Citat:
Ursprungligen postat av
Africagonzo
"Proryska nötter"
Jag brukar inte svara folk som inte kan svara hövligt men för dig gör jag ett undantag med ett sista svar.
Jaså, du tar åt dig?
Läser du ordentligt så ser du att det inte var riktat specifikt mot dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Africagonzo
Dessa länkar är inte att pudla.
Att medieombudsmannen skriver något är inte att pudla.
Att pudla för SVT betyder att man går ut i sändning, inte med ett infobrev som har extremt få läsare.
De går alltid ut i sändning med informationen. De brukar läsa upp det i slutet av nyhetssändningen.
Men du tycker att de ska gå ut med det som huvudnyhet för att du ska vara nöjd eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
Africagonzo
Ingen aning om ryska medier pudlar, har aldrig påstått att dom skulle pudla. Har du sett mig påstå det? Sysslar du med "whataboutism" nu?
Du får tolka det hur som helst men det är ett
jävla hycklande när man kräver att väst ska vara helt sanningsenliga i sina sändningar när Ryssland helt och hållet skiter i det. Då står kompassen helt jävla fel i skallen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Africagonzo
Det du skrev var att videos där Ukraina anfaller civila inte fanns. Det var så hela vår diskussion började, kommer du ihåg? Nu har du ändrat dig till att det finns fler videos med ryska attacker än från Ukraina "Jag tror det räcker med om vi fastställer det" skriver du nu.
Bra, då vet du att det finns två sidor i ett krig och det ena sidan gör brukar den andra sidan anamma snabbt, det kallas eskalering.
Jag frågade efter ett litet klipp och du kan inte ens leta upp det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Africagonzo
Jag letar inte upp några vidriga klipp där FPV drönare från Ukraina jagar grönsakshandlare, vet inte om det finns, vet dock att det finns enorma mängder videos där Ukrainska FPV drönare jagar civila, om dom är grönsakshandlare är oväsentligt.
Då finns det med andra ord inga klipp på när Ukraina jagar civila i drönare.
Ha en bra dag..
Är det ok att kalla dig lögnare eller pro-rysk nöt nu? Är inte det att påstå något och sen inte vara funktionell nog att bevisa det.
EDIT: Fortfarande nyfiken på vad du anser om Human Rights Watch. Är det västerländskt dravel enligt dig eller kan man lita på vad de säger?