canceroperationen så det påverkar garanterat svullnad/ödem på benen.

Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
Håller med vissa här om att det är taskigt att fokusera på Elsas ben, speciellt som hon haft cancer och detta säkert påverkar henne fortfarande.

Äsch lägg ner, det är INTE lymfödem som får hennes ben att vara tjocka/kraftiga! Jisses…

Såhär tycker jag: personligen (dvs helt min privata åsikt) tycker jag hon har fula ben. Jag tycker inte det är snyggt med kraftiga ben/vader på en kvinna, och framförallt ser det märkligt ut eftersom hon numera är så smal på överkroppen.
MEN: problemet är inte hur hon ser ut utan att hon försöker dölja det, hon vänder, vrider, står på tå och photoshoppar , allt för att de nätt och smal ut.
Citera
2026-08-10, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Äsch lägg ner, det är INTE lymfödem som får hennes ben att vara tjocka/kraftiga! Jisses…

Såhär tycker jag: personligen (dvs helt min privata åsikt) tycker jag hon har fula ben. Jag tycker inte det är snyggt med kraftiga ben/vader på en kvinna, och framförallt ser det märkligt ut eftersom hon numera är så smal på överkroppen.
MEN: problemet är inte hur hon ser ut utan att hon försöker dölja det, hon vänder, vrider, står på tå och photoshoppar , allt för att de nätt och smal ut.
Hon har övat in mååånga poser som ska vara fördelaktiga..! Vore dock fint att se henne o-poserad och avslappnad,vanlig!
Citera
2026-08-11, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Undra varför inte pappa och fru kommer och hälsar på på Gotland? Hennes förhållande med pappan känns ganska ansträngt? Men det är ju ingen hemlighet att Elsa fick gå i terapi i vuxen ålder när Ernst ville skilja sig….

Citat:
Om jag var Ernst skulle jag skämmas för Elsa

Tror inte Ernst skäms för Elsa. Men han är kanske inte direkt imponerad eller intresserad av hennes ”yrke”. Elsa fick ju båda sina föräldrar att medverka i cringe-programmet ”Äkta Billgrens” vilket var en stor kärlekshandling av dem tycker jag! Sedan tror jag inte Ernst och Julia vill figurera på bloggen så de kan mycket väl ses utan att det dokumenteras.

Däremot förstår jag om ögonen och hjärtat blöder lite hos Elsas föräldrar av den anemiska och konstfattiga inredningen. Särskilt när Elsa framhåller sig som ”konstnärsbarn”. Vi minns väl fortfarande de tomma tavelramarna taffligt upphängda i all inredningshast/-hets ovanför soffan i första gotlandshuset?! Obegripligt.
Citera
2026-08-11, 07:42
Medlem
Citat:

Håller med för ser man henne på stan har hon tjocka ben o vader & det har jag också rätt att säga. Så problemet är att hon fejkar på sociala medier vilket är så ängsligt, men vad hade vi förväntat oss. Allt för the Show
Citera
2026-08-11, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredstein
Tror inte Ernst skäms för Elsa. Men han är kanske inte direkt imponerad eller intresserad av hennes ”yrke”. Elsa fick ju båda sina föräldrar att medverka i cringe-programmet ”Äkta Billgrens” vilket var en stor kärlekshandling av dem tycker jag! Sedan tror jag inte Ernst och Julia vill figurera på bloggen så de kan mycket väl ses utan att det dokumenteras.

Däremot förstår jag om ögonen och hjärtat blöder lite hos Elsas föräldrar av den anemiska och konstfattiga inredningen. Särskilt när Elsa framhåller sig som ”konstnärsbarn”. Vi minns väl fortfarande de tomma tavelramarna taffligt upphängda i all inredningshast/-hets ovanför soffan i första gotlandshuset?! Obegripligt.

Jag tror att han kanske hade hoppats på talang eller integritet men Elsa fick tyvärr inget av det.
Citera
2026-08-11, 09:17
Medlem
Nu hakar jag på kritiken om flip flipsen. Tycker eg inte att det är konstigt att bära de i stan. Men när hon har dem en hel dag och promenerar i på Djurgården... då är det verkligen fashion före bekvämlighet. Visst är det snyggt och trendigt men något man har på sig på korta turer, inte på långa promenader...
Citera
2026-08-11, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Li11y
Nu handlade diskussionen iaf från början inte om utseendet på hennes ben utan om att fejka sitt utseende med märkliga poser och Photoshop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in