2026-08-12, 09:04
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Jag har redan många barn, som jag medvetet valde att skaffa med en kvinna som var strax under 30 när vi träffades och som definitivt inte var någon oskuld. Kan du inte läsa? Jag har dessutom haft relativt många olika kvinnor och haft kvinnligt sällskap under merparten av mitt liv som vuxen man.

En man som har eller har haft många kvinnor och/eller kotinuerligt och långvarigt kvinnligt sällskap, och dessutom har många barn, är ju rimligtvis inte en "incel".

Att jag sen rent intellektuellt inser (efter många års tänkande) att vårt samhälle, vårt folk, vår civilisation och de flesta människors liv hade varit mycket bättre om vi hade haft en annan typ av samhälle och andra normer och beteenden än det som är vanligast idag, är en annan sak.

Du påstår det ja.

Jag påstår:

1. Det skriker incel om TS och dig.

2. Är man knepig och besvärlig och inte klarar av att anpassa sig till sin tid så erbjuder naturen en lösning = incel och barnlöshet.
Citera
2026-08-12, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Nej det blir nog svårt att hitta i dessa tider men det går ju att få ner antal ägare i alla fall om du tittar på årsmodellen och väljer en nyare bil/brud.

Visst, om du som man själv är 25 eller lite till, så kan du ju medvetet försöka hitta en ung kvinna med ett lågt antal "tidigare ägare" och lågt miltal(för att använda bil-analogin).

Jag gjorde faktiskt detta själv en gång i tiden, även om det inte alls var ett medvetet val då det var hon som valde ut mig snarare än tvärtom. Hon var 8 år yngre och gick i tvåan på gymnasiet. Vi blev ihop och var sen ett par i över 8 års tid. Tyvärr blev det inga barn (men väl en abort, vilket jag och även hon senare ångrade. vi förstod inte bättre då och det var ju så alla tyckte och sa att man skulle göra) i detta förhållande. Det var med facit i hand väldigt synd. Om inte annat för att det är mycket bättre att skaffa sina första barn när man är ung, eftersom man själv då kommer vara en ung förälder med lite mer energi och för att ens egna föräldrar förmodligen kommer vara yngre och bättre på att hjälpa till med barnbarnen (eller inte, boomer-generationen skiter ju ofta i både sina egna barn och barnbarn och sitteri Spanien och dricker vin, eller sitter hemma i villan i Sverige och tittar på nån viktig TV-serie).

Citat:
Kvinnor som är 30+ är slut jag hade inte skaffat barn med en brud som legat runt en massa redan och bettet sig och sedan när uppmärksamhet från andra män börjar sina naturligt med åldern nu plötsligt vill låsas vara seriös och bilda familj med första bästa för stunden hon hittar som desperat.

En del kvinnor är attraktionsmässigt "slut som artister" efter 30. En minoritet av kvinnor kommer dock fortsätta kunna attrahera attraktiva män i olika åldrar upp till 45 - 50 innan det tar stopp. Det som händer med många kvinnor runt 30+ (kvinnor som då inte redan har barn eller inte är i något långvarigt förhållande) är nog snarare att deras så kallade "biologiska klocka" börjar klämta eftersom de då måste börja skynda sig lite om de ska kunna hitta en man(vissa åker ju till Danmark och så numera och skippar mannen), bilda familj och hinna få mer än ett barn.

Sen kan det ju vara så att man som man kanske redan har ett eller flera äktenskap bakom sig, och att man redan har barn, men att ens äktenskap tar slut av någon anledning. Om man då känner att man skulle kunna tänka sig att skaffa fler barn, förutsatt att man hittar en lämplig och villig kvinna som det känns rätt med, så är det ju givetvis åldern 30+ på kvinnor som gäller, om man ska vara någorlunda realistisk.

Det kan ju t.ex. finnas frånskilda kvinnor som redan har barn, men som vill bilda en ny familj och ha fler barn.
Senast redigerad av Tumidanda 2026-08-12 kl. 10:17.
Citera
2026-08-12, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto

Du påstår det ja.

Allt jag skriver är sant, även om jag inte tänker bevisa det genom att dela namn, bilder, exakta tider och platser m.m. och därmed outa olika människor. Jag tänker inte dela bilder på olika kvinnor jag har haft sex med, på mig själv med olika flickvänner eller bilder på min fru när hon ammar mina nyfödda barn och sånt. Det fattar du va?

Citat:
Jag påstår:

2. Är man knepig och besvärlig och inte klarar av att anpassa sig till sin tid så erbjuder naturen en lösning = incel och barnlöshet.

1. Jag förstår varför du tycker det "skriker" det om mig. Det beror på att du som bäst är en intellektuell medelmåtta och framförallt en så kallad "NPC". Du har lärt dig av media och av den "matrix" som alla i Västvärlden efter 1945 föds in i och lever i, att människor som avviker och vågar ha "fel" tankar och åsikter bara kan vara konstiga, "misslyckade", sjuka och allmänt avskyvärda figurer som man bör undvika som pesten, så att de inte råkar smitta en med något stigma.

2. Jag är väl kanske lite knepig, lite annorlunda, och jag har absolut varit ganska besvärlig. Jag totalvägrar dessutom att bara anpassa mig till "vår tid", det här vidriga och sjuka skitsamhället och den här skitvärlden som vinnarna av andra världskriget har skapat. Trots detta har jag haft relativt många olika kvinnor, långvarigt kvinnligt sällskap under merparten av mitt vuxenliv och jag har dessutom många barn.
Citera
2026-08-12, 10:38
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Allt jag skriver är sant, även om jag inte tänker bevisa det genom att dela namn, bilder, exakta tider och platser m.m. och därmed outa olika människor. Jag tänker inte dela bilder på olika kvinnor jag har haft sex med, på mig själv med olika flickvänner eller bilder på min fru när hon ammar mina nyfödda barn och sånt. Det fattar du va?

1. Jag förstår varför du tycker det "skriker" det om mig. Det beror på att du som bäst är en intellektuell medelmåtta och framförallt en så kallad "NPC". Du har lärt dig av media och av den "matrix" som alla i Västvärlden efter 1945 föds in i och lever i, att människor som avviker och vågar ha "fel" tankar och åsikter bara kan vara konstiga, "misslyckade", sjuka och allmänt avskyvärda figurer som man bör undvika som pesten, så att de inte råkar smitta en med något stigma.

2. Jag är väl kanske lite knepig, lite annorlunda, och jag har absolut varit ganska besvärlig. Jag totalvägrar dessutom att bara anpassa mig till "vår tid", det här vidriga och sjuka skitsamhället och den här skitvärlden som vinnarna av andra världskriget har skapat. Trots detta har jag haft relativt många olika kvinnor, långvarigt kvinnligt sällskap under merparten av mitt vuxenliv och jag har dessutom många barn.

Eller så är alltsammans fantasier och en profil skapad för att kompensera för personliga tillkortakommanden.

Igen. Naturen har en lösning för er (dig, TS, etc) och den heter incel och barnlöshet. Är man incel och kräver 30+iga oskulder så kommer man att få det man förtjänar. Karma.

Inget av det du tillskriver mig stämmer, min kritik mot incel-mentalitet och incel-TÖNT-bubblor berör däremot i allra högsta grad dig sett till dina skriverier här, och sett till hur mycket du tycks ta åt dig. TS tycks däremot ta det chill.
Senast redigerad av MrKyoto 2026-08-12 kl. 10:53.
Citera
2026-08-12, 10:45
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Du påstår det ja.

Jag påstår:

Så är det.
Citera
2026-08-12, 11:31
Medlem
Det här skulle knappast bli ett problem för TS och andra med samma mossiga och världsfrånvända värderingar och föreställningar om kvinnor eftersom sannolikheten att någon skulle vara intresserad över huvudtaget är minimal.

Sen, varför ens fundera på den kategorin 30-åriga kvinnor som faktiskt ”kvalificerar” sig som promiskuösa? Som raggar ons varje vecka? Måste väl vara ganska lätt att undvika. Kanske finns någon undersökning på hur vanligt det egentligen är?
Citera
2026-08-12, 12:56
Medlem
Citat:

Eller så är alltsammans fantasier och en profil skapad för att kompensera för personliga tillkortakommanden.

Eller inte. Du kan ju börja med att kolla när jag gick med och min posthistorik. Stolpskott.

Citat:
Igen. Naturen har en lösning för er (dig, TS, etc) och den heter incel och barnlöshet.

Igen. Jag är inte en incel och jag har redan många barn, vilket jag utgår från att du däremot inte har.

Citat:
Är man incel och kräver 30+iga oskulder så kommer man att få det man förtjänar. Karma.

Jag var inte incel när jag träffade min fru (som inte var oskuld) strax innan hon fyllde 30 och jag fick många barn med henne, varav det första kom strax efter hon fyllt 30.

Citat:
Inget av det du tillskriver mig stämmer,

Klart att det gör. Annars har man inte så korkade "värderingar" som är tagna rakt från Aftonbladet, TV4 och judiskamerikansk film och TV.

Citat:
Min kritik mot incel-mentalitet och incel-TÖNT-bubblor berör däremot i allra högsta grad dig sett till dina skriverier här, och sett till hur mycket du tycks ta åt dig. TS tycks däremot ta det chill.

Om vi träffades IRL så skulle du nog bli lite rädd för mig. Inte för att jag är jättefarlig och inte för att jag är särskilt skrämmande, utan för att du med största sannolikhet är just en genetisk (och barnlös) tönt medan jag inte är en tönt.

TS Kan mycket väl vara en incel, jag har ingen aning. Alla män(niskor) som kan tänka lite inser dock att det samhälle vi har idag är dåligt och kommer leda till att hela vår civilisation kraschar ner i toaletten. "Kvinnofrågan" är en stor del av detta.
Citera
2026-08-12, 13:17
Medlem
Citat:

Du låter som en mytoman. Säger det bara.
Citera
2026-08-12, 13:32
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Eller inte. Du kan ju börja med att kolla när jag gick med och min posthistorik. Stolpskott.

Igen. Jag är inte en incel och jag har redan många barn, vilket jag utgår från att du däremot inte har.

Jag var inte incel när jag träffade min fru (som inte var oskuld) strax innan hon fyllde 30 och jag fick många barn med henne, varav det första kom strax efter hon fyllt 30.

Klart att det gör. Annars har man inte så korkade "värderingar" som är tagna rakt från Aftonbladet, TV4 och judiskamerikansk film och TV.

Om vi träffades IRL så skulle du nog bli lite rädd för mig. Inte för att jag är jättefarlig och inte för att jag är särskilt skrämmande, utan för att du med största sannolikhet är just en genetisk (och barnlös) tönt medan jag inte är en tönt.

TS Kan mycket väl vara en incel, jag har ingen aning. Alla män(niskor) som kan tänka lite inser dock att det samhälle vi har idag är dåligt och kommer leda till att hela vår civilisation kraschar ner i toaletten. "Kvinnofrågan" är en stor del av detta.

Ditt råd till TS är att det är kört fortsätt som incel resten av livet du TS.

Du själv har däremot fem barn (påstår du).

Är det så du hjälper TS och samtidigt löser kvinnofrågan?

Edit:

Citat:
Du kan ju börja med att kolla när jag gick med och min posthistorik. Stolpskott

Vad skulle det bevisa stolpskott, tönt, incel och byfåne?
Senast redigerad av MrKyoto 2026-08-12 kl. 13:39.
Citera
2026-08-12, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Du låter som en mytoman. Säger det bara.

Jo men visst. Det här är internet. Du kan ju inte veta om jag bara hittar på, talar sanning eller blandar sanning och påhitt. Det finns flera användare här på Flashback som vet vem jag är IRL, som har träffat mig flera gånger och även har träffat min fru och mina barn. Minst en användare jag kommer på kan även bekräfta åtminstone en av mina anekdoter angående yngre tjejer. En annan och ganska central anekdot kan jag bevisa genom att länka till gamla nyhetsartiklar som fortfarande ligger uppe. Du fattar nog dock varför jag, eller personerna som vet vem jag är, inte kommer dela med sig av några bevis? Om inte annat så strider det mot Flashbacks regler att outa utomstående. Du får välja själv vad du vill tro på.
Citera
2026-08-12, 14:03
Medlem
Citat:
Jo men visst. Det här är internet. Du kan ju inte veta om jag bara hittar på, talar sanning eller blandar sanning och påhitt. Det finns flera användare här på Flashback som vet vem jag är IRL, som har träffat mig flera gånger och även har träffat min fru och mina barn. Minst en användare jag kommer på kan även bekräfta åtminstone en av mina anekdoter angående yngre tjejer. En annan och ganska central anekdot kan jag bevisa genom att länka till gamla nyhetsartiklar som fortfarande ligger uppe. Du fattar nog dock varför jag, eller personerna som vet vem jag är, inte kommer dela med sig av några bevis? Om inte annat så strider det mot Flashbacks regler att outa utomstående. Du får välja själv vad du vill tro på.

Det är pinsamt att du skryter om hur bra du är på att ljuga.
Citera
2026-08-12, 14:14
Medlem
Citat:
Ditt råd till TS är att det är kört fortsätt som incel resten av livet du TS.

Jag har inget råd, men om han själv är runt eller över 30, är svensk och vill ha barn med en svensk kvinna som är oskuld så är det nog ganska så kört. Det är även andra saker som "incels" brukar tjata om där min analys nog tyvärr är att det är kört, eller jävligt svårt.

Citat:
Du själv har däremot fem barn (påstår du).

Jag har ganska många barn, ja.

Citat:
Är det så du hjälper TS och samtidigt löser kvinnofrågan?

Jag hade ingen avsikt att hjälpa TS (han är säkert reko, vad vet jag, men någon avsikt att hjälpa hade jag inte) och "kvinnofrågan" kommer jag givetvis inte att kunna lösa på egen hand. Som mest kan jag väl dela med mig av egna insikter och erfarenheter. Jag har dock själv gjort mycket fel och gjort många misstag när det gäller kvinnor under mitt liv. En del relationer jag har haft med kvinnor har misslyckats eller gått snett pga misstag jag begått.

Att jag trots egen oförmåga och egna brister och misstag har haft kvinnligt sällskap under merparten av mitt vuxenliv och har haft relativt många kvinnor betraktar jag inte som min egen förtjänst utan det är någonting som liksom bara har hänt av sig självt, någonting jag har råkat ut för.

Citat:
Vad skulle det bevisa stolpskott, tönt, incel och byfåne?

Att jag inte startat mitt konto nyligen eller i syfte att framstå som något i något incel-sammanhang, eller vad det nu var? Jag har ju med detta konto mestadels skrivit om inrikes- och utrikespolitik, historia m.m. sedan 8 år tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in