2025-11-22, 22:36
Medlem
Numera kostar en vesuvio 96 kronor på min lokala pizzeria, där går gränsen för mig
Citera
2025-11-23, 03:13
Medlem
Iwasbanned2s avatar
På 80-talet gick en pizza på 25:-
Citera
2026-06-09, 03:38
Avslutad
En hämtpizza för 125 konor är inte så farligt.

(FB) Pris på Pizza s.k pizza-index!
Citera
2026-06-09, 05:32
Medlem
void-exes avatar
Hämtpizza, högst 100 kr. De kostar inte speciellt mycket att baka - göra på pizzerian. Ingen tillfällighet att de har jävligt bra ekonomiskt, dessa ägare av pizzerior. Många använder kassa utgångna ingredienser, har hänt att man fått kasta skiten direkt.
Citera
2026-06-09, 10:52
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av void-exe
Hämtpizza, högst 100 kr. De kostar inte speciellt mycket att baka - göra på pizzerian. Ingen tillfällighet att de har jävligt bra ekonomiskt, dessa ägare av pizzerior. Många använder kassa utgångna ingredienser, har hänt att man fått kasta skiten direkt.

Du får knappt en vanlig pizza med tomatsås och ost för ens 100 spänn hos dom flesta pizzerior idag..
Citera
2026-06-09, 11:54
Medlem
void-exes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Du får knappt en vanlig pizza med tomatsås och ost för ens 100 spänn hos dom flesta pizzerior idag..
De är ni som knappt får nån jävla tomatsås eller ost. Jag får fan precis jävla allt på min jävla pizza!! Man behöver inte välja de dyraste eller nåt. Jag köpte en pizza igår för 95 kr. Ge fan i å uttala er om nånting ni inte vet ett jävla skit om. Bara för att er verklighet ser ut på ett visst sätt innebär INTE det per automatik att alla andra människor på jorden och deras verklighet ser ut som din. Så sluta att sitta och bluddra nonsens. Min pizza igår kostade 95 kr. Punkt. Så fortsätt äta era tomatsås pizzor medan jag kör på räkor, musslor, skinka och allt jävla möjligt.
Citera
2026-06-22, 21:41
Medlem
Max 70-80 kr.
Citera
2026-06-26, 18:29
Bannlyst
Var får ni tag på så billiga pizzor? Hos mig kan det kosta 180. Kanske dricka inräknat då också
Citera
2026-06-27, 09:59
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av void-exe
De är ni som knappt får nån jävla tomatsås eller ost. Jag får fan precis jävla allt på min jävla pizza!! Man behöver inte välja de dyraste eller nåt. Jag köpte en pizza igår för 95 kr. Ge fan i å uttala er om nånting ni inte vet ett jävla skit om. Bara för att er verklighet ser ut på ett visst sätt innebär INTE det per automatik att alla andra människor på jorden och deras verklighet ser ut som din. Så sluta att sitta och bluddra nonsens. Min pizza igår kostade 95 kr. Punkt. Så fortsätt äta era tomatsås pizzor medan jag kör på räkor, musslor, skinka och allt jävla möjligt.

Vilken pizza ? i storstäder är hundralappen passerad sedan länge oftast så det är du som lever i nån bubbla att pizzor skulle vara billiga idag
Citera
2026-06-27, 13:15
Medlem
min närmsta pizzeria tar 185-235 kr för en pizza 35 kr för en liten pizza sallad 25 kr för en liten läsk
fan 295 kr för en fin pizza med sallad ock dryck vägrar det, både coop ock willys tar 31 kr för en fryst pizza ,sen skiter jag i sallad ock dricker iste till för 2,5 öre litern
Citera
2026-06-27, 13:55
Medlem
BritishSmiles avatar
När vi nådde priser omkring 70 spänn sa jag goodbye till både kebabrullar och pizzor. Fryspizzan fick ersätta. Nu är det så länge sen att jag minns knappt hur en turkpizza smakar.

Saknar faktiskt inte pizzan alls, men kan bli sugen på en kebabrulle ibland.
Citera
2026-07-02, 05:34
Medlem
void-exes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Vilken pizza ? i storstäder är hundralappen passerad sedan länge oftast så det är du som lever i nån bubbla att pizzor skulle vara billiga idag
Jo jag vet. Jag älskar att vara i en bubbla. För allt är ju så dyrt numera. Att man ändrar sina egna tankar och förstärker den positiva observationsfrekvensen, placebo effekten kan ju vara ibland upp till 37%.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in